لوگو تخفیف هات

تخفیف تخفیفان تا 75 درصد ویژه سرویس قهوه خانه سنتی

75% تخفیف
0
85
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

شما از طریق سایت تخفیف هات می توانید وارد سایت تخفیفان شده و از 75% تخفیف این سایت جهت استفاده از سرویس کافی شاپ بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

تاریخچه قهوه خانه سنتی:

در قرن پانزدهم میلادی اولین قهوه خانه سنتی در شبه جزیره عربستان ایجا شده است. قهوه خانه سنتی در قرن شانزدهم در نواحی که تحت فرماندهی امپراطوری عثمانی و صفویان بوده است گسترده می شود. قهوه خانه سنتی در آن دوره به مکانی پر طرفدار برای ملاقات ها تبدیل شده بوده است. از این رو مردم برای ملاقات با دوستان و آشنایان خود به قهوه خانه ها می رفتند و در آن جا به صحبت کردن و انجام بازی هایی مانند شطرنج و تخته نرد می پرداختند. از لحاظ فرهنگی قهوه خانه ها مکان هایی برای تعاملات اجتماعی محسوب می شدند و جنبه ی کاملا سنتی داشتند. از این رو هیچ نوع فست فود در آن جا سرو نمی شد.

 

کافی شاپ


 

 

رستوران سنتی همراه با موسیقی زنده:

رستوران سنتی همراه با موسیقی زنده امروزه از دنج ترین و محبوب ترین مکان هایی است که افراد دوست دارند غذای خود را در این رستوران ها میل کنند. رستوران های سنتی زیادی در تهران و شهرهای مختلف ایران وجود دارد که غذاهایی با کیفیت به مردم ارائه می دهند. علاوه بر غذا های با کیفیت، موسیقی زنده، آبشارهای موجود در رستوران، تخت های سنتی و ... عواملی هستند که محبوبیت این مکان ها را بسیار زیاد می کند. معمولا غذا هایی که در این رستوران ها سرو می شود شامل انواع کباب ها مانند کباب کوبیده، سلطانی، برگ، بختیاری و غذا هایی مانند دیزی و همچنین غذا های محلی استان های مختلف می باشد.

 

سفره خانه سنتی ایرانی:

سفره خانه سنتی در واقع به مکانی گفته می شود که دارای تخت های سنتی است و خدماتی مانند سرو قلیان و غذا در آن ها انجام می شود. هدف اصلی سفره خانه های سنتی سرو چای و قلیان است اما در برخی از آن ها غذا های سنتی نیز سرو می شود. اکثر مردم برای چای و قلیان به سفره خانه های سنتی می روند و در آن جا قلیان با هر طعمی که دوست داشته باشند می توانند سفارش دهند. محیط های این سفره خانه ها به طوری دلچسب طراحی می شود که بودن در آن فضا را برای مردم لذت بخش می کند.

 

کافی شاپ سنتی و فانتزی:

کافی شاپ ها نیز شامل دو دسته ی سنتی و فانتزی هستند. منظور از فضاهای فانتزی مکان هایی است که در پاساژها و اماکنی که بیشتر در دسترس هستند، می باشد. اما منظور از کافی شاپ های سنتی، مکان هایی است که قدمت تاریخی دارند و فضای دل انگیزی دارا می باشند. معمولا از عمارت های قدیمی برای کافی¬شاپ ها استفاده می شود تا حس نوشیدن قهوه، خواندن کتاب و ... دراین مکان ها چند برابر شود.

 

سفره خانه سنتی


 

 

کد تخفیف تخفیفان ویژه سرویس قهوه خانه سنتی:

در صورتی که بخواهید از خدمات سفره خانه های سنتی استفاده نمایید، می توانید از طریق وب سایت تخفیف هات و کد تخفیف تخفیفان از خدمات ارزان تری بهره مند شوید. تخفیف هات یکی از وب سایت هایی است که خدمات آنلاین برای بهره مندی از تخفیف های فروشگاه های اینترنتی و ... را به کاربران ارائه می دهد. تخفیف های این وب سایت کاملا رایگان هستند و توسط کارشناسان تخفیف هات تست شده می باشند و کاملا معتبر نیز هستند. هدف تیم تخفیف هات خریدی ارزان و مقرون به صرفه برای کاربران می باشد و از این جهت است که خدمات خود را رایگان ارائه می کند. تخفیف های خوبی نیز برای سرویس قهوه خانه های سنتی در تخفیف هات به کاربران پیشنهاد شده است و در صورت علاقه مندی می توانند به راحتی از آن ها استفاده نمایند.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد