لوگو تخفیف هات

خرید بیمه

خرید بیمه

امتیاز دهید
(امتیاز 4.25 از 3 رای)
فروش بیمه
فروش بیمه
67 تخفیف
3
خدمات کار
خدمات کار
18 تخفیف
3
مسکن و املاک
مسکن و املاک
2 تخفیف
2
واسطه گری مالی
واسطه گری مالی
32 تخفیف
2
خدمات خودرو
خدمات خودرو
32 تخفیف
9
خدمات پستی
خدمات پستی
2 تخفیف
1
کوپن و کد تخفیف
کد تخفیف بیمه موبایل اسنپ 60 درصدی

کد تخفیف بیمه موبایل اسنپ 60 درصدی

برای خرید بیمه موبایل هایی با ارزش یک میلیون تومان میتوانید با استفاده از کد تخفیف از 60% تخفیف مبلغ بیمه را تخفیف بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی "بیمه موبایل" کلیک نمایید.

60% تخفیف
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف 70% بیمه موبایل اسنپ

کد تخفیف 70% بیمه موبایل اسنپ

برای دریافت تخفیف 70% بیمه موبایل اسنپ برای موبایل هایی با ارزش بیشتر از یک میلیون تومان میبایست کد تخفیف را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید. برای استفاده از بیمه اسنپ وارد اپلیکیشن اسنپ شده و بخش بیمه را انتخاب نمایید.

70% تخفیف
فعلا معتبر
کدتخفیف
تخفیف بیمه بدنه بیمه بازار 500 هزارتومانی ویژه تمدید بیمه

تخفیف بیمه بدنه بیمه بازار 500 هزارتومانی ویژه تمدید بیمه

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 500 هزارتومان تخفیف تمدید بیمه بدنه از وبسایت بیمه بازار بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید.

500,000 تومان
فعلا معتبر
کدتخفیف
بیمه بازار تخفیف 15% بیمه مسافرتی

بیمه بازار تخفیف 15% بیمه مسافرتی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 15% تخفیف بیمه مسافرتی از وبسایت بیمه بازاربهره مند شوید. توجه داشته باشید این کد تنها تا سقف 100 هزار تومان از مبلغ بیمه شما کسر خواهد کرد. جهت استفاده از کدتخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت بیمه" کلیک نمایید.

15% تخفیف
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف بیمه بازار موتور سیکلت 5 درصد ویژه شخص ثالث

کد تخفیف بیمه بازار موتور سیکلت 5 درصد ویژه شخص ثالث

با وارد کردن کد تخفیف از 5 % تخفیف تا سقف 60 هزار تومان برای خرید بیمه ثالث موتورسیکلت بهره‌مند شوید. برای دریافت استفاه از تخفیف کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک کرده تا در وبسایت بیمه بازار تخفیف برایتان اعمال شود.

5% تخفیف
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف بیمه بدنه بیمه بازار 7 درصدی

کد تخفیف بیمه بدنه بیمه بازار 7 درصدی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 7 درصد تخفیف ویژه بیمه بدنه؛ بدون محدودیت اولین خرید و محدودیت ریالی بیمه بازار بهره مند شوید. سقف تخفیف این کد مبلغ 500 هزار تومان است و روی بیمه هایی که از قبل تخفیف دارند، این 7 درصد به درصد تخفیف آن‌ها اضافه می‌شود. میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

7% تخفیف
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف 8% بیمه بازار بدنه

کد تخفیف 8% بیمه بازار بدنه

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 8% تخفیف ویژه بیمه بدنه بیمه بازار بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید.

8% تخفیف
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف بیمه بازار تا 10% ویژه خرید بیمه شخص ثالث

کد تخفیف بیمه بازار تا 10% ویژه خرید بیمه شخص ثالث

با استفاده از کد تخفیف می ‌توانید از 10% تخفیف بیمه شخص ثالث از سایت بیمه بازار بهره‌ مند شوید. این کد فقط تا سقف 300 هزار تومان از مبلغ قابل پرداخت شما کسر خواهد کرد. برای استفاده از تخفیف میباست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید.

10% تخفیف
فعلا معتبر
کدتخفیف
کد تخفیف ازکی بیمه 20% ویژه بیمه تکمیلی

کد تخفیف ازکی بیمه 20% ویژه بیمه تکمیلی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 20 درصد تخفیف ویژه تا سقف 300 هزارتومان، برای خرید بیمه تکمیلی از وبسایت ازکی بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید.

20% تخفیف
فعلا معتبر
کدتخفیف
خرید بیمه ازکی 100 هزارتومانی ویژه پزشکان

خرید بیمه ازکی 100 هزارتومانی ویژه پزشکان

برای دریافت تخفیف 100 هزارتومانی برای بیمه پزشکان از ازکی میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت بیمه" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

100,000 تومان
فعلا معتبر
کدتخفیف
بیمه ازکی کد تخفیف 10% شخص ثالث

بیمه ازکی کد تخفیف 10% شخص ثالث

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 10 درصد تخفیف بیمه ثالث تا 500 هزار تومان از وبسایت ازکی بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید.

10% تخفیف
فعلا معتبر
کدتخفیف
کدتخفیف بیمیتو 150 هزارتومانی شخص ثالث

کدتخفیف بیمیتو 150 هزارتومانی شخص ثالث

با وارد کردن کد تخفیف از 150 هزارتومان تخفیف ویژه بیمه شخص ثالث را دریافت کنید. لازم به توضیح است این کد را در صفحه پرداخت وارد نمایید. برای استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت بیمه" کلیک نمایید و در آخرین مرحله قبل از پرداخت ثبت نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

150,000 تومان
فعلا معتبر
کدتخفیف

خرید بیمه، استعلام و مقایسه قیمت ها:

خرید بیمه با یک قرارداد میان شما و یکی از شرکت های بیمه آغاز می‌شود. در واقع شما در ازای پرداخت مبلغ مشخصی که در قرارداد تعیین می‌کنید، خدماتی را از شرکت های بیمه دریافت خواهید کرد. شما با انعقاد قرارداد میان خودتان و شرکت بیمه مسئولیت جبران هزینه های مالی و جانی که ممکن است در آینده برای شما اتفاق بیافتد را، به این شرکت میسپارید. از آنجاییکه حادثه خبر نمی‌کند و هر لحظه امکان وقع یک اتفاق ناخوشایند و غیرمنتظره وجود دارد، بسیاری از مردم بیمه را یک کار عاقلانه می‌دانند. در واقع به تعبیری ساده تر هنگام مشکلات و سختی ها توپ در زمین شرکت بیمه است. امروزه شرکت های بیمه‌ی بسیاری در کشور ما تاسیس شده است که خدمات متنوعی از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و ... را به مشتریان ارائه می‌دهند.

 

تاریخچه خرید بیمه در ایران:

شاید برای شما جالب باشد که بدانید تا قبل از سال 1310 هیچ شرکت بیمه‌ای در ایران وجود نداشت. قانون خرید بیمه در سال 1310 در ایران به تصویب رسید. اولین شرکت هایی که برای بیمه به ایران مراجعه کردند، شرکت هایی از کشورهایی اتریش، آلمان، سوئیس و انگلستان بودند که اقدام به تاسیس شرکت در ایران کردند. این شرکت ها یک ایراد اساسی داشتند. حق بالایی که این شرکت های درخواست می‌کردند باعث نارضایتی مردم شده بود. بنابراین در سال 1314 یک شرکت بیمه کاملاً ایرانی تاسیس شد. شرکت سهامی بیمه ایران نخستین شرکتی بود که برای خرید بیمه تاسیس شد و کار خودش را با سرمایه کاملاً دولتی آغاز کرد. در سال 1329 نیز اولین شرکت خصوصی با عنوان “بیمه شرق” تاسیس شد و تا سال 1347 هفت شرکت خصوصی دیگر به این مجموعه اضافه شد.

 

بیمه عمر چه مزیت هایی دارد؟

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری علاوه بر این که به عنوان یک بیمه پوشش‌های متنوعی دارد، می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت با سود تضمینی هم محسوب شود. به تعبیری دیگر وقتی شما خودتان را بیمه عمر می‌کنید علاوه بر اینکه در طول حیات و زندگی خود یک سرمایه گذاری بلندمدت دارید، در صورت فوت یک منبع مالی برای خانواده خود به جا می‌گذارید. هم‌چنین در صورتی که از این بیمه استفاده کنید می‌توانید از خدمات و پوشش های این بیمه در طول زندگی استفاده کنید. این نوع بیمه نسبت به سپرده گذاری های بانکی مزیت هایی دارد. از جمله این مزایا می‌توان به، به صرفه بودن آن مخصوصاً برای خانواده هایی که توانایی سپرده گذاری های بالا در بانک را ندارند، اشاره کرد. از مزیت های دیگر آن پوشش های متعددی است که این نوع بیمه در طول حیات و زمان فوت دارد.

 

انواع بیمه نامه هایی که توسط شرکت هایی ایرانی ارائه می‌شود:

امروزه شرکت هایی ایرانی خدمات متنوعی را به بیمه شوندگان ارائه می‌کنند. در ادامه قصد داریم چند نوع از این خدمات را بررسی کنیم.

 

• بیمه درمانی: یکی از پرکاربرد ترین نوع بیمه ها می‌باشد که با توجه به هزینه های بالای بیماری ها، اکثریت مردم جامعه به آن نیاز دارند.

 

• بیمه عمر: نوع خاصی از بیمه است که بر اساس آن بیمه گر متعهد می شود که در صورت فوت بیمه شده یا ابتلا به بیماری های خاص در مقابل پرداخت مبلغی در مدت معین از جانب بیمه گذار، مبلغی را به فرد بیمه شده یا فردی دیگری بپردازد.

 

• بیمه حوادث: متداول ترین نوع بیمه، بیمه حوادث می‌باشد. تمامی افراد هنگامی که قصد ثبت نام در مدرسه را داشته باشند ، تحت پوشش این نوع از بیمه قرار می‌گیرند.

 

• بیمه مسافرتی: اگر در هنگام مسافرت برای شما مشکلی بوجود بیاید، این بیمه به کمک شما می‌آید.

 

بیمه تکمیلی چه مزیت هایی دارد؟

امروزه بیمه تکمیلی مانند بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه مسافرتی و ... در همه‌ی شرکت های بیمه ارائه می‌شود. اگر هزینه های درمانی شما بیشتر از سقف تعهد شده توسط بیمه های پایه باشد، بیمه تکمیلی می‌تواند به شما کمک کند. این بیمه در برخی از موارد کاربردهای فوق العاده‌ای دارد که به چند مورد از آنها در ادامه اشاره می‌کنیم:

 

• هزینه های بستری

 

• هزینه های آمبولانس داخل و یا برون شهری

 

• هزینه‌های خرید اروتز و پروتز

 

• هزینه های ویزیت و خرید دارو

 

• هزینه های عمل های سرپایی

 

• هزینه خدمات آزمایشگاهی

 

• هزینه جراحی های سنگین

 

• هزینه های زایمان

 

کد تخفیف خرید بیمه مسافرتی, بیمه شخص ثالت و ...

شما هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به وب سایت تخفیف هات از کد تخفیف برای خرید بیمه استفاده کنید. در وب سایت تخفیف هات علاوه بر این کد تخفیف صدها کدتخفیف دیگر نیز به طور کاملاً در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. تمامی کدهای تخفیفی که در این وب سایت وجود دارد قبل از قرار داده شدن بر روی وب سایت توسط کارشناسان این وب سایت تست می‌شود و پس از اطمینان از فعال بودن در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما هم اگر قصد خریدی ارزان قیمت و مقرون به صرفه را دارید، همین حالا به وب سایت تخفیف هات مراجعه کنید و از تخفیف لحظه آخری این وب سایت استفاده کنید. کد تخفیف بیمه بازار، کد تخفیف بیمیتو و ... را می توانید به صورت رایگان از takhfifhot دریافت کنید.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد