لوگو تخفیف هات

تخفیف نت برگ تا 70 درصد ویژه سرویس سفره خانه سنتی

70% تخفیف
0
120
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

از طریق سایت تخفیف هات می توانید از 70% تخفیف نت برگ ویژه پذیرایی در سفره خانه سنتی بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی" خرید کنید" کلیک نمایید.

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

سفره خانه سنتی:


سفره خانه سنتی با رستوران تفاوت های زیادی دارد. سفره خانه های سنتی صرفا چیدن چند تخت و پخت غذاهای سنتی ایرانی نیست. سفره خانه های سنتی نقش زیادی در ارائه فرهنگ و اصالت ما ایرانی‌ ها دارند و یکی از بهترین ایده ها برای جذب گردشگران به سمت کشور ما می‌باشد. علاوه بر این باید سفره خانه سنتی را مطابق با شرایط اقلیمی منطقه خود طراحی کنید. با تمام این تفاسیر نوع غذایی که در این سفره خانه ها ارائه می‌شود باید سنتی باشد، نوشیدنی ها اغلب سنتی باشند و کارکنان معمولا لباس محلی می‌پوشند. در سفره خانه ها به جای صندلی از میز و تخت برای پذیرایی استفاده می‌شود.

 

سفره خونه


 

 

رستوران سنتی:
 

 

درست است که رستوران ها و فست فود های زیادی امروزه در کشور ما وجود دارد که حال و هوای امروزی بر آنها حاکم است اما هنوز هم رستوران هایی هستند که فضایی گرم و صمیمی دارند و می‌توان در آنجا غذا خورد و با نگاه کردن به طراحی داخلی آن یاد روزگار خوش گذشته افتاد. موسیقی زنده تزئینات رستوران و صدای آب از جمله مهم ترین ویژگی های این رستوران هاست که باعث می‌شود غذا بیشتر به شما بچسبد. حتی در بعضی از این رستوران ها بعد غذا برای شما چایی سرو می‌کنند. رستوران سنتی آذری در تهران و عالی قاپو در اصفهان جزو قدیمی ترین و محبوب ترین رستوران های سنتی ایران به شمار می‌روند.

 

کافه رستوران:

 

شاید در ابتدا برای شما سوال پیش بیاید که آیا کافه و کافی تفاوتی دارند یا اینکه این دو واژه کاملا شبیه به هم هستند و صرفا خلاقیت در واژه پردازی است؟! واقعیت این است که این دو کاملا از لحاظ غذای سرو شده، منو، دکوراسیون و ... با هم تفاوت های اساسی دارند. فرهنگ استفاده از کافه رستوران روز به روز بیشتر در ایران در حال جا افتادن می‌باشد. اگر سابقاً در هر محله سه یا چهار کافه راه اندازی می‌شد امروزه سه یا چهار کافه در سطح یک محله وجود دارد و جوان های زیادی هر روز با آداب و رسوم این فرهنگ اخت می‌شوند. در کافه رستوران ها هم قهوه و انواع نوشیدنی سرو می‌شود و هم انواع غذاهای سرد و گرم. در این مکان ها میتوان تعدادی از میز و صندلی ها را در محیط بیرون چید تا مشتریان از فضای باز اطراف رستوران نیز بتوانند استفاده کنند.

 

قهوه خانه سنتی:

 

در دوره های قاجاریه و صفویه مکان هایی در ایران وجود داشتند که به آبدار خانه یا قهوه خانه معروف بودند. در این مکان ها انواع شربت ها، نوشیدنی ها و ... برای مردم عادی و درباریان سرو می‌شد. یکی از نوشیدنی های محبوب این مکان ها قهوه نام داشت. حتی پادشاهان صفوی و قجری خدمتگزاری به نام قهوه چی داشتند. بعد ها قهوه از دربار خارج شد و در جامعه گسترش یافت. بنابراین قبل از اینکه چایی وارد ایران بشود قهوه در ایران شناخته شده بود. حتی در جهان اسلام هم قهوه مصرف داشت و در کشورهایی مثل عثمانی قهوه سرو می‌شد. قهوه خانه در فرهنگ معین این چنین تعریف می‌شود: محلی برای نشستن، گفتگو کردن و نوشیدن چای و غذاهای ساده. امروز قهوه خانه سنتی در بین مردم بسیار طرفدار دارند. مردم برای رفع خستگی گفتگو با یکدیگر و نوشیدن یک لیوان نوشیدنی از این قهوه خانه ها استفاده می‌کنند.

 

دیزاین


 

 

نت برگ معتبرترین سایت تخفیف گروهی:
 

 

امروزه یکی از برترین سایت های تجارت الکترونیک ایران که دارای نماد اعتماد ملی، مجوز فعالیت از وزارت بازرگانی و تنها سایت ایرانی که در اتحادیه جهانی سایت های خرید گروهی عضو می‌باشد سایت نت برگ است. این سایت همچنین نام عنوان اولین و بزرگ‌ ترین سایت تخفیف و خرید گروهی ایران را دارا است. در این سایت شما میتوانید با استفاده از کدتخفیف و قیمت های ارزان و مقرون به صرفه خرید کنید و از دریافت تخفیف های بسیار بالا سود ببرید. این سایت به صورت روزانه پیشنهاداتی متنوع و باورنکردنی بین 40 تا 99 درصد تخفیف را برای همراهان خود ارائه میدهد که کد تخفیف نت برگ ویژه سرویس سفره خانه سنتی یکی از این پیشنهاد های طلایی است.

 

کارشناسان وب سایت تخفیف هات پس از بررسی تمامی کد های تخفیف و اطمینان از فعال بودن آن ها این کدهای تخفیف را به شما عزیزان به طور کاملاً رایگان هدیه می‌دهند. بنابراین اگر شما قصد خریدی ارزان قیمت و مقرون به صرفه را دارید حتماً قبل از خرید به وب سایت تخفیف هات سر بزنید و از کد تخفیف این سایت استفاده کنید.

 

ارسال نظرات