لوگو تخفیف هات

لوازم دکوری

لوازم دکوری

امتیاز دهید
(امتیاز 3 از 1 رای)
فرش
فرش
3 تخفیف
0
گلدان و گل مصنوعی
گلدان و گل مصنوعی
6 تخفیف
1
لوستر، آویز و نور پردازی
لوستر، آویز و نور پردازی
5 تخفیف
0
کاغذ دیواری و استیکر
کاغذ دیواری و استیکر
2 تخفیف
1
رومیزی و پرده
رومیزی و پرده
4 تخفیف
0
سایر لوازم تزیینی منزل
سایر لوازم تزیینی منزل
5 تخفیف
0
مرتب سازی:
کالا
فعلا معتبر
خرید لامپ هالوژن تا 15% تخفیف
قیمت قدیم
310,000
سود شما
46,000
قیمت جدید
264,000
فعلا معتبر
تخفیف 67% خرید لامپ کم مصرف
قیمت قدیم
300,000
سود شما
201,000
قیمت جدید
99,000
فعلا معتبر
خرید لامپ مهتابی تا 16% تخفیف
قیمت قدیم
35,600
سود شما
5,730
قیمت جدید
29,870
خرید لامپ ال ای دی با 64% تخفیف
قیمت قدیم
160,000
سود شما
103,000
قیمت جدید
57,000
فعلا معتبر
خرید کاغذ دیواری اتاق خواب با 56% تخفیف
قیمت قدیم
520,000
سود شما
290,200
قیمت جدید
229,800
فعلا معتبر
تخفیف 50% فروش انواع فرش و گلیم فرش
قیمت قدیم
900,000
سود شما
450,000
قیمت جدید
450,000
فعلا معتبر
فروش پردهای مدل جدید تا 40% تخفیف
قیمت قدیم
531,000
سود شما
212,400
قیمت جدید
318,600
فعلا معتبر
فروش لوازم تزیینات منزل تا 89% تخفیف
قیمت قدیم
263,000
سود شما
233,100
قیمت جدید
29,900
فعلا معتبر
فروش انواع گل مصنوعی تا 50% تخفیف
قیمت قدیم
254,100
سود شما
127,050
قیمت جدید
127,050
فعلا معتبر
فروش انواع کاغذ دیواری تا 70% تخفیف
قیمت قدیم
800,000
سود شما
560,000
قیمت جدید
240,000
فعلا معتبر
تخفیف 40% خرید انواع مدل پردهای جدید پذیرایی ساده
قیمت قدیم
531,000
سود شما
212,400
قیمت جدید
318,600
فعلا معتبر
تخفیف 63% خرید ساعت دیواری چوبی
قیمت قدیم
2,700,000
سود شما
1,701,000
قیمت جدید
999,000

خرید اینترنتی لوازم دکوری:

امروزه لوازم دکوری در هر خانه‌ای برای زیبایی و شیک شدن خانه بسیار ضروری و مهم می‌باشد. امروزه شغل های زیادی در خصوص دکوراسیون و طراحی داخلی، دکوراسیون داخلی پذیرایی، دکوراسیون اتاق خواب و.... بوجود آمده اند. طراح های مختلف در تلاشند که با به روز کردن علم خود در زمینه دکوراسیون منزل، خانه های زیباتری را طراحی کنند. استفاده از لوازم دکوری در این رابطه با طراحی خوب منزل ضروری قلمداد می‌شود. در خرید لوازم مختلف باید به مواردی مانند تنوع و تفاوت در نوع و ابعاد وسایل مختلف دقت کرد. برای مثال شما می‌توانید از آباژور ها و میز های عسلی با ابعاد مختلفی در خانه‌ی خود استفاده کنید. سعی کنید با تکرار چیزهای حتی ساده تاثیرگذار باشید. استفاده از وسایل در کنار زمینه متضاد، آن‌ها را برجسته‌تر نشان می‌دهد. سعی کنید برای استفاده از تمام محیط خانه قسمتی از یک دیوار را به وسایل اختصاص دهید.

نکات مهم در رابطه با دکوراسیون و چیدمان داخلی منزل:

امروزه باید دقت باشید که حتی با رعایت کردن یک سری نکات ساده و بدون نیاز به خرج هزینه برای طراح های مختلف دکوراسیون خانه خود را به طرح دلخواه خود طراحی کنید. اگر به تناسب میان وسایل منزل و ابعاد خانه و هم‌چنین رنگ وسایلی که قرار است خریداری کنید، دقت کنید بسیاری از مشکلات شما برطرف می‌شود. در ادامه به چند نکته کلیدی در این رابطه اشاره می‌کنیم. این نکات در طراحی دکوراسیون خانه می‌توانند بسیار موثر باشند:

• سعی کنید وسایل مشابه هم را در یک ردیف کنار هم قرار دهید. برای مثال برای انجام این کار می‌توانید از یک طاقچه استفاده کنید.

• میان اشیایی که اندازه و سایز مختلف دارند، تعادل ایجاد کنید؛ برای مثال با قرار دادن یک شی بزرگ در کنار اشیاء کوچک ایجاد تعادل کنید.

• وسایل خاص را با جدا کردن از سایر وسیله ها بیشتر در معرض دید قرار دهید.

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب به چه مواردی باید توجه کنیم؟

امروزه طرح های مختلفی در رابطه با دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب وجود دارد. هر کدام از این طراحی ها در کنار نقاط قوتی که دارند، نقاط ضعفی هم دارند. ما باید دقت کنیم که اتاق خواب محل استراحت می‌باشد. باید در طراحی آن بسیار ساده، شیک و آرامش بخش عمل کنیم. اگر یک سری نکات ساده را عایت کنیم، اتاق خواب که طراحی می‌کنیم، می‌تواند چیدمانی بسیار مدرن و زیبا داشته باشد. دقت داشته باشید که در طراحی اتاق خواب از رنگ های قرمز و مشابه آن استفاده نکنید. رنگ های خنثی و رنگ های آرام بخش می توانند نمونه ای از بهترین رنگ ها برای اتاق خواب در نظر گرفته شوند. برای اتاق خواب خود باید فرشی مناسب خریداری کنید. این فرش علاوه بر اینکه می‌تواند در کنار سایر المان هایی که در اتاق خواب هستند، ایجاد تعادل کند می‌تواند بخشی از گرمای اتاق را تامین کند.

شناخت اجزای مهم در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی:

قبل از توجه به هر طراحی بهتر است اجزای دکوراسیون داخلی پذیرایی را بهتر بشناسیم. فضا، خط، شکل، نور، رنگ، بافت و الگو مهم‌ترین اصطلاحاتی هستند که در ادامه معنی آنها را بیان می‌کنیم.

• فضا: آن بخشی از خانه که برای چیدن وسایل،اثاث و لوازم دکوری از آن استفاده می‌شود، فضا نامیده می‌شود.

• خط: برای طراحی شکل های مختلف موثر است و به سه دسته افقی، عمودی و مورب تقسیم می‌شود.

• شکل: از ترکیب چند خط، شکل ها بوجود می‌آیند و به دو دسته ارگانیک و هندسی تقسیم می‌شوند.

• رنگ: یکی از مهم‌ترین اجزایی که در طراحی دکوراسیون مهم می‌باشد، رنگ ها هستند.

• بافت: به این که یک سطح به چه صورتی دیده و لمس می شود، بافت می گویند و به دو دسته بافت بصری و واقعی تقسیم می شود.

• الگو: الگو یکی عنصر است که جلوه زیبایی به دکوراسیون خانه می بخشد.

نکات مهم در طراحی دکوراسیون منزل:

توجه به یک سری باعث می‌شود که طراحی منزل شما بیشتر به چشم بیاید. طراحی منزل از جمله مهم ترین اقداماتی است که باید پس از خرید منزل به آن فکر کرد. حتی بسیاری از افراد برای طراحی دکوراسیون خانه خود از طراحان مختلفی بهره می‌برند. برای مثال اگر شما برای طراحی منزل خود اصل سادگی را رعایت کنید، می‌توانید یک خانه بزرگ و آرامش بخش را برای خود طراحی کنید. امروزه وب سایت های زیادی هستند که به شما در این زمینه مشاوره می‌دهند. کافی است با یکی از این وب سایت ها تماس بگیرید و ویژگی های مورد نظر خود را به آنها بگویید. آنها سعی می‌کنند بهترین نکات را به شما گوشزد کنند.

تخفیف رایگان و تست شده خرید انواع لوازم دکوری و دکوراسیون و چیدمان داخلی:

شما همین حالا می‌توانید با مراجعه به وب سایت تخفیف هات به کد تخفیف برای خرید انواع لوازم دکوری و دکوراسیون و چیدمان داخلی خانه و صدها کدتخفیف دیکر به طور کاملاً رایگان دسترسی داشته باشید. خدماتی که در وب سایت تخفیف هات به شما ارائه می‌شود کاملاً رایگان بوده و شما می‌توانید با استفاده از آنها با هزینه های کمتری خرید کنید. اگر شما هم تمایل دارید از تخفیف لحظه آخری وب سایت تخفیف هات برای سایت هایی مانند دیجی کالا استفاده کنید، همین حالا به این وب سایت مراجعه کنید.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد