لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف دیجی پلاس با 28500 ویژه خرید اشتراک شش ماهه

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
542
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی
ارسال رایگان

شما می توانید از اشتراک 6 ماهه دیجی پلاس با تخفیف 28500 تومانی بهره‌مند شوید. در دیجی پلاس شما می ‌توانید از خدمات ویژه دیجی کالا از قبیل ارسال رایگان و فوری کالا، ضمانت 30 روزه بازگشت کالا، هدیه نقدی و غیر نقدی و پیشنهادهای شگفت‌انگیز اختصاصی برخوردار شوید. برای مشاهده جزئیات بیشتر و خرید اشتراک دیجی پلاس در وب سایت دیجی کالا میبایست روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

DPNRZ01
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف دیجی‌کالا:

با توجه به گسترده شدن روزانه برند های مختلف از جمله پوشاک، لوازم منزل، صنعت الکترونیک و ... تمایل به دسترسی آسان و بدون محدودیت به محصول مورد نیازمان بدون صرف وقت برای گشتن در بازار های مختلف، یک مرکز خرید اینترنتی بهترین بستر برای پاسخگویی به این نیاز است. فروشگاه اینترنتی دیجیکالا امروز بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران با بهترین خدمات فروش به راحتی تمام آنچه که ما به دنبال آن هستیم را در اختیارمان قرار می دهد. برای تعداد بیشماری از محصولات میتوانیم به کوپن تخفیف و یا کد تخفیف دیجی‌کالا، تخفیف اشتراک دیجی پلاس، تخفیف دیجی پلاس، کد تخفیف باسلام و... برای خریداری هر چه به صرفه‌تر یک محصول از کد تخفیف سوپرمارکت اسنپ فود اقدام کنیم. کد تخفیف دیجی‌کالا، کد تخفیف اشتراک دیجی پلاس، اشتراک دیجی پلاس رایگان شامل کتاب، محصولات آرایشی و بهداشتی، پوشاک، الکترونیک، لوازم منزل، لوازم ورزشی و ... را در بر دارد. در جشنواره دیجیکالا می توانید مقرون به صرفه‌ترین خرید ها را در برند های مختلف توسط کد تخفیف دیجی‌کالا ، تخفیف اشتراک دیجی پلاس انجام دهید.

 

تخفیف فروشگاه دیجی کالا

 

برند های مهم:

آنچه که نیاز دارید را در بهترین کیفیت با کوپن تخفیف دیجی کالا و یا کد تخفیف دیجی¬کالا برای خود و اطرافیان خود تهیه کنید. در جشنواره دیجی کالا انواع لباس های تابستانه را با تخفیف ویژه در عین حال از برترین برند ها خریداری کنید. استفاده از لوازم و صنایع الکترونیک از جمله تلفن همراه، لوازم جانبی، لپ تاب، انواع فلش مموری ها و هارد، دوربین های عکاسی امروزه یکی از الویت های زندگی هر شخصی است. کافی است در حراج دیجی کالا وارد قسمت پوشاک شوید، امکان ندارد که لباس هایی در طرح ها و رنگ های متنوع نظر شمارا به خود جلب نکند. اگر نیازمند لوازم خانگی از جمله سرویس های چوب و لوازم برقی هستید در حراج دیجی کالا، فرصت را از دست ندهید. کوپن تخفیف دیجی کالا و کد تخفیف دیجی‌کالا، کد تخفیف اشتراک دیجی پلاس،اشتراک رایگان دیجی پلاس در جشنواره دیجی کالا بیشترین طیف محصولات را پوشش داده و قدرت انتخاب را برایتان گسترده تر میکند.

برای مشاهده آموزش خرید از دیجی کالا و آشنایی با برادران محمدی بنیان گذاران دیجیکالا به وبلاگ تخفیف هات مراجعه کنید.

 

محصولات عرضه شده در حراج دیجیکالا

محصولاتی که در جشنواره دیجی کالا به بهترین قیمت با اشتراک رایگان دیجی پلاس و... قابل دسترس هستند را میتوان به صورت زیر نام برد:

  • کالای دیجیتال: انواع تلفن همراه، لپ تاب، تبلت، دوربین عکاسی فلش مموری، حافظه های هارد و لوازم جانبی.
  • آرایشی بهداشتی: انواع لوازم آرایش صورت، عطر و ادکلن و اسپری، لوازم بهداشتی برقی و لوازم بهداشتی
  • خوردو و لوازم یدکی : انواع خوردرو، موتور سیکلت، ماشین های حمل و نقل، ابزار الات صنعتی و کشاورزی، محصولات ساختمانی
  • مد و پوشاک: لباس های مخصوص هر فصل، کفش و کیف، لباس های بچگانه و خرید لباس ورزشی
  • خانه و آشپز خانه: سرویس چوب شامل تخت و مبل، انواع میز و صندلی راحتی، لوازم الکترونیک مانند یخچال، تلویزیون های هوشمند، ابزار آشپزخانه، سرویس آشپزی و صنایع روشنایی

 

ویژگی های سایت فروشگاهی دیجیکالا

دیجی کالا با استراتژی هایی که تا کنون پیاده کرده است، توانسته است سال های پیاپی رتبه اول خرده فروشان آنلاین را کسب کند. در ادامه به بیان برخی ویژگی های مثبت و جذاب این سایت که سبب بیشتر شدن کابرانش شده است بپردازیم:

  • هر کاربر پروفایل شخصی دارد و می تواند آن را شخصی سازی کند. این قسمت امکانات زیادی را به کاربر ارائه می دهد.
  • قابلیت فیلتر کرده کالا ها و محصولات.
  • مشاهده نظرات خریداران محصول
  • قابلیت پرسش و پاسخ درمورد کالاها
  • دسته بندی های مناسب محصولات
  • و...
     

 

تخفیف دیجی کالا

دیجی پلاس، سرویس خدمات ویژه دیجی کالا

دیجی کالا سرویسی را به نام دیجی پلاس راه اندازی کرده است. این سرویس خدمات ویژه ای نسبت به خدمات عادی دیجی کالا دارد. از جمله خدمات دیجی پلاس می توان به ارسال سفارش در سریع ترین زمان ممکن، امکان بازگشت کالا تا 30 روز، داشتن ظرفیت ویژه در صورت اتمام کالا و... اشاره کرد. کاربران دیجی کالا با عضویت در این سرویس می توانند از خدمات ویژه آن بهره مند شوند. کاربران برای عضویت در دیجی پلاس باید اشتراک آن را خریداری کنند. برای دریافت جدید ترین کد تخفیف های دیجی کالا، کد تخفیف دیجی پلاس، کد تخفیف اشتراک دیجی پلاس ، کد تخفیف تیمچه ، کد تخفیف دیجی استایل و... به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

کد تخفیف دیجی کالا در محصولات مختلف:

جشنواره دیجیکالا، حراجی استثنایی را برای تهیه هر نوع محصول با کوپن تخفیف و کد تخفیف دیجیکالا ، کد تخفیف دیجی پلاس و اشتراک رایگان دیجی پلاس برای شما فراهم آورده است. اگر محصولی را مدت هاست که به دلیل بالا بودن قیمت آن از خریدنش صرفه نظر میکردید، حال وقت آن است که از فرصت کد تخفیف دیجی¬کالا و اشتراک دیجی پلاس رایگان برای یک خرید منحصر به فرد استفاده کنید. حتی میتوانید از آن محصول به تعداد خرید کنید و قیمت تنها یکی از آن نمونه را در حراج دیجی کالا بپردازید. کد تخفیف دیجی¬کالا شامل شمار وسیعی از کالا ها شده است.

 

کد تخفیف دیجی کالا با بیشترین میزان تخفیف

این کد تخفیف دیجی کالا جت و کد تخفیف دیجی کالا و کد تخفیف فروشگاه اسنپ و کد تخفیف اسنپ داروخانه صدها کد تخفیف دیگر به طور کاملاً رایگان در وب سایت تخفیف هات برای شما در نظر گرفته شده‌اند. شما می‌توانید همین حالا به وب سایت تخفیف هات مراجعه کنید و با چند کلیک ساده به تمامی این کوپن تخفیف و یا کدهای تخفیف مانند اشتراک دیجی پلاس رایگان، سوپرمارکت اینترنتی ، فروشگاه تخفیف آنلاین لباس زنانه و... دسترسی داشته باشید. کارشناسان وب سایت تخفیف هات، این کدهای تخفیف را قبل از قرار دادن بر روی وب سایت، تست می‌کنند و پس از اطمینان از فعال بودن، در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند. هم‌اکنون شما می‌توانید با استفاده از دیگر خدمات وب سایت تخفیف هات نظیر تخفیف لحظه آخری خریدهای خود را ارزان تر و مقرون به صرفه‌نر انجام بدهید و لذت یک خرید خوب را تجربه کنید.

 

ارسال نظرات