لوگو تخفیف هات

بهترین نمایندگی هاست (11 سرویس ایرانی) سال 2021
زمان مطالعه : 11 دقیقه

بهترین نمایندگی هاست (11 سرویس ایرانی) سال 2021

هاست به عنوان یک فضای کاربری و حجمی مشخص در یک سرور امن در شبکه اینترنت است. در این فضا می توان خدمات مختلفی را از جمله وبسایت ها، ایمیل، وبلاگ ها و... را ارائه داد. برای استفاده از فضای مجازی به اصطلاح وب، بستر هایی برای پیاده سازی وبسایت و ساختار بندی آن در سرور های اینترنت به عبارتی یک میزبان برای کارگذاری وبسایت در بستر اینترنت مورد نیاز است. انواع مختلفی از هاست ها در کاریرد های گوناگون وجود دارند اما انتخاب یک هاست از نظر هزینه و امنیت مورد نیاز در میان انواع هاست های مبتنی بر لینوکس و ویندوز، از پر اهمیت ترین گام ها در طراحی و ارائه خدمات مجازی است. هاست cpanel، یکی از محبوب ترین نوع هاست های مبتنی بر لینوکس است که برای اکثر تازه طراحان سایت که برای اولین بار و به صورت غیر حرفه ای وارد دنیای طراحی می شوند بسیار مقرون به صرفه و مفید واقع خواهد شد.

فهرست مطالب:

1. بهترین هاست چه امکاناتی باید داشته باشد؟بهترین نمایندگی های هاست

2.چند نوع هاست وجود دارد؟ معرفی انواع هاست

3. بهترین ارائه دهنده هاست در ایران، کیفیت را جستجو کنید

4. ارائه لیستی از بهترین نمایندگی هاست ایران در سال جاری

5. تنوع سرویس های ارائه شده، میزبان فا

6. میهن وب هاست، ارائه دهنده با کیفیت ترین محصولات کشور های ایران و آلمان

7. هاست نگار، سایت نوپا اما پرمخاطب ارائه دهنده خدمات هاست

8. سابقه درخشان در فروش هاست، سون هاست

9. ایران سرور، دسترسی به بیش از 50 دیتا سنتر در سرتاسر دنیا

10. بهترین و بروزترین منابع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جهان در زمینه‌ی میزبانی وب، ماندگار هاست

11. وب رمز، به دلخواه خود امکانات هاستینگ را از سرتاسر دنیا تهیه کنید

12. توان مالی کم نباید جلوی پیشرفت شمارا بگیرد، نت افزار

13. هاست دی ال، میزبان معروف ترین سایت ها در ایران

14. آیا بدنبال پهنای باند نامحدود برای وبسایت خود هستید؟ برتینا

15. آذر آنلاین، پشتیبانی به معنی واقعی

هاست

بهترین هاست چه امکاناتی باید داشته باشد؟بهترین نمایندگی های هاست

مجموعه های بسیار زیادی در سرتاسر ایران و دنیا خدمات مختلفی را در زمینه هاستینگ با امکانات متفاوت بستگی به نیاز کاربر ارائه می دهند. اما برای شناسایی آنچه که بدنبال آن هستیم نیاز به فیلتری داریم تا از میان این جمع کثیر مارا به سمت ایده آل هایمان هدایت کند. از جمله امکاناتی که از یک هاست مطلوب و دارای اصالت انتظار می رود می توان به موارد زیر اشاره کرد که بهترین نمایندگی های هاست معمولا سعی بر رعایت اکثر این فاکتورها دارند.

  • فضای میزبانی کافی و حدالمکان بدون شرط و مرز
  • کیفیت مناسب و مانای پهنای باند با توجه به افزایش و کاهش بازدیدها
  • اختصاص حداقل اشتراک ها روی هاست های اشتراکی از سوی سرور اصلی با توجه به هزینه های پرداختی توسط کاربر
  • کنترل پنل مدیریتی پویا و فعال
  • بک آپ گیری مدوام از سوی سرور
  • دسترسی همیشگی سرور، استفاده از پروتکل های امنیتی مناسب و ...
انواع هاست

چند نوع هاست وجود دارد؟ معرفی انواع هاست

در هنگام خرید هاست ممکن است با انواع آن ها روبه رو شوید. در این قسمت به بیان چندمورد از انواع هاست می پردازیم:

  • هاست اشتراکی: در این نوع هاست، چند سایت از یک سرور به صورت اشتراکی استفاده می کنند.
  • هاست اختصاصی: این نوع هاست فقط مختص یک مشتری است و فقط یک سایت روی آن قرار می گیرد.
  • هاست مجازی: از نوع هاست از محبوب ترین ها است. در این نوع هاست یک سرور از طریق نرم افزار های مجازی سازی به چند قسمت تقسیم می شود.در واقع ویژگی های این نوع هاست بین هاست اشتراکی و اختصاصی است.
  • هاست ابری: آخرین نسل هاستینگ تاکنون این نوع هاست است. در این نوع هاست به جای یک سرور همزمان از چند سرور استفاده می شود.
سی پنل

بهترین ارائه دهنده هاست در ایران، کیفیت را جستجو کنید

در کشور ما وبسایت های مختلفی انواع هاست را در کاربرد مختلف ارائه می دهند. رقابت امروزه برای تضمین کیفیت و هزینه بصرفه میان بهترین نمایندگی های هاست ایرانی ادامه دارد. یکی از انواع هاست مبتنی بر لینوکس، هاست cpanel می باشد که در میان نوظهوران عرصه طراحی وبسایت از محبوبیت گسترده برخوردار است. یافتن یک هاست مقرون بصرفه در ابتدای کار باعث می شود در صورت عدم نتیجه گیری در زمینه طراحی و تولید محتوا هزینه کمی را در این راه صرف کنید و همگام با کسب تجربه دچار ضرر مالی هنگفتی نشوید، در نقطه مقابل در صورت موفقیت پیشروی و گسترش را با کسب مهارت در cpanel به بیزنستان بیافزاید. یک نمایندگی هاست cpanel باید تمام فاکتورهای یاد شده را برای کسب رضایت کاربر دارا بوده و ساده بودن ساختار طراحی آن نسبت به دیگر انواع هاست، نباید باعث وجود ضعف بی دلیل امنیتی در شالوده آن باشد.

ارائه لیستی از بهترین نمایندگی هاست ایران در سال جاری

برای سهولیت و ایجاد نقشه راه به منظور دست یابی به آنچه که بدنبال آن هستید تا کسب و کار اینترنتی خود را هر چه زود تر راه بیاندازید لازیم است ابتدا با بهترین ارائه دهنده هاست اشنا شده و از میان آن ها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از بهترین نمایندگی هاست در ایران را معرفی خواهیم کرد.

میزبان فا

تنوع سرویس های ارائه شده، میزبان فا

یکی از بهترین نمایندگی هاست در ایران، شرکت ارائه دهنده خدمات ایران فا است که مزایایی چون ارائه انواع هاست های مخصوص، تضمین سرعت هاست ها از طریق دیتا سنتر های داخلی، بکارگیری سرور های سخت افزاری پر قدرت، را داراست. راه اندازی ایمن وبسایت های خود را در بستر های میزبانی مختلف، با پشتیبانی همه جانبه ایران فا به عنوان یکی از بهترین ارائه دهنده هاست داخلی تجربه کنید. میزبان فا بهترین گزینه برای وبسایت هایی با بستر وردپرس است. شما می توانید جدید ترین کد تخفیف میزبان فا را از تخفیف هات دریافت کنید.

میهن وب هاست، ارائه دهنده با کیفیت ترین محصولات کشور های ایران و آلمان

یکی از معدود شرکت های ارائه دهنده هاست و دامین و همچنین از معروف ترین سایت ها برای مخاطبین ایرانی شرکت میهن وب هاست است. شمار کثیری از مشتریان هاست در ایران احتمالا حداقل یکبار از این سایت دیدن کرده و از آن محصولات مختلفی را خرید کرده اند. این وب سایت با بکار گیری سخت افزار های قدرمند در زمینه پردازش و ذخیره سازی سرور در زمره بهترین نمایندگی هاست داخل ایران است. از ویژگی های بسیار مثبت این وب سایت ارائه خدمات، اجرای شمار کمی هاست های اشتراکی در میان محصولات خود است به طوری که وب سایت طراحی شده از لحاظ فضای ذخیره سازی و پردازی در زمان ترافیک های بالای سایت از کیفیت خوبی برخوردار است که باعث رضایت اکثریت مشتریان این شرکت می شود. این شرکت محصولات مختلفی را همچنین از کشور آلمان که دارای کیفیت های بخصوصی هستند در ویترین فروش خود قرار داده است.

میهن وب هاست

هاست نگار، سایت نوپا اما پرمخاطب ارائه دهنده خدمات هاست

یکی از جدید ترین انواع بهترین نمایندگی هاست در ایران سایت هاست نگار است که با وجود تاسیس در چند سال اخیر توانسته است رضایت جمع گسترده ای از ایرانیان را جلب کند. این وبسایت ارائه کننده خدمات، هاست هایی از کشور ایران، فرانسه و انگلستان را در ختیار مشتریکین خود قرار می دهد و با ویژگی منحصر به فرد، بکاب 12 ساعته، طیف عظیمی از توجه هارا به خود جلب کرده است. این سایت یکی از نمایندگی هاست cpanel در ایران هم بشمار می رود و همچنین در راستای رضایت مشتری همراه فروش هاست، SLL های رایگان را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

سابقه درخشان در فروش هاست، سون هاست

سون هاست با بیش از یک دهه سابقه در زمینه ارائه خدمات هاست یکی از بهترین ارائه دهنده هاست در ایران است که کماکان با ارائه سرویس های باکیفیت و مقرون به صرفه مخصوصا خدمات هاست cpanel اعتبار ویژه نزد مشتریان خود دارد. یکی از ویژگی هایی که سون هاست در بروز رسانی و تنظیم کیفیت خدمات خود دارد، وجود تالار گفتگو برای تعامل و رسیدگی به پرسش های کاربران است. از سری خدمات ویژه سون هاست می توان به ارائه هاست ویژه دانلود بدون دیتابیس و ارائه دامین رایگان روی سرویس های یک ساله اشاره کرد که باعث شده سون هاست یکی از بهترین نمایندگی هاست در داخل کشور به شمار بیاید. شما می توانید با مراجعه به وب سایت سون هاست از کد های تخفیف متنوع برخوردار شوید.

ایران سرور

ایران سرور، دسترسی به بیش از 50 دیتا سنتر در سرتاسر دنیا

ایران سرور یکی از قدیمی ترین ارائه دهندگان هاستینگ در ایران بوده که با بیش از 50 دیتا سنتر در سرتا سر دنیا همکاری دارد. تنوع در سرویس های هاستینگ یکی از ویژگی های مثبت این وب سایت است. این سایت برای کاربران خود یک مزیت منحصر به فرد ارائه می دهد و آن هم ارائه هاست های بهینه شده برای کانفیگ های مورد نظر مشتریان است تا از نظر حجم و هزینه برایشان به صرفه تر و پر بازده تر باشد، که از این نمونه ها می توان هاست های مدیریت محتوا را مثال زد. از مزیت های دیگر این وب سایت بک آپ گیری روزانه است که در نوع خود میتواند بهینه بوده و مفید واقع شود.شما می توانید با کد تخفیف ایران سرور از خدمات آن به قیمتی به صرفه تر استفاده کنید.

بهترین و بروزترین منابع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جهان در زمینه‌ی میزبانی وب، ماندگار هاست

ماندگار هاست از بهترین ارائه دهنده هاست در ایران است که علاوه بر ارائه هاست، خدمات آموزشی و عملی، نظیر بهینه سازی و افزایش سرعت در افزونه های طراحی شده را برای کاربران ارائه می دهد. این وبسایت خدمات خود را به صورت کلی برای هر یک از مشتریان ضمانت کرده که در صورت عدم رضایت و ایجاد مشکل به صورت وجوه آنان را بازگرداند. وب سایت ماندگار هاست علاوه بر این خدمات هاست دایرکت ادمین و cpanel را عرضه می کند.

وب رمز، به دلخواه خود امکانات هاستینگ را از سرتاسر دنیا تهیه کنید

همانطور که گفته شد وبسایت وب رمز این اختیار را برای کاربران خود قرار داده که انواع امکانات هاستینگ را سفارش دهند. از ویژگی های محصر به فرد وب رمز که آن را به عنوان کی از بهترین نمایندگی هاست در این لیست قرار می دهد، عدم دریافت هزینه اضافی از مشتریان برای متعلقات و امکانات اضافی هاست است. این وب سایت حتی در روزهای تعطیل هم پاسخگوی مشتریان ود می باشد.

وبرمز

توان مالی کم نباید جلوی پیشرفت شمارا بگیرد، نت افزار

یکی از وبسایت های برتر ارائه خدمات هاست از کشورهای فرانسه و ایران، بستر نت افزار است، در این وبسایت، افراد با هر توان مالی می تواتند هاست های با کیفیتی را با حجم بالا و قیمت مناسب خریداری کند و از این بابت رضایت مشتری را در دستور کار خود قرار می دهد. ای سایت دامنه های ایرانی رایگان را برای مشتریان خود ارائه داده و همچنین، پهنای باند بالایی را در اختیار کاربران می گذارد.

هاست دی ال، میزبان معروف ترین سایت ها در ایران

این وبسایت توانایی ارائه سرویس های نامحدود با کیفیت بسیار مطلوب است که در افزایش بارگزاری در بستر بسیار حائز اهمیت می باشد. این هاست قیمت های نسبتا بالایی را برای هاست های اختصاصی در نظر می گیرد اما، این هاست از کیفیت های فوق العاده کم نظیری میان دیگر میزبان های اینترنت برخوردارند. این وبسایت با توجه به پشتیبانی فوق حرفه ای خود به عنوان یکی از بهترین نمایندگی هاست در میان شمار کثیر وب سایت های ارائه دهنده این خدمات، در حال ارائه سرویس است.

آیا بدنبال پهنای باند نامحدود برای وبسایت خود هستید؟ برتینا

شاید ارائه پهنای باند نامحدود یکی از ریسک های پر دردسر ارائه دهندگان هاستینگ در ایرامن باشد اما قویا می توان گفت که برتینا یکی از بهترین ارائه دهنده هاست در زمینه اختصاص پهنای باند نامحدود برای مشتریان خود است. یکی از فناوری های استفاده شده در این وبسایت برای محافظت از خدمات خود، به کار گیری DOS Protection ، به منظور جلوگیری از حملات سایبری همه جانبه است که در نوع خود برای طیف گسترده ای از طراحان سایت نکته ای قابل تامل است.

آذر آنلاین، پشتیبانی به معنی واقعی

آیا تا به حال شده پشتیبانان هاست شما برای رفع مشکل میزبانیتان خود وارد عمل شوند؟ با آذر آنلاین به این امکان به راحتی دست پیدا کنید. در شمار ویژگی های مهم این وب سایت به عنوان لیستی از ویژگی های بهترین نمایندگی هاست، میتوان به ارائه منابع مستقل و اختصاصی، ارائه هاست اشتراکی حرفه ای و بصرفه، دارای سیستم بک آپ گیری روزانه و ... اشاره کرد که هر یک در نوع خود برای کابران در زمینه های فعالیتشان مورد توجه خواهد بود.

نت افزار

جمع بندی

در این نوشتار شماری از بهترین نمایندگی هاست در ایران که اکثرا با سرویس های بین المللی مشارکت داشته و از کیفیت خوبی برخوردار بودند را معرفی کردیم. اگر به دنبال پنل های به صرفه و با کیفیت هستید نیاز به مطالع در مورد ویژگی های وبسایت ارائه دهنده هاستینگ و خدمات متعلق به آن امری ضروری است. انتخاب یک شیوه درست و بستری ایمن برای شروع یک کسب و کار اینترنتی ، نیازمند گزینش بهترین ارائه دهنده هاست در زمینه های مختلف می باشد. نکته قابل توجه این است که با بالا رفتن قیمت روزانه هاست های خارجی توجه و میل به استفاده از خدمات داخلی امری بدون اغماز است و در این مورد شناخت کافی به ارائه بهترین خدمات و رونق در کسب و کار با صرفه هزینه های پایین کمک شایانی می کند. شما میتوانید با استفاده از کد تخفیف های هاستینگ در تخفیف هات خدمات هاست ها را از شرکت های مختلف به هزینه کمتری دریافت کنید. پس قبل خرید هاست حتما سری به تخفیف هات بزنید!

مطالب اخیر

برچسب :
طلایی
جدیدترین کوپن ها و کدهای تخفیف
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
لوگو اینماد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد