لوگو تخفیف هات

بسته های اینترنت رایتل تا 10 گیگابایت رایگان

0
529
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

شما می توانید با معرفی رایتل به 10 نفر از دوستانتان 10 گیگابایت اینترنت رایگان رایتل 30 روزه دریافت نمایید. لازم به ذکر است که حتما دو ستانتان اقدام به ثبت نام و خرید سیم کارت کرده و با وارد نمودن شماره شخص شما به عنوان معرف این هدیه را دریافت نمایید.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح در وبسایت رایتل بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید. ‌

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

بسته های اینترنت رایتل

رایتل در سال 1386 با عنوان سومین اپراتور تلفن همراه با هدف توسعه و گسترش ارتباطات شروع به کار کرد. بسته های اینترنت رایتل همواره به عنوان یکی از پرسرعت ترین و با کیفیت ترین اینترنت ها به شمار آورده شده اند. از طرح های ویژه ای که رایتل برای مخاطبین خود ارائه داده است می توان به اینترنت رایگان رایتل و مکالمه رایگان رایتل اشاره کرد. علاوه بر این رایتل 
برای مشترکین حقوقی خود نیز طرح هایی درنظر گرفته است؛ برای مثال سیم کارتهای سازمانی ای که قابلیت پرداخت قبض تجمیعی و همینطور شارژ کردن به شکل گروهی دارند. اگر به وب سایت رایتل مراجعه کنید نیز مشاهده می کنید که قسمت خدمات مشترکین شخصی و مشترکین سازمانی با هم تفاوت دارد.

خرید بسته رایتل

برای خریداری بسته های اینترنت رایتل شما می توانید از چندین راه اقدام کنید:
خرید بسته رایتل از راه سامانه ی کد دستوری #142* (برای سیم کارت های دائمی و اعتباری)
خرید بسته از وب سایت رایتل/ صفحه اصلی/ خرید بسته
خرید از اپلیکیشن رایتل من
خرید بسته رایتل از سامانه پیام کوتاه 2020
خرید از فروشگاه ها و باجه های رایتل
خرید از راه سامانه رایتل من

اینترنت رایگان رایتل

رایتل در مناسبت های مختلف به همراهان و مشترکین خود اینترنت رایگان هدیه می دهد؛ مانند جشنواره یک گیگ اینترنت رایگان رایتل به مناسبت عید سعید فطر.اما در روز های عادی که جشنواره خاصی از سمت اپراتور رایتل در حال برگزاری نیست، شما می توانید با مراجعه به سایت تخفیف هات با لیستی از کد و کوپن های تخفیف برای اینترنت رایگان رایتل بهره مند شوید.
نحوه فعالسازی بسته اینترنت رایتل
فعالسازی بسته های اینترنت رایتل یا اینترنت رایگان رایتل با شماره گیری کد های مخصوص یا از راه اپلیکیشن رایتل من انجام می شود. درصورت تمایل به استفاده از کد های ارائه شده در سایت تخفیف هات حتما به توضیحات مربوط به آن اعم از تاریخ انقضا و تعداد دفعات مجاز دقت کنید. همچنین از وارد کردن درست کد در تلفن همراه خود اطمینان حاصل نمایید.

مکالمه رایگان رایتل

در چه صورت می توانیم از مکالمه رایتل به صورت رایگان استفاده کنیم؟ در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:


1- مکالمه رایگان درون شبکه ای: مدتهاست که مشترکین رایتل در سراسر کشور می توانند به صورت رایگان با یکدیگر صحبت کنند. رایتل اذعان دارد که هدف او از این کار زنده نگه داشتن فرهنگ همدلی بوده است. این طرح برای همه مشترکین فعال بوده و نیازی به فعالسازی یا پرداخت هزینه نیست.
 

2- مکالمه رایگان رایتل برای سیم کارت اولی ها: افرادی که تاکنون سیم کارت رایتلی به نامشان فعال نشده است، می توانند یک سیم کارت اعتباری و 6 ماه مکالمه رایگان هدیه بگیرند؛ همچنین امکان استفاده از 6 گیگابایت اینترنت نیز برای این افراد فعال می شود.
3- کد های تخفیف برای استفاده از مکالمه رایگان رایتل: اگر سیم کارت اولی نیستید و یا اینکه با سیم کارت رایتل خود قصد دارید با مشترکین دیگر اپراتور ها صحبت کنید، می توانید با مراجعه به سایت تخفیف هات لیستی از این کد ها و کوپن ها حتی تا سقف 100 درصد برای سیم کارت خود دریافت کنید.
 

چگونه از کد تخفیف های بسته اینترنت رایتل مطلع شوم؟

برای مطلع شدن از کد تخفیف بسته های اینترنت رایتل، اینترنت رایگان رایتل و یا مکالمه رایگان می توانید در خبرنامه ی سایت تخفیف هات عضو شوید و با وارد کردن ایمیل و شماره تلفن همراه از این تخفیف ها با خبر شوید. همچنین می توانید سایت تخفیف هات را در مرورگر خود ذخیره کنید و با مراجعه به آن از تخفیف ها مطلع شوید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت تخفیف هات عبارت کد تخفیف رایتل را در قسمت جستجو تایپ کنید و از لیست کد تخفیف ها استفاده کنید.


 

سوالات رایج

1- چرا از کد تخفیف رایتل استفاده کنم؟

با توجه به افزایش قیمت بسته های اینترنت رایتل شما با وارد کردن کد تخفیف برای خرید بسته های اینترنت رایتل، در هزینه های خود به شکل قابل توجهی صرفه جویی خواهید کرد. 

2-ساعت مجاز مصرف چیست؟

هنگام اقدام برای خرید بسته های اینترنت رایتل، ساعت هایی که در آنها مجاز به استفاده از اینترنت هستید ذکر شده است. 

3- استفاده از رومینگ ملی؟

استفاده از این سرویس برای تمامی مشترکان رایتل رایگان می باشد.  

4- استفاده از این طرح همراه با کد تخفیف اینترنت رایتل

وقتی قصد استفاده از کد تخفیف های موجود در سایت تخفیف هات را کرده اید، به توضیحاتی که در این خصوص داده شده است دقت کنید. اگر برای این سرویس قابل استفاده باشد، حتما در توضیحات ذکر می شود.

5- ترابردپذیری شماره چیست؟

ترابردپذیری قابلیتی است که شما می توانید با استفاده از آن، بدون آنکه شماره تلفن همراه خود را تغییر دهید اپراتور خود را عوض کنید و از خدمات اپراتور دیگری استفاده کنید. 

6- راه هایی برای ترابردپذیری سیم کارت؟

با مراجعه به سایت رایتل، مراجعه حضوری به یکی از فروشگاه ها و یا نمایندگی های منتخب نسبت به ترابردپذیری خود اقدام کنند. برای افرادی که متقاضی اشتراک سیم کارت حقوقی هستند، با بردن درخواست کتبی ترابرد به همراه مدارک لازم، به یکی از فروشگاه های حضوری رایتل ارائه نمایند.
 

7- امکان انتقال شارژ ها و بسته های خریداری شده؟

خیر، بعد از انجام ترابرد اعتبار ریالی سیم کارت شما صفر می شود. همچنین تمام بسته های خریداری شده برای سیم کارت های دائمی و اعتباری پس از ترابرد از بین خواهند رفت و مشترک می تواند بسته های جدید را خریداری کند.
 

مزایای ترابرد به رایتل چیست؟

- عوض نشدن شماره و پیش شماره در عین تغییر اپراتور
 

- استفاده از اینترنت رایتل با کیفیت و سرعت بالا
 

- استفاده از بسته های اینترنت مقرون به صرفه رایتل و مناسب تمامی نیازها
 

- بهره مند شدن از پایین ترین قیمت ها برای تمامی سرویس ها (تماس های صوتی، پیامک، اینترنت و ...)
 

- بهره مندی از پوشش گسترده اینترنت نسل سوم و چهارم و امکان استفاده از طرح رومینگ ملی.

میزان رضایت مشترکین از رایتل

رضایت مشترکین از پوشش و آنتن دهی اپراتور رایتل نسبت به هزینه مکالمات از میانگین بالاتری برخوردار بوده است و عدد 65 را از 100 نشان می دهد. به صورت کلی 62.7 درصد از شرکت کنندگان از آنتن دهی این اپراتور رضایت داشته اند و 17.6 درصد از این موضوع اعلام نارضایتی کرده اند.

خرید بسته اینترنت رایتل با کد تخفیف اینترنت رایتل:

بسته اینترنت رایتل را به روش های مختلف می توان خریداری کرد. خرید بسته رایتل ارزان قیمت با تخفیف های ویژه از طریق وب سایت تخفیف هات امکان پذیر می باشد. اینترنت رایتل ارزان را می توان به روش های زیر انجام داد:

• خریداری از طریق کد بسته های اینترنت رایتل ارزان قیمت (کد دستوری خرید بسته رایتل ارزان)

• خرید بسته رایتل از طریق سامانه رایتل من

• خرید بسته های اینترنت رایتل ارزان از طریق اپلیکیشن رایتل من

• خریداری بسته های اینترنت رایتل از طریق وب سایت رایتل

• خرید بسته اینترنت رایتل با کارت شارژ

کد بسته های اینترنت رایتل ارزان را می توانید از وب سایت رایتل دریافت نمایید. بسته ارزان رایتل را با کد تخفیف اینترنت رایتل می توانید تهیه کنید. کد تخفیف رایتل برای خرید بسته ارزان رایتل و اینترنت رایگان در وب سایت تخفیف هات موجود می باشد.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد