لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

بسته اینترنت رایتل تا 10 گیگابایت رایگان

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
235
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

مشترکین رایتل درروزهای جمعه می توانید با شماره گیری کد دستوری بالا و یا از طریق اپلیکیشن رایتل من یک بسته اینترنت تا 30 گیگابایت یا یک بسته مکالمه جذاب از رایتل هدیه دریافت نمایید. لازم به ذکر است این هدایا به صورت تصادفی اختصاص داده می‌شود و مهلت استفاده از تمامی بسته‌ها 24 ساعت می باشد. برای مشاهده این طرح در وبسایت رایتل بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

*20#
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

 

 

خصوصیات خرید بسته اینترنت رایتل:

خرید بسته اینترنت رایتل در دسته بندی های متنوع در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. برای انتخاب و خرید بسته رایتل بهتر است از منو زیر فیلتر بسته اینترنت ارائه شده استفاده نمائید. همچنین اقدامات لازم جهت مشاهده و خرید اینترنت رایگان رایتل و بسته اینترنت رایتل و همچنین شارژ مستقیم رایتل را انجام دهید. بسته های اینترنت رایتل ارزان در انواع متنوع همچون اینترنت یک روزه 0.2 گیگابایتی تا بسته های اینترنت رایتل حرفه ای یک ساله 50+50 گیگابایتی موجود می باشد. قیمت خرید بسته اینترنتی رایتل با توجه به ساعت اینترنتی که ارائه می شود متغیر میباشد.

مزایای استفاده از اینترنت رایگان رایتل:

اگر خواهان اجرای فایل ها بدون هیچ معطلی هستید بسته اینترنت رایتل گزینه خوبی است برای اینکه اینترنت سریع و پرسرعتی روی گوشی و یا تبلت خود داشته باشید. در زمان خرید بسته رایتل ارزان جهت استفاده از سیم کارت رایتل نسل چهارم مکالمه رایگان تلفن همراه، نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای فعال سازی نخواهید داشت. فقط کافیست در منطقه تحت پوشش سیم کارت رایتل نسل چهارم قرار داشته باشید. برای خرید مستقیم بسته های اینترنت رایتل و افزیش اعتبار ی توانید از نرم افزار کاربردی رایتل من استفاده نمائید.

بسته اینترنت رایتل


 

معرفی خرید بسته اینترنتی رایتل:

در دو سیم‌کارت اعتباری و دائمی رایتل در صورت استفاده از بسته‌های اینترنتی با سرعت‌های مختلف، قیمت‌ها به ازای مدت زمان مورد نیاز و حجم درخواستی، لحاظ می‌شوند. میزان قیمت و حجم در هر دو سیم‌کارت‌ها یکسان است. رایتل همچنین امکان استفاده از سرویس اینترنت بدون محدودیت در حجم را با بسته‌های نامحدود ویژه ساعت‌های افت مصرف فراهم آورده است. استفاده از کلیه هدایای بسته اینترنت رایتل فقط در مناطق تحت پوشش شبکه رایتل امکان‌پذیر است.امکان خرید بسته رایتل ارزان نظیر بسته های اینترنت رایگان رایتل وخرید بسته اینترنتی رایتل با اینترنت نامحدود برای کاربران وجود دارد.

حجم های افزایشی بسته اینترنت رایتل:

برای دریافت بسته های اینترنت رایگان 1، 2 و 5 گیگابایتی ازطریق این سامانه می توانید اقدام نمائید. سرعت بسته ها مطابق با سرعت آخرین بسته‌های 90، 180 و 365 روزه خریداری شده میباشد. خرید بسته اینترنتی رایتل از طریق شارژ گوشی و اعتبار و همچنین از طریق کد دستوری امکان پذیر میباشد. در این سامانه امکانات متنوع جهت مدیریت مصرف اینترنت، مدیریت خرید بسته رایتل، تهیه وخرید بسته های اینترنت رایگان، تمدید خودکار بسته های اینترنت رایتل ارزان و... به کاربران اینترنت رایتل ارائه شده است. همچنین امکان خرید بسته اینترنتی چند کاربره نیز برای مشترکان وجود دارد.

سایر خدمات خرید بسته رایتل:

بسته اینترنت رایتل یکی از محبوب ترین سرویس های اینترنت است. پیشنهاد های رایتل از جمله اینترنت رایگان رایتل و اینترنت نا محدود می باشد. با اینترنت رایگان رایتل امکان استفاده از خدماتی از قبیل تلویزیون اینترنتی و سرگرمی و... ارئه می دهد. استفاده از اینترنت رایگان رایتل با حجم مشخص می باشد. ارائه بسته های اینترنت رایتل برای سیم کارت دیتا، دائمی و اعتباری متفاوت می باشد.

کد بسته های اینترنت رایتل ارزان:

خرید بسته ارزان رایتل و اینترنت رایتل ارزان با کد تخفیف اینترنت رایتل با قیمت های ارزان تری امکان پذیر می باشد. با کد تخفیف اینترنت رایتل، خرید بسته ارزان رایتل را می توان انجام داد. در تخفیف هات کد های رایتل به صورت رایگان و تست شده در دسترس کاربران می باشد. با کد بسته های اینترنت رایتل ارزان می توانید خرید اینترنت رایتل با قیمت ارزان را انجام دهید.

نظرات کاربران:

نقاط قوت: بسیاری از کاربران از سرویس دهی این سامانه با کیفیت بالا بسته اینترنت رایتل رایگان ، راضی بوده اند.

نقاط ضعف: بالا بودن قیمت خرید بسته اینترنتی رایتل، از نقاط ضعف این سامانه بیان شده است.

جمع بندی نظرات کاربران: بسیاری ازکاربران از بسته های اینترنت رایتل، به لحاظ خدمات پشیبانی 24 ساعته راضی بوده اند و خرید بسته رایتل را به کسانی که سرعت و کیفیت برایشان مهم است پیشنهاد داده اند.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد