لوگو تخفیف هات

ایو روشه

ایو روشه

درباره ایو روشهایو روشه شرکت تولیدی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی است که در سال 1959 در لاگسیلی فرانسه تاسیس شد

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
کارت ناموجودی تخفیف

در حال حاضر تخفیف معتبری برای این برند وجود ندارد

کالا
موردی یافت نشد

 

درباره ایو روشه

ایو روشه شرکت تولیدی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی است که در سال 1959 در لاگسیلی فرانسه تاسیس شد. این برند فرانسوی توسط ایو روشه تاسیس شده است. محصولات ایوروشه مورد استقبال بازار جهانی قرار گرفته است و در ایران نیز مصرف کننده بسیاری از لوازم آرایشی بهداشتی این برند به خصوص کرم ضد آفتاب، کرم ضد چروک، ژل شستشو و یا کرم پودر ایوروشه برای مصارف بهداشتی و آرایشی خود استفاده می کنند.

 

محصولات ایو روشه

محصولات و کالاهای برند فرانسوی ایوروشه شامل لوازم آرایشی و بهداشتی است. برخی از این محصولات در اینجا آورده شده است که شامل ژل شستشو، کرم ضد چروک، کرم ضد آفتاب، کرم پودر و موارد دیگر است. همچنین شامپو تغذیه کننده مو، تونر پاک کننده، شامپو ضد ریزش، ماسک مو و دیگر محصولات، نیز از کالاهای دیگری است که توسط ایوروشه تولید و به بازار عرضه شده اند.

 

نظر مشتریان در خصوص محصولات ایو روشه

مشتریانی که از محصولات این برند فرانسوی استفاده کرده اند به کیفیت خوب، به صرفه بودن، بوی خوب آن اشاره کرده اند و این محصولات را از نظر رایحه مطوب، سهولت در استفاده و ارزش خرید نسبت به قیمت خوب و مناسب ارزیابی کرده اند. کاربران در مورد محصولات مختلف این برند مانند کرم ضد آفتاب، ژل شستشو، کرم ضد چروک و ... نظرات مثبتی دارند. مثلا در مورد کرم پودر ایوروشه گفته شده است که دارای کیفیت مطلوبی است. برای مصرف روزانه، مناسب است و پوشش خوبی دارد. تون رنگی زیبا، خوشبو بودن، کاور سبک و مناسب هم از دیگر ویژگی هایی است که در مورد این محصول ایوروشه بیان شده است.

 

تخفیف های ویژه فروش محصولات ایو روشه در سایت تخفیف هات

برای خرید محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی ایو روشه به قیمت های مناسب تر و ارزان تر می توانید از تخفیف های ارائه شده در سایت تخفیف هات استفاده کنید و لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود اعم از کرم و کرم پودر را با قیمت های مناسب تری تهیه کنید.

 

ارسال نظرات