لوگو تخفیف هات

تخفیف ام اس آی

تخفیف ام اس آی

معرفی برند ام اس آی:شرکت msi در سال 1986 در تایوان در حیطه تولید لوازم دیجیتال فعالیت خودش را آغاز کرده است

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
کارت ناموجودی تخفیف

در حال حاضر تخفیف معتبری برای این برند وجود ندارد

کالا
موردی یافت نشد

معرفی برند ام اس آی:

شرکت msi در سال 1986 در تایوان در حیطه تولید لوازم دیجیتال فعالیت خودش را آغاز کرده است. از جمله مهم ترین محصولات این شرکت می توان به عرضه کارت گرافیک،نوت بوک ،سرور،مادربورد و محصولات جانبی دیگر اشاره کرد. ام اس آی در طول ساله ای کاری خود، جزو سه برند اول در زمینه تولید کارت گرافیک و مادر بورد و همچنین جزو پنج برند اول AIO و در رده 10 برند برتر ساخت نوت بوک قرار داشته است. در سال 2015 نیز این شرکت با همکاری شرکت تجهیزات ردیابی چشم Tobii پروژه تولید لپ‌تاپ ‌های گیمینگ با سیستم ردیابی چشم را کلید زدند.

 

ارائه کد تخفیف ام اس آی ویژه خرید محصولات ام اس آی:

کلیه فعالیت های شرکت ام اس آی در حیطه تولید و طراحی انواع کامپیوتر و دستگاه های دیجیتال است و همه تلاشش را کرده است تا بتواند در ارائه این محصولات پیشرفت کند. بنابراین می توان گفت که یکی از موفقیت های این شرکت این بوده است که تمرکزش بر روی محصولات خاص خودش بوده و خودش را درگیر توسعه محصولات گوناگون دیگر نکرده است. برای استفاده از کد تخفیف ام اس آی جهت خرید محصولات این برند نظیر هدفون، مانیتور و غیره می توانید از طریق سایت تخفیف هات، اقدام نمائید.

 

ام اس آی چه خدماتی ارائه می کند؟

از محصولات این برند می توان به کارت ویدئویی، لپ‌تاپ، سرور، هدفون، ماوس، پد ماوس و مانیتور اشاره کرد. این کمپانی با شرکت‌ هایی نظیر اینتل و ان ‌ویدیا جهت تولید میکروچیپ کار می کند که لوازم آن در قاره آسیا، اروپا، کشور استرالیا و همینطور کشور های آمریکای شمالی ارائه می گردد. این شرکت به دلیل خدمات پس از فروش گسترده ای که دارد در دید آی تی کار ها بسیار محبوب واقع شده است. چرا که محصولاتش را با گارانتی ارائه می کند.

 

خدمات پس از فروش لپ تاپ msi چه تعمیراتی انجام می دهد؟

• ارتقاء و رفع مشکلات هارد دیسک لپتاپ

 

• تعمیر و تعویض ال ای دی لپتاپ

 

• تعمیرات چیپ جنوبی مادر بورد لپتاپ

 

• باتری نوت بوک و لپتاپ

 

• تعمیر و تعویض کیبورد لپتاپ

 

• تعویض کابل فلت لپتاپ

 

• تعمیر و تعویض مودم لپتاپ

 

• تعمیرات تاچ پد و تراک بال

 

• تعمیر کارت شبکه داخلی

 

• و.... .

 

یکی از قابلیت های منحصر به فرد این شرکت این است که در زمینه تولید و فروش تجهیزات کامپیوتر و طراحی و فروش تجهیزات گیمینگ و سرگرمی فعالیت دارد. همچنین محصولات این شرکت در سرتاسر جهان عرضه و پشتیبانی می‌شوند. در حال حاضر این شرکت محصولاتی از قبیل لپتاپ گیمینگ، مادربرد، کارت گرافیک و … طراحی و تولید می‌کند.

 

ام اس آی در حوزه محصولات مهندسی و گیمینگ توانسته رتبه خوبی کسب کند. همچنین لپ تاپ های باکیفیتی نیز تولید می کند. لپ تاپ های این برند بیشتر برای کارهای دانشجویی، کارمندی، گرافیکی و کارهای روزمره مورد استفاده قرار می گیرد.

 

شما می توانید با کپی کد تخفیف ام اس آی از سایت تخفیف هات، جهت خرید ارزان محصولات مرغوب msi نظیر خرید لپ تاپ، مانیتور و ...، به صورت تخفیف دار، اقدام نمائید. همچنین می توانید برای خرید محصولات این برند از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، کد تخفیف دیجیکالا را نیز از تخفیف هات دریافت نمایید.

 

ارسال نظرات