لوگو تخفیف هات

اس پی ان

اس پی ان

درباره اس پی ان اس پی ان یا spn، وارد کننده لامپ ال ای دی، و لامپ کم مصرف است

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
کارت ناموجودی تخفیف

در حال حاضر تخفیف معتبری برای این برند وجود ندارد

کالا
موردی یافت نشد

 

درباره اس پی ان

اس پی ان یا spn، وارد کننده لامپ ال ای دی، و لامپ کم مصرف است. این شرکت به مدت سی سال است که در حوزه واردات کالاهای مدرن روشنایی فعالیت دارد. مجموعه روشنایی فرهاد الکتریک یا همان spn، علاوه بر واردات لامپ ال دی و لامپ کم مصرف، لامپ مهتابی هم در بین کالاها و محصولات خود وارد می کند. همه محصولات شرکت spn، دارای ضمانت و گارانتی اروپا هستند.

 

محصولات اس پی ان

شرکت اس پی ان بر روی محصولات روشنایی فعالیت دارد. کالاهای این شرکت شامل لامپ مهتابی، لامپ ال ای دی هوشمند spn، و لامپ کم مصرف است. از انواع کالاهای این شرکت می توان به لامپ ال ای دی روکار 18 وات اس پی ان مدل سقفی، لامپ ال ای دی هوشمند 9 وات spn مدل حبابی پایه E27 و دیگر محصولات مرتبط با روشنایی اشاره کرد. مثلا در مورد لامپ ال دی spn می توان گفت که با هر بار فشردن کلید آن، می توان نور لامپ را به سه رنگ آفتابی، یخی و سفید تغییر داد. یعنی با یک لامپ شما می توانید از سه رنگ متفاوت بهره مند شوید.

 

نظر مشتریان در خصوص محصولات اس پی ان

در نظرات کاربران به مسائل مختلفی درباره محصولات این شرکت اشاره شده است. مخصوصا تنوع رنگ این محصولات مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. شفافیت، داشتن نور طبیعی، و پوشش دادن همه سلیقه ها از دیگر نظراتی است که محصولات و کالاهای این شرکت را مثبت ارزیابی کرده اند. همچنین در مورد لامپ ال ای دی روکار اس پی ان، کاربران نقاط قوت آن را کیفیت مواد عالی، رنگ مناسب و قیمت تقریبا مناسب اعلام کرده اند. ولی برخی از کاربران با نصب این لامپ مشکلات محدودی داشته اند.

 

تخفیف های ویژه فروش محصولات اس پی ان در سایت تخفیف هات

با استفاده از سایت تخفیف هات می توانید از تخفیف های ویژه خرید محصولات شرکت spn، برای خرید لامپ ال ای دی و یا با قیمت مناسب و ارزان تر از بازار بهره مند شوید.

 

ارسال نظرات