لوگو تخفیف هات

فروش صندلی ماشین کودک و نوزاد با 16% تخفیف

16 درصد
0
71
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف کالا
16%
فعلا معتبر
فروشنده: دیجی کالا
برند: سایر

شما می توانید از طریق سایت تخفیف هات و تنها با کلیک بر روی دکمه "خرید کنید" صندلی ماشین کودک را با 16% از دیجی کالا تهیه کنید.

قیمت قدیم
1,390,000
سود شما
228,000
قیمت جدید
1,162,000

توضیحات فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، فروشنده نواع صندلی ماشین کودک:

انواع لوازم سفر نوزاد مانند پشه بند، کریر نوزاد، صندلی کودک برای ماشین و ...  از برند های مختلف مانند صندلی ماشین دلیجان، صندلی ماشین چیکو و ... را می توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با 16% تخفیف تهیه کنید.

خصوصیات صندلی ماشین کودک:

یکی از اقلام خیلی ضروری برای افرادی که کودک خردسال دارند صندلی کودک برای ماشین است. از این جهت لازم است تا کودک بر روی صندلی مخصوص ماشین بنشیند و از هر گونه خطر احتمالی در امان باشد. صندلی خودرو معمولا از مواد با مقاومت بالا تولید می شود که اگر اتفاقی پیش آمد بتواند ا جای ممکن مقاومت داشته باشد. صندلی ماشین کودک به طور خاص طراحی شده است تا ازکودکان در برابر هرگونه آسیب و یا مرگ محافظت کند. صندلی کودک معمولا به صورت جداگانه خریداری و در ماشین نصب می شود. تولید کنندگان خودرو می توانند این صندلی ها را به صورت مستقیم در خودرو طراحی و متصل کنند. انواع صندلی خودرو برندهای مختلف در جشنواره دیجی کالا با تخفیف ویژه به صورت خرید آنلاین قابل تهیه است. در این فروشگاه اینترنتی امکان مقایسه قیمت و سایر ویژگی های صندلی خودرو کودک وجود دارد و کاربران به راحتی می توانند صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنند و در نهایت خرید صندلی کودک برای ماشین را انجام دهند. همچنین سایر لوازم سفر نوزاد مانند کریر نوزاد و ... نیز در دیجی کالا موجود است.

 

 


 

نظرات کاربران درباره ی محصول:
نقاط قوت: ایمنی و استحکام بالا، داشتن ظاهری زیبا، راحتی تشک صندلی، کیفیت عالی، قابل استفاده از بدو تولد تا 8 سالگی از ویژگی های مثبت صندلی خودرو کودک است که کاربران به آن اشاره کرده اند.
نقاط ضعف: مناسب نبودن دفترچه توضیحات از ویژگی های منفی صندلی ماشین کودک است که کاربران به آن اشاره کرده اند.

جمع بندی نظرات کاربران: اکثر کاربران از طراحی و زیبایی، کیفیت ساخت، میزان امنیت و سهولت در استفاده صندلی خودرو کودک رضایت کامل داشته اند. همچنین خرید سایر لوازم سفر نوزاد مانند پشه بند و ... را به دیگران پیشنهاد کرده اند.

 

ارسال نظرات
کالاهای مشابه
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد