لوگو تخفیف هات

یو ان وی

یو ان وی

معرفی لوازم دیجی تال unv:این شرکت با نشان تجاری unv از سال 2011 به صورت اختصاصی فعالیت خود در صنعت سیستم های نظارت تصویری در کشورچین،گسترش داد

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
کارت ناموجودی تخفیف

در حال حاضر تخفیف معتبری برای این برند وجود ندارد

کالا
موردی یافت نشد

 

معرفی لوازم دیجی تال unv:

این شرکت با نشان تجاری unv از سال 2011 به صورت اختصاصی فعالیت خود در صنعت سیستم های نظارت تصویری در کشورچین،گسترش داد.ابن شرکت،تولید کننده لوازم دیجی تال در زمینه نظارت تصویری پیشرفته از جمله دوربین مداربسته تحت شبکه، نرم افزارمدیریت تصاویرواپلیکیشن های موبایل برای مدیریت و نظارت ساده تر می باشد.در سال های اخیر تمرکز این شرکت بر مشتری مداری، نوآوری و بهینه سازی محصولات یو ان وی بوده و شعار خود را امنیت بهتر،‌ دنیای بهتر قرار داده است.در سال 2016 نیز،‌شرکت فناوران امن یاشار موفق به کسب نمایندگی انحصاری شرکت Uniview در ایران شده است.

 

خصوصیات محصولات unv:

دوربین مدار بسته تحت شبکه در مقایسه با دوربین های آنالوگ،تخصصی تر،به روزتر،با کیفیت تصویری بسیاربالا تر، نگهداری و پشتیبانی آسان تر و کابل کشی راحت تری می باشند.دوربین های مداربسته یو ان وی در انواع متنوع و ویژگی های کاربردی گوناگون برای پاسخگویی به نیاز مشتریان عرضه می شوند.از ویژگی های دوربین مدار بسته تحت شبکه یو ان وی می توان به قابلیت دید در شب،تشخیص صدا و چهره،مه زدایی ومقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.دوربین مدار بسته یو ان وی،بهترین راهکار فشرده سازی تصاویر دوربین مداربسته را به منظورکاهش هزینه های ذخیره سازی ارائه داده است.درسیستم های دوربین مداربسته برای اتصال دوربین ها و دستگاه ضبط و مانیتوربه کابل مناسب نیازاست.کابل شبکه در ساختار دوربین مداربسته تحت شبکه جهت اتصال به وب مورد استفاده قرارمی گیرد.کابل شبکه، یک کابل ۸ رشته ای دو زوج،از جنس مس است.رشته های هشتگانه کابل شبکه به صورت دو تایی درهم تنیده شده اند که این ویژگی موجب کاهش نویز در کابل می شود.کابل شبکه یو ان وی مقاومت بالایی در برابر خوردگی و رطوبت ونوسانات برق دارند.کابل شبکه unv با کیفیت فوق العاده بالا و با قیمتی بی رقیب به بازار عرضه شده است.

 

نظرمخاطبان درخصوص تخفیف خرید لوازم دیجی تال unv:

بسیاری ازکاربران از ارائه خدمات لوازم دیجی تال این شرکت به لحاظ کیفیت بالا،امنیت،تنوع،پشتیبانی،قیمت مناسب آن رضایت کافی داشته اند و استفاده ازاین محصولات را به افرادی که امنیت و کیفیت برایشان مهم است،پیشنهاد داده اند.

 

ارائه تخفیف خرید لوازم دیجی تال unv:

شما میتوانید جهت استفاده از تخفیف خرید دوربین مدار بسته یو ان وی از فروشگاه اینترنتی تخفیف هات جهت خرید با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی لوزم دیجی تال این برند اقدام نمائید.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد