لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

تخفیف تخفیفان تا 50% ویژه رنگ و کراتینه کردن مو

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
139
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما از طریق سایت تخفیف هات می توانید از 50% تخفیف سایت تخفیفان ویژه رنگ و کراتینه کردن مو بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده این تخفیف و سایر تخفیف های بی نظیر سایت تخفیفان بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

همه چیز درباره‌ی کراتینه کردن مو:

امروزه موهای صاف یکی از عواملی است که همه افراد برای زیباتر دیده شدن وجود آن را لازم و ضروری می‌دانند. آرایشگاه های مردانه و زنانه در سطح شهر با استفاده از روش های امروزی در تلاشند که راه های سریع و مطمئن برای کراتینه مو پیدا کنند و به مشتریان خود ارائه بدهند. قبل از کراتینه کردن مو لازم است که نقاط قوت و ضعف این روش صاف کردن مو را با هم مرور کنیم:

• مو ها پس از کراتینه کردن بسیار درخشان و صاف می‌شوند.

• پس از گذشت چند هفته بافت و ساختمان مو تغییر می‌کند.

• یکی از مهم ترین عوارض کراتینه کردن مو ریزش مو می‌باشد. این اتفاق ممکن است برای بعضی از افراد بوجود بیاید.

• کراتینه کردن مو ممکن است باعث بوجود آمدن برخی واکنش های حساسیتی و آلرژیک بشود.

• کراتینه کردن مو برخی اوقات اثر موقتی دارد.

کراتینه


 

کراتین مو چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که کراتین مو چیست که به این روش صاف کننده و معجزه گر لقب داده اند؟ در طی سالیان اخیر روش های متعددی برای از بین بردن حالت فر بودن مو ها و تبدیل موهای فر به موهای صاف در آرایشگاه های زیبایی امتحان شده است. یکی از بهترین روش ها که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، کراتینه کردن مو می‌باشد. این روش در آرایشگاه ها امتحان می‌شود و وقت زیادی را تلف نمی‌کند. در این روش با استفاده از مواد خاصی که شامل پروتئین می‌باشد، عمل صاف کردن مو انجام می‌شود. در این عمل این ماده مخصوص بر روی مو ها کشیده می‌شود و سپس با استفاده از یک سشوار داغ جذب مو ها می‌شود. جهت انجام این روش صاف کردن مو، پوشاندن کوتیکول مو با کراتین و کاربرد نرم کننده داخل مو لازم است.

مزایای کراتینه کردن موی سر:

از آنجائیکه اکثریت جامعه از موهای فر استقبال نمی‌کنند این روش به سرعت در میان مردم رواج پیدا کرد. لازم است قبل از انجام این روش زیبایی برای مو مزایای این روش را با هم مرور کنیم:

• این روش برای انواع مدل و جنس مو مناسب می‌باشد.

• بر خلاف روش هایی که در گذشته ها و به طور سنتی برای صاف کردن مو از آن استفاده می‌شد، این روش هیچ آسیب دائمی برای مو ها ندارد.

• وقتی از کراتین مو استفاده می‌کنید، فرم دهی و حال پذیری موهای شما راحت تر می‌شود.

• فرقی نمی‌کند که تا چه اندازه موهای شما فر باشد. این روش موهای شما را در پایان صاف و زیبا می‌کند.

• این روش نسبت به روش های مشابه نیاز کمتری به مراقبت دارد.

• تا به امروز برای این روش عوارض جانبی گزارش نشده است.

• شانه کردن مو ها بعد از کراتینه کردن راحت تر می‌شود.

پروتئین تراپی


 

گلت مو چیست؟

یکی دیگر از روش هایی که برای صاف کردن مو از آن استفاده می‌شود، گلت مو می‌باشد. موادی که برای گلت کردن مو بکار می رود سبب تخریب پیوند های که در بافت پروتئینی مو وجود دارد، می شود و سبب خواهد شد که مو صاف و بدون فر گردد. قبل از گلت کردن مو باید به یک سری نکات توجه داشت. برای مثال تا 6 ماه قبل از گلت کردن نباید موهای خود را رنگ کرده باشید. اگر موخوره دارید، باید قبل از گلت کردن آن را برطرف کنید. بهتر است برای گلت کردن مو های خود از یک آرایشگر حرفه‌ای بهره ببرید. بعد از گلت کردن مو بهتر است مراقبت های جدی از موهای خود داشته باشد و به وسیله سرم مو و انواع تقویت کننده از آن ها محفاظت کنید.

کد تخفیف تخفیفان ویژه رنگ و کراتینه مو:

شما در وب سایت تخفیف هات می‌توانید کد تخفیف تخفیفان مربوط به رنگ و کراتینه کردن مو و صد ها کدتخفیف دیکر را به طور کاملاً رایگان دریافت کنید. تمامی خدماتی که از سوی وب سایت تخفیف هات به شما ارائه می‌شود، کاملاً رایگان بوده و هزینه‌ای را برای شما در پی نخواهد داشت. اگر شما هم تمایل دارید که یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را تجربه کنید، همین حالا به وب سایت تخفیف هات مراجعه کنید و از تخفیف لحظه آخری این وب سایت استفاده کنید.

ارسال نظرات