لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد هدیه طاقچه تا 20% بدون محدودیت سفارش اول

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
470
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی
40 هزارتومان حداکثر تخفیف

شما می توانید از طریق سایت تخفیف هات و با کپی کردن کد تخفیف از 20% تخفیف کتاب‌های فروشگاه کتاب، کتاب صوتی، مجلات و روزنامه‌های الکترونیک طاقچه بدون محدودیت سفارش اول، تا سقف 40 هزارتومان بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که این کد برای کتاب های تخصصی و سبد خرید بالای 200 هزارتومان اعمال نخواهد شد. جهت استفاده از کد تخفیف میبایست کد را کپی کرده سپس بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت طاقچه برای شما منظور گردد.

mopsp20
خرید کنید
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: منقضی

شما می توانید از طریق سایت تخفیف هات و با کپی کردن کد تخفیف از 20% تخفیف کتاب‌های فروشگاه کتاب، کتاب صوتی، مجلات و ... وبسایت طاقچه بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که این کد تخفیف بدون محدودیت سفارش اول و بدون محدودیت سقف ریالی می باشد. جهت استفاده از کد تخفیف میبایست کد را کپی کرده سپس بر روی "خرید کتاب" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت طاقچه برای شما منظور گردد.

25takhfifhot
خرید کتاب
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

خرید کتاب با کد هدیه طاقچه

نزدیک ترین کتابفروشی به شما دیگر کتابفروشی محل زندگیتان نیست! بلکه طاقچه است. طاقچه باعث شده هزاران نفر در گوشی و تبلت خود هزاران کتاب، روزنامه، مجله، کتاب صوتی دست پیدا کنند. هدف طاقچه بالا بردن سطح آگاهی و گسترش فرهنگ کتابخوانی است. شما می توانید در هر جا و در هر زمان به کتاب مورد نظر خود دست یابید، آن را خریداری کرده سپس گوش و یا مطالعه کنید. طاقچه یک راه ارتباطی بین انتشارات و افراد کتابخوان باز کرده است و با تخفیف هایی که ارائه می دهد سعی در ترغیب بیشتر افراد به کتاب و کتابخوانی دارد. شما می توانید هم به سایت طاقچه مراجعه کنید و هم اپلیکیشن طاقچه را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید.

 

مزایای استفاده از اپلیکیشن طاقچه

خواندن کتاب الکترونیک، حرکت مثبتی در جهت محافظت از محیط زیست است. علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ، هزینه ی کمتری برای کتاب خود می پردازید. اپلیکیشن طاقچه ویژگی های منحصر به فردی دارد از جمله:

1- دسته بندی های مختلف کتاب ها برای دسترسی بهتر

2- یادداشت کردن نکات مورد توجه

3- رنگی کردن بخش هایی از کتاب

4- علامت گذاشتن تا جایی که کتاب را خوانده اید.

5- بریدن و به اشتراک گذاشتن بخشی از کتاب با دوستانتان

اگر برای بار اول از اپلیکیشن طاقچه استفاده کنید به شما کد تخفیف طاقچه برای خرید اول هدیه داده می شود.

 

کد هدیه طاقچه چیست؟

کد هدیه طاقچه، عبارتی است متشکل از حروف و اعداد انگلیسی که شما با وارد کردن آن در قسمت مربوط، روی خریدتان تخفیف دریافت می کنید. با استفاده کردن از کد هدیه طاقچه می توانید کتاب مورد نظرتان را با هزینه ای بسیار ارزانتر تهیه کنید. همانطور که گفته شد برای اولین خرید، سایت طاقچه به شما کد تخفیف طاقچه را هدیه می دهد؛ علاوه بر این سایت طاقچه برای تشویق و ترغیب بیشتر افراد هر از چندگاهی به مناسبت های مختلف کد تخفیف ارائه می دهد. اما شما می توانید بدون برگزار شدن مناسبت و جشنواره، با استفاده از سایت تخفیف هات کد تخفیف طاقچه را دریافت کنید.

 

چطور می توانم کد هدیه طاقچه را دریافت کنم؟

برای دریافت کد هدیه طاقچه راه های زیادی وجود دارد. بهترین و راحت ترین راه مراجعه به سایت تخفیف هات است. تخفیف هات با همکاری طاقچه به شما این امکان را می دهد تا با آسان ترین و ارزان ترین راه خوراک فرهنگی مناسب برای خود تهیه کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت تخفیف هات از قسمت خدمات، کتاب و نشریه را انتخاب کنید و کد هدیه طاقچه را دریافت کنید. یکی دیگر از راه های دریافت کد هدیه، این است که در قسمت جستجو عبارت ((کد تخفیف طاقچه)) را سرچ کنید و از آنجا لیست کد های تخفیف طاقچه را مشاهده کنید.

راه بعدی عضویت در خبرنامه سایت تخفیف هات است که شما می توانید با وارد کردن ایمیل و شماره تلفن خود از آخرین کد های هدیه طاقچه با خبر شوید.

و راه آخر ذخیره کردن سایت تخفیف هات در مرورگر؛ این کار به شما این امکان را می دهد تا از جدیدترین کد های تخفیف مطلع شوید.

 

 

طاقچه بی نهایت چیست؟

طاقچه بی نهایت یکی از قسمت های طاقچه است که مانند یک کتابخانه عمومی شما می توانید به نسخه ی کامل تمام کتاب های موجود در طاقچه در مدن زمان محدودی دست پیدا کنید. طاقچه بی نهایت کمی قبل تر با نام کتابخانه همگانی شناخته می شد. خبر خوب این است که کد هدیه طاقچه برای طاقچه بی نهایت نیز در سایت تخفیف هات موجود است و شما با دریافت این کد می توانید به بی نهایت کتاب دسترسی داشته باشید و آنها را مطالعه کنید.

 

خرید آنلاین کتاب و استفاده از کد هدیه طاقچه

 

هدف از فراهم کردن و ارائه دادن کد هدیه طاقچه بالا بردن سطح سواد عمومی افراد مشتاق به کتابخوانی است. با خرید آنلاین کتاب علاوه بر صرفه جویی در زمان، می توانید با ارزانترین قیمت خود را از مزایای کتاب خواندن در طاقچه در هر کجا و در هر زمان بهره مند کنید.

 

دریافت کد تخفیف طاقچه از تخفیف هات

وبسایت طاقچه دارای انواع کتاب الکترونیکی و صوتی در زمینه های متفاوت است. به دلیل مشغله زیاد افراد، استفاده از کتاب صوتی بسیار زیاد شده است. به همین دلیل طاقچه با استفاده از کوپن تخفیف و کد تخفیف طاقچه شروع به فروش کتاب های صوتی خود کرده است. تخفیف طاقچه برای افرادی که کتاب زیادی مطالعه می کنند بسیار مناسب است. کد تخفیف خرید کتاب برای افرادی که کمتر کتاب می خوانند باعث می شود به خرید کتاب و خواندن آن ترغیب شوند. پس استفاده از کدتخفیف طاقچه بسیار لذت بخش بوده است. انواع متفاوتی از کدهای تخفیف طاقچه را با عناوین طاقچه کد تخفیف، کد تخفیف اپلیکیشن طاقچه، تخفیف طاقچه بی نهایت و کد هدیه طاقچه می توان یافت. این کد تخفیف ها و سایر تخفیف ها از برند ها و فروشگاه های دیگر مانند کد تخفیف ایسام خرید اول و ... را از سایت تخفیف هات می توانید دریافت کنید.

ارسال نظرات