لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف بیمه دات کام تا 11% برای خرید بیمه بدنه

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
1120
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید برای خرید بیمه بدنه از 11% تا سقف 300 هزارتومان تخفیف ویژه از بیمه دات کام بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید.

bmcrd03
خرید بیمه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

توضیحات سایت بیمه دات کام ، بیمه آنلاین:

با مراجعه به سایت بیمه دات کام و پرداخت بیمه آنلاین، در منزل به راحتی انواع بیمه ها را برای خود داشته باشید و همچنین با استفاده از کوپن تخفیف و کد تخفیف بیمه دات کام درسایت تخفیف هات از تخفیف های سایت بیمه دات کام بهره مند شوید.

خصوصیات بیمه آنلاین:

خرید بیمه مخصوصا بیمه بدنه از واجب ترین موارد برای داشتن ماشین است که ممکن است با نداشتن بیمه بدنه ضرر های جبران ناپذیری برای شما به بار می آید. درست است که این بیمه جز واجبات به حساب می آید اما ممکن است بعضی از افراد بگویند هزینه پرداخت این بیمه زیاد است. با سایت بیمه دات کام برای پرداخت هرنوع بیمه ای از قبیل بیمه ایران و... کوپن تخفیف بگیرید و با این کوپن تخفیف بیمه دات کام، بیمه خود را ارزان تر پرداخت کنید. هر چه سریع تر برای گرفتن بیمه مانند بیمه ایران و... عجله کنید تا سابقه بیمه شما بیشتر شود و هر چه زمان بیشتری از روی این سابقه بگذرد کدتخفیف بیشتری میتوانید سالانه دریافت کنید. با سایت بیمه دات کام در خانه و به راحتی خود را بیمه آنلاین کنید. با مراجعه به این سایت در کوتاه ترین زمان میتوانید بیمه بدنه را به راحتی پرداخت کنید.

البته از مزیت های این سایت این است که میتوانید به صورت اقساطی و با کوپن تخفیف بیمه دات کام خود را پرداخت کنید و سابقه بیمه خود را نیز داشته باشید. اگر دارای موتور سیکلت نیز هستید میتوانید به صورت اقساطی از طریق بیمه دات کام بیمه آن را پرداخت کنید. انواع بیمه ها از جمله بیمه مسافرتی، بیمه آتش سوزی، بیمه زلزله، بیمه تجهیزات الکترونیک، بیمه انفرادی و سازمانی را میتوانید از طریق سایت بیمه عضو شوید و به صورت آنلاین در هر زمانی هزینه خود را واریز کنید. علاوه بر تمامی این مزایا میتوانید مطالب مختلف راجع به بیمه های مختلف را در این سایت مطالعه کنید مثلا دفترچه بیمه تامین اجتماعی چگونه تمدید میشود؟ یا برای مثال همه چیز را درباره ی بیمه سینا بدانید. با این روش هم اطلاعات عمومی شما افزایش میابد و هم راهکارهای بسیاری را می آموزید تا در مواقع ضروری از آن ها استفاده کنید. با مراجعه به این سایت به راحتی میتوانید بیمه خود را واریز کنید چرا که مراحل ثبت نام در بیمه های مختلف در این سایت موجود میباشد. با کمترین قیمت عضو بیمه دلخواه خود شوید.

 

ارسال نظرات