لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف پلاک تا 20 هزارتومان با ثبت نام در سایت

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
90
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

با وارد کردن کدتخفیف در قسمت کد معرف و پس از اولین تراکنش میتوانید از 20% تخفیف تا سقف 20 هزارتومان برای تمام خدمات از وبسایت پلاک سرویس بهره مند شوید. جهت اعمال کدتخفیف کد را کپی کرده و برای ورود به و‌بسایت پلاک روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

104024
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

خصوصیات سایت پلاک:

پلاک یک پلتفرم آنلاین است که درخواست خدماتی مانند نظافت منزل، خشکشویی، خدمات ساختمانی، خدمات الکتریکی، خدمات باربری، قالی‌شویی، باغبانی، آزمایش خون و ... را به صورت آنلاین ثبت می نماید که با داشتن کد تخفیف پلاک همه ی این خدمات با قیمت ارزان تر انجام می شود.

سایت خدماتی پلاک

چه خدماتی در پلتفرم پلاک ارائه می شود؟

از خدماتی که در پلتفرم پلاک ارائه می شود می توان به خدمات نظافت منزل ، اتوبار، خشک شویی، خدمات ساختمانی، لوازم خانگی، کارواش نانو، آزمایش، خدمات خودرو، خدمات پذیرایی و مجالس، قالی‌شویی، تعمیرات دوربین و لوازم جانبی و ... اشاره کرد. برای مثال سرویس اتوبار شامل حمل بار با کامیون و وانت است که کاربران با توجه به نیاز خود نوع وسیله نقلیه را انتخاب می کنند و همچنین در سفارش این سرویس امکان درخواست کارگر برای حمل بار نیز وجود دارد. خدمات خشکشویی به دو صورت در پلتفرم پلاک عرضه می شود یکی اقتصادی با بهترین و مناسب ترین قیمت و دیگری خشکشویی VIP و با بالاترین قیمت می باشد و خدمات آزمایش در محل پلاک شامل آزماش با نسخه، پکیج چکاپ بانوان و آقایان، پکیج چکاپ سالمندان، تست اعتیاد، تست بارداری، آزمایش خون و ... است.

 

شنبه های جادویی پلاک

در شنبه های جادویی پلاک از صبح تا شب برای استفاده از خدمات پلاک با داشتن کد تخفیف پلاک می توانید از تخفیف های ویژه ای برخوردار شوید. این تخفیف ها برای خدمات ساختمانی، کامپیوتری، شستشوی مبلمان، نصب آنتن مرکزی و ... قابل استفاده است. کد تخفیف پلاک برای هر کدام از این خدمات به صورت جداگانه تعریف شده است. این کد تخفیف پلاک برای هر خدمت در شنبه های جادویی به صورت مشخص در سایت و در قسمت مربوطه قرار می گیرد. همچنین می توانید جدیدترین تخفیف های خدمات این سایت و سایر تخفیف ها مانند کد تخفیف اولین سفارش آچاره را از تخفیف هات دریافت کنید.

 

 

ارسال نظرات