لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف نان اسنپ فود تا 10 هزارتومان

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
2727
3.8
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

با استفاده از کد تخفیف اسنپ فود از 10 هزارتومان تخفیف ویژه برای خرید بالای 10 هزارتومان از اسنپ فود بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی"خرید نان" کلیک نمایید.

naan
خرید نان
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: منقضی
15 هزارتومان حداقل خرید

از طریق سایت تخفیف هات و با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 10 هزار تومان تخفیف اولین خرید نان برای سفارش بالای 15 هزارتومان از اسنپ فود بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت اسنپ فود می بایست ابتدا کد تخفیف را کپی کرده و سپس بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا از تخفیف بهره مند شوید.

خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

خصوصیات نان لواش:  

نان لواش از ان دسته از نان هاییست که بیشتر استفاده میشود. به عبارتی نان لواش جای خود را در میان خانواده های ایرانی باز کرده است. البته بعضی از خانم ها دوست دارند نان لواش را در منزل خودشان درست کنند که پخت نان لواش در خانه میتواند فکر خوبی هم باشد. پس بهتر است قبل از ان با طرز پخت نان لواش در منزل اشنا شوید. برای پخت یک نان لواش خوشمزه ابتدا مواد اولیه یعنی ارد را در ظرف ریخته و داخل نان لواش را خالی یا گود میکنیم. سپس اب را میجوشانیم درضمن نباید اب داغ بشود فقط کمی گرم شود کافیست، بعد ان را کم کم به مواد اضافه کرده و کاملا مخلوط میکنیم تا خمیر یک دست نان لواش ساخته شود, سپس به کدت 30 دقیقه بر روی ان یک پارچه نم دار انداخته تا به اصطلاح خمیر ور بیاید، بعد ان گلوله های خمیری را از ان جدا کرده و ان را با وردنه نازک میکنیم بعد هم نان لواش های نپخته را درون ماهی تابه داغ شده میندازیم. حالا نان لواش شما اماده میل کردن است.

اسنپ فود:

اسنپ‌فود یا همان زودفود سابق اولین سایت ایرانی که امکان سفارش آنلاین غذا و انواع مختلف نان مانند نان جو و نان سنگک از نانوایی را برای مردم فراهم نموده است. با کوپن تخفیف اسنپ‌فود به راحتی می‌توانید رستوران‌ها، کافه‌ها، نانوایی و سوپرمارکت‌های نزدیک را بیابید و هرچه که بخواهید با استفاده از کوپن تخفیف اسنپ فود با کمترین قیمت خریداری کنید. تصویر واقعی ارسالی غذاها توسط سایر مشتری ها را مشاهده و از قیمت عذا و نان نانوایی ها قبل ازکوپن تخفیف و کد تخفیف اسنپ فود اگاه شوید و از تجربه سفارش نان سنگک یا نان جو از نانوایی و استفاده انها از تخفیف اسنپ‌ فود خبر دارد شوید.

 

نان سنگک

 

انواع تخفیف اسنپ فود (کد تخفیف نان):

اگر تا حالا از کوپن تخفیف اسنپ فود و سفارش آنلاین از نانوایی استفاده نکرده اید با ثبت سفارش و اعمال کد تخفیف اولین سفارش اسنپ فود، شما با استفاده از تخفیف اسنپ فود و خرید انواع نان مانند نان جو یا نان سنگک لذت یک خرید اینترنتی پر سود از نانوایی را تجربه خواهید کرد. اگر قبلا از کد تخفیف نان اسنپ فود استفاده یا خرید کردین میتوانید با کد غیر اول تخفيف اسنپ فود، بخشی از مبلغ سفارش را پرداخت نکنید.

انواع نان در اسنپ نان:

اعتقاد راجب برکت گندم بخاطر سختی به دست آمدن نان است. نان های زیادی وجود دار د مانند نان سنگک نان جو یا نان تافتون و.. اما نکته مهم در رابطه با نان ونانوایی این است که اصلی ترین خوراکی سفره ایرانی هاست. ما معمولا برای نگهداری نان های مختلف مانند نان سنگک آنها را درون پارچه و پلاستیک قرارشان میدهیم. نان ها انواع بسیاری دارد که فراگیر ترین انها نان سنگک، تافتون، بربری، نان های طعم دار یا مغز دار،نان های فانتزی، نان جو ، نان گندم سیاه یا و… است. یکی از محبوب ترین نان های موجود در ایران نان سنگک می باشد که میتوانیم نان سنگک را به از نانوایی ها خریداری کنیم. البته به تازگی با چند کلیک ساده در اسنپ فود میتوانیم از نانوایی ها هم به صورت انلاین و با کوپن تخفیف و كد تخفيف اسنپ فود خرید کنیم. همچنین میتوانیم با کد تخفیف سوپرمارکت اسنپ فود از سوپرمارکت های اسنپ فود نیز خرید کنیم.

اهمیت نان جو:

نان جو میتواند برای افراد دیابتی مفید باشد. این نوع نان با آنتی اکسیدان های فراوانی که دارد موجب تقویت سیستم ایمنی بدن میشود به علاوه و با رشد تومورهای مختلف در بدن ماجلو گیری میکند. نان جو دارای فیبر فراوانی استکه باعث پاک سازی دیواره های معده و روده شده همچنین از الودگی های بوجود امده را پاک میکند و از بیماری دستگاه گوارش بدن نیز جلوگیری می کند. افرادی که برای لاغر شدن پیش دکتر تغذیه رفته یا از رژیم های غذایی استفاده میکنند از نان جو استفاده میکنند زیرا که باعث احساس سیری بسیاری در فرد می شود.

تخفیف اولین سفارش نان اسنپ فود:

استفاده از تخفیف اولین سفارش اسنپ فود باعث می شود شما اولین خریدتان را با تخفیف ثبت کنید. اگر تخفیف اولین سفارش نان اسنپ فود را داشته باشید میتوانید با این تخفیف فقط نان را با تخفیف تهیه کنید.تخفیف های اسنپ فود گاها مختص به یک نوع خاص و یا عمومی است. سفارش نان به صورت آنلاین از ویژگی های بسیار خوب اسنپ فود است که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

نظرات کاربران در مورد اسنپ فود و کد تخفیف نان: 

نقاط قوت: اکثر کاربران از خرید آنلاین از سایت اینترنتی اسنپ فود با کدتخفیف اسنپ فود نانوایی و کد تخفیف اسنپ شاپ برای خرید لباس رضایت داشتند.

نقاط ضعف: عدم پوشش تمام نقاط ایران توسط اسنپ فود با کد تخفیف اسنپ فود امروز نانوایی.

جمع بندی نظرات کاربران: اکثر کاربران از خرید آنلاین و تخفیف های موجود در این سایت رضایت داشتند. همچنین از سفارش نان راضی بوده اند.

 

ارسال نظرات