لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف فیدیبو 30% برای خرید کتاب

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
395
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 30% تخفیف ویژه برای خرید کتاب از وبسایت فیدیبو بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کتاب" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

all30
خرید کتاب
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

خرید اینترنتی کتاب های مختلف

در دنیای امروز که تکنولوژی روز به روز در حال گسترش می باشد تلاش کردن برای فرهنگ سازی جامعه به سوی کتاب خوانی کمی دشوار شده است. با به وجود آمدن اینترنت که به دنبال خود انواع شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است به طرز عجیبی جوانان به سمت آن کشیده شده و سرانه کتاب خوانی کشورمان افت کرده است.

هر جامعه ای از قدیم الایام با کتاب خواندن فرهنگ خود را در زمینه های مسائل فرهنگی و اجتماعی بالا برده که با کاهش این نرخ نگرانی ها در این مورد افزایش پیدا کرده است. سایت اینترنتی فیدیبو در تلاش است تا این امر را به وسیله خرید اینترنتی کتاب در جوانان افزایش دهد و حتی برای راحتی جوانان کد تخفیف فیدیبو را برای خرید اینترنتی کتاب های خود در نظر گرفته است.

درباره فروشگاه اینترنتی کتاب

باید گفت که فیدیبو اولین سامانه توزیع و تولید کتاب های الکترونیک و صوتی در کشور می باشد که قانون جهانی کپی رایت را به طور کامل رعایت کرده است. کتاب های الکترونیک و صوتی فروشگاه اینترنتی کتاب فیدیبو کاملا قانونی است. این اپلیکیشن و سایت روی همه ی موبایل ها لپ تاپ ها قابل اجرا می باشد.

فروشگاه اینترنتی کتاب فیدبو برای جذب جوانان و نوجوانان به کتاب کد تخفیف فیدیبو را در نظر گرفته است از طرفی دیگر می توانید بدون ثبت نام کردن و پرداخت هیچ گونه مبلغی از سایت اینترنتی فیدیبو یا اپلیکیشن آن به طور کاملا رایگان استفاده کنید. اما در فیدیبو فقط کسانی که ثبت نام کرده اند و عضو هستند می توانند خرید کتاب مورد نظرشان را با کد تخفیف فیدبو انجام دهند.

خرید کتاب با حفظ حقوق ناشر

همانطور که گفته فروشگاه کتاب فیدیبو حق کپی رایت را به طور کامل رعایت کرده است. این سایت کاملا به قوانین نشر و حق کپی رایت پایبند می باشد. در نتیجه برای حفظ حقوق مولفان و ناشران کتاب های خود و امانتداری آن ها امکان دریافت خرید کتاب, کپی کردن, پرینت گرفتن, ذخیره تصاویر به هیچ وجه وجود ندارد.

کتاب فیدیبو همه جا با شماست

کتاب های سایت اینترنتی فیدیبو در سیستم های اندروید,IOS,ویندوز قابل اجرا می باشند. یکی از ویژگی های سایت اینترنتی کتاب فیدیبو قابلیت وارد شدن به حساب کاربری با 3 دستگاه می باشد. در صورتی که بخواهید دستگاه خود را در فیدیبو عوض کنید پس از وارد شدن به سایت باید به بخش حساب کاربری بروید و وارد قسمت گجت ها شوید و دستگاهی را که دیگر نیاز ندارید حذف کنید.

فروشگاه فیدیبو این امکان خاطر را به کاربران خود می دهد که مراقب حفظ حریم شخصی آن ها می باشد و همواره از اطلاعات شخصی آن ها برای اطلاع رسانی و رائه خدمات بهتر استفاده خواهد شد. تمامی اطلاعاتی که هنگام عضویت در سایت و ثبت نام انجام می شود نزد فیدیبو محفوظ خواهد ماند.

مرجعی کامل در فروشگاه آنلاین کتاب

همه ی ما به دنبال ایجاد یک سبک و روش شخصی برای تشکیل شخصیت خود هستیم که به آن شخصی سازی می گویند. باید گفت یکی از روش هایی که به ایجاد شخصیت ما یا همان شخصی سازی کمک می کند خواندن کتاب های مختلف می باشد.

اگر شما هم وقت کافی برای خرید حضوری کتاب را ندارید می توانید به فروشگاه آنلاین کتاب فیدیبو مراجعه کنید و با کد تخفیف فیدیبو لذت یک کتاب خوب را برای سبک زندگی خود تجربه کنید.

کد تخفیف فیدیبو در تخفیف هات

در اخر با توجه به گفته هایی که عرض شد نتیجه می گیریم که کتاب خوانی برای یک جامعه به روز کاملا ضروری و یک نیاز می باشد. شما می توانید به سایت اینترنتی تخفیف هات مراجعه کنید و کد تخفیف فیدیبو را از این فروشگاه آنلاین کتاب به طور کاملا رایگان دریافت کنید.

تخفیف هات هیچ مبلغی برای ارائه کد تخفیف فیدیبو از شما نخواهد گرفت بلعکس هزینه ای را از مبلغ کتاب شما کم خواهد کرد زیرا تخفیف هات همیشه به دنبال رفاه حال هموطنان و هزینه های آنان بوده است. شما می توانید سایر کد تخفیف ها مانند کد تخفیف ایران کتاب، کد تخفیف خرید کتاب و... را نیز از تخفیف هات دریافت نمایید.

ارسال نظرات