لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کوپن و کد تخفیف طاقچه بی نهایت تا 30% برای عضویت

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
831
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

از طریق سایت تخفیف هات و با وارد کردن کد تخفیف از 30% تخفیف خرید انوع کتاب از وبسایت طاقچه بهره مند می شوید. اگر نیازمند استفاده از این تخفیف هستید میبایست کدتخفیف را کپی کرده و بر روی "خرید کتاب" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت طاقچه برای شما منظور گردد.

OFF30
خرید کتاب
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: منقضی

از طریق سایت تخفیف هات و بدون وارد کردن کد تخفیف از 30% تخفیف ویژه عضویت در طاقچه بینهایت وبسایت طاقچه بدون محدودیت سفارش اول و بدون سقف ریالی بهره مند می شوید.اگر نیازمند استفاده از این تخفیف هستید میبایست کدتخفیف را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت طاقچه برای شما منظور گردد.

mopsp30
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف طاقچه بی نهایت و یک فرصت استثنایی برای مطالعه

سایت طاقچه، یک بستر بسیار مناسب برای پیدا کردن انواع کتاب‌های الکترونیکی و صوتی با هر موضوعی است که در نظر دارید. طاقچه نه فقط یک فروشگاه آنلاین کتاب‌ های الکترونیکی و کتاب ‌های صوتی بلکه محیطی مناسب برای خرید مجلات و روزنامه‌ها است. سایت طاقچه یک کد تخفیف استثنایی در نظر گرفته است. این کوپن تخفیف و کد تخفیف طاقچه بی نهایت و بدون محدودیت است. بنابراین با وارد کردن کد تخفیف طاقچه بی نهایت از طرف تخفیف هات برای خرید اشتراک بی نهایت طاقچه، کوپن تخفیف دریافت کنید.

 

طاقچه


 

 

در سایت طاقچه چه موضوعاتی را می ‌توانیم پیدا کنیم؟

با استفاده از طاقچه کتاب خواندن را بسیار راحت و کم هزینه کنید. با استفاده از کتاب‌های الکترونیکی می‌توانید همیشه کتاب مورد علاقه خود را همراه خود داشته باشید بدون اینکه فضایی زیادی را اشغال کند. تنوع موضوعات بسیار زیاد است و همان طور که گفته شد می‌توانید علاوه بر کتاب‌ الکترونیکی و صوتی به انواع مجلات و مطبوعات نیز دسترسی داشته باشید و برای خرید آن‌ ها از کوپن تخفیف و کدتخفیف طاقچه بی نهایت استفاده کنید. کتاب های این سایت شامل موضوعات زیر می‌شود:

 

• ادبیات

 

• تاریخ

 

• داستان و رمان

 

• روان شناسی و موفقیت

 

• کودک و نوجوان

 

• زندگی‌نامه و خاطرات

 

• مدیریت و کسب و کار

 

• درسی و کمک درسی

 

• زبان خارجی

 

• دفاع مقدس

 

• علوم پایه و مهندسی

 

• علوم انسانی

 

• علوم پزشکی

 

• کمیک

 

• فلسفه و منطق

 

• مذهبی

 

• هنر

 


اپلیکیشن طاقچه را دانلود کنید

طاقچه برای علاقمندان یک اپلیکیشن کاملا رایگان به نام اپلیکیشن طاقچه ساخته است. می‌توانید نسخه ios و اندروید این اپلیکیشن را بر روی دستگاه خود نصب کنید و پس از ساختن حساب کاربری خود همواره و در همه به آسانی به کتاب‌های خود دسترسی داشته باشید و برای دریافت کتاب های جدید از کوپن تخفیف و کد تخفیف خرید کتاب و کد تخفیف اپلیکیشن طاقچه استفاده کنید. محال است که در اپلیکیشن طاقچه کتاب مورد نظر خود را پیدا نکنید چرا که طاقچه همواره تلاش می‌کند تا تمام کتاب‌های موجود را با انتشارات مختلف برای علاقه‌مندان فراهم کند. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید به بازار، گوگل پلی و یا اپ استور مراجعه کنید.

 

موافقان و مخالفان کتاب‌ الکترونیکی

خیلی از علاقه‌مندان به کتاب خواندن موافق با کتاب‌های الکترونیکی نیستند. آن‌ها دوست دارند کتاب را در دست بگیرند و با انجام این کار کتاب خواندن برای آن‌ ها لذت بخش تر می‌شود. اما کتاب ‌های الکترونیکی به خاطر مزیت‌هایی که دارند موافقان زیادی هم دارند. برای مثال دیگر نیازی به یک کتابخانه بزرگ نیست. می‌توانیم گوشی خود را تبدیل به کتابخانه کنیم و به صورت نامحدود در آن کتاب نگهداری کنیم. علاوه بر این، قیمت‌ کتاب‌های الکترونیکی به مراتب از کتاب‌های فیزیکی مناسب‌تر و ارزان‌تر است. چیه چیزی بهتر از این که شما می‌توانید کتاب مد نظر خود را با همان انتشاراتی که می‌خواهید با قیمت بسیار بهتری همراه با کد هدیه طاقچه به صورت الکترونیکی دریافت کنید.

 

در آخر لازم به ذکر می باشد که کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی مانند كد تخفيف طاقچه برای خرید کتاب، خرید لوازم تحریر با تخفیف و ... را نیز می توانید از takhfifhot دریافت نمایید.

 

انواع کدهای تخفیف طاقچه:

در وبسایت طاقچه انواع کدهای تخفیف طاقچه با عناوین و قابلیت های متفاوت وجود دارد. تخفیف طاقچه بی نهایت که برای گرفتن اشتراک از طاقچه است و طاقچه کد تخفیف و کد تخفیف طاقچه که برای یک عدد کتاب هم قابل اعمال است. جهت استفاده از این کدها با مراجعه به سایت طاقچه می توانید آن ها را دریافت کرده و برای خرید انواع کتب درسی و غیر درسی و کتاب داستان و حتی رمان از کدها استفاده نمایید. از آنجایی که سرانه مطالعه در کشور پایین است طاقچه با ارائه کتاب های صوتی باعث شده کسانی که وقتی برای مطالعه ندارند بتوانند از این کتاب ها با گوش دادن به آن ها لذت ببرند.

 

ارسال نظرات