لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف سوپرمارکت اسنپ 60 هزارتومانی ویژه سفارش اول

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
2
6608
4.8
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی
سوپرمارکت اسنپ اکسپرس
سفارش اول
300 هزارتومان حداقل خرید

با استفاده از کد تخفیف میتوانید برای اولین خرید سوپرمارکتی خود از 60 هزارتومان تخفیف ویژه برای خرید بالای 300 هزارتومان از اسنپ مارکت بهره مند شوید. جهت استفاده از این تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید سوپرمارکتی" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

خرید سوپرمارکتی
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف سوپرمارکت اسنپ

امروزه با رونق و رشد فروشگاه های اینترنتی، اکثر وسایل مورد نیاز خود را می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. با سفارش آنلاین می توانید از کد تخفیف ها نیز استفاده کنید. با سفارش آنلاین محصولات سوپرمارکتی با کد تخفیف سوپر مارکت اسنپ می توانید به آسانی و بدون مراجعه حضوری از فروشگاه های معتبر خرید کنید. برای دریافت جدید ترین و آخرین کد تخفیف ها به سایت تخفیف هات مراجعه کنید. همچنین در این سایت سایر کد تخفیف ها مانند کد تخفیف اسنپ، تخفیف اسنپ مارکت و... نیز موجود است.

اسنپ، به عنوان یک سوپرمارکت آنلاین، بیش از پنج هزار محصول متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله لبنیات، خواربار، میوه و سبزیجات تازه، مواد پروتئینی، نان و شیرینی، و محصولات آرایشی و بهداشتی را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه می‌دهد. این گستردگی محصولات به کاربران این امکان را می‌دهد که تمامی نیازهای خود را در یک سفارش آنلاین تهیه کنند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سوپرمارکت آنلاین اسنپ، ارائه تخفیف‌های جذاب در ایام مختلف هفته است. به این ترتیب، مشتریان عزیز می‌توانند محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب را به سبد خرید خود اضافه کرده و از خریدهای متنوع و بیشتر برای تمامی اقشار جامعه بهره‌مند شوند.

در حال حاضر، خرید آنلاین از سوپرمارکت اسنپ برای ساکنان شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز، یزد و بیش از ۷۰ شهر دیگر در دسترس است. اسنپ به دنبال این است که برای تمامی شهرهای کشور، خدمات خرید آنلاین از سوپرمارکت را فراهم کند.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد