لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف بیپ تونز تا 100% ویژه جدیدترین آهنگ ها

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
540
3.3
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

از طریق سایت تخفیف هات و بدون وارد کردن کد تخفیف جدیدترین پادکست ها را می توانید از وبسایت بیپ تونز به صورت رایگان دریافت کنید. برای ورود به وبسایت بیپ تونز بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف بیپ تونز - فرصتی برای حمایت از آثار خوانندگان

سایت بیپ تونز محیطی برای فروش آهنگ به صورت قانونی و حمایت از خوانندگان مختلف است. در سراسر دنیا، خوانندگان برای انتشار آلبوم ها یا تک آهنگ های خود به صورت آنلاین، آن را پیش فروش می‌کنند تا از انتشار هنر خود کسب درآمد نیز داشته باشند. همچنین اگر شما کسی هستید که استعداد خوانندگی و تولید آهنگ را دارید، می‌توانید بیپ تونز را برای انتشار ترک آهنگ خود انتخاب کنید. اگر که دوست دارید از خواننده مورد علاقه خود حمایت کنید و آثار او را خریداری کنید، می‌توانید از کد تخفیف بیپ تونز استفاده کنید. با وارد کردن کد تخفیف بیپ تونز شما از طرف سایت تخفیف هات، تخفیف ویژه دریافت خواهید کرد و با قیمت مناسب تری خرید می‌کنید.

 

موزیک


 

 

آثار صوتی در سایت بیپ تونز:

بیپ تونز صرفا برای خرید و دانلود موسیقی ایرانی نیست. علاوه بر موزیک ایرانی ایرانی شما می‌توانید پادکست ها، میکس ها، ریمیکس آهنگ ها، کتاب های صوتی، ویدیو های کنسرت ها، مصاحبه ها، ویدیو کلیپ ها و انواع کتاب های صوتی را پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

 

چه سبک هایی از موسیقی ایرانی در بیپ تونز وجود دارد؟

با کد تخفیف بیپ تونز می‌توانید برای دانلود موسیقی در سبک های زیر، به این سایت مراجعه کنید:

تلفیقی، پاپ، کلاسیک ایرانی، راک، فولکور، کلاسیکال، ساوند ترک، موسیقی کودک، آیینی، الکترونیک، موسیقی ملل، جز بلوز، نیو ایج و تجربی

 

در کتاب های صوتی چه دسته بندی های وجود دارد؟

اگر اهل گوش دادن به موزیک ایرانی نیستید، باز هم بیپ تونز برای شما پیشنهادات ویژه ای دارد. شما می‌توانید انواع کتاب های صوتی را در این سایت پیدا کنید و آن ها را به صورت قانونی خریداری کرده و از گوش دادن به آن ها لذت ببرید. دسته بندی هایی که در این سایت وجود دارند شامل:

شعر

داستان

بیوگرافی

تاریخ

فلسفه

روانشناسی

مذهبی

نمایشنامه

داستان کودک

آموزش موسیقی

موفقیت

 

شرایط انتشار موسیقی‌ ایرانی در این سایت

اگر شما یک صاحب اثر باشید و بخواهید موزیک خود را از طریق این سایت منتشر کنید، علی رغم رایگان بودن این پروسه، باید یک سری قوانین را رعایت کنید. برای مثال:

شعر و موسیقی باید بر اساس موازین جمهوری اسلامی باشد.

آهنگ باید کیفیت صدای مناسب داشته باشد.

نباید در اثر از هارمونی های اشتباه و مخدوش استفاده شده باشد.

استاندارد های ادبی و محتوایی باید در آهنگ رعایت شده باشد.

موسیقی باید فرم شناخته شده ای داشته باشد و البته این نکته به معنی رد فرم های جدید نیست.

 

بیپ تونز


 

 

اولین قدم برای خرید آهنگ از بیپ تونز

برای خرید و استفاده از کد تخفیف بیپ تونز لازم است که ابتدا در اپلیکیشن و یا سایت اصلی ثبت نام نمایید. اپلیکیشن بیپ تونیز برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios در دسترس است و کاربران می‌توانند آن را از طریق کافه بازار، گوگل پلی و یا سیب چه تهیه کنند. پس از ساخت حساب کاربری می‌توانیو به راحتی از این سایت استفاده کنید و موسیقی دلخواد خود را به صورت قانونی خریداری کنید. فراموش نکنید که برای خرید حتما از کد تخفیف بیپ تونز استفاده کنید تا بتوانید با قیمت ارزان و تخفیف چهل درصدی خرید کنید.

 

نکته مهم در خصوص خرید آثار موسیقی

وقتی که شما یک تثر موسیقی از تین سایت خریداری می‌کنید در واقع حق استفاده شخصی از آن اثر را دریافت می‌کنید و حق واگذاری، اجاره یا فروش آن اثر را نخواهید داشت. در واقع با خرید اثر، موافقت می‌کنید که تمامی حقوق مادی و معنوی صاحب اثر را رعایت می‌کنید و از هر گونه نشر، پخش و کپی غیر قانونی آن باید خودداری کنید.

 

امکانی ویژه برای خرید کاربران خارج از ایران

کاربران خارجی که بخواهند از محصولات این سایت استفاده نمایند، از طریق آی پی میتفاوت وارد سایت می‌شوند و در این صورت قیمت هت را به دلار مشاهده خواهند کرد. لذا اگر داخل ایران سکونت دارید، برای ورود به سایت وی پی ان خود را خاموش کنید تا آی پی شما درست شناسایی شود و بتوانید قیمت ها را به ریال مشاهده نمایید.

در پایان لازم به ذکر است که کد هدیه دانلود رایگان فیلم، کد تخفیف اشتراک رایگان نماوا، کد هدیه خرید لپ تاپ با تخفیف ویژه و ... را می توانید از سایت تخفیف هات کاملا رایگان و معتبر دریافت نمایید.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد