لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف بیمیتو شخص ثالث تا 250 هزارتومان

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
3087
2.3
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

با استفاده از کد تخفیف از 250 هزارتومان تخفیف ویژه برای خرید بیمه بدنه از وبسایت بیمیتو بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید.

azkavu1f
خرید بیمه
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: منقضی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 250 هزارتومان تخفیف ویژه بیمه بدنه از وبسایت بیمه دات کام بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بیمه" کلیک نمایید.

H_bimeh500
خرید بیمه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

خصوصیات خدمات bimito:

بیمیتو یک وب سایت و اپلیکیشن خرید آنلاین انواع بیمه و خدمات بیمه ای از جمله بیمه بدنه،بیمه شخص ثالث و بیمه خودرو و... می باشد که با کد تخفیف بیمیتو شخص ثالث قابل خریداری است. این وب‌سایت جهت ارائه خدمات آنلاین بیمه‌ با شرکت‌های بیمه مورد تائید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کند تا به کاربران خود با ارائه مشاوره رایگان کمک ‌کند تا با دقت و اطمینان خاطر،بیمه‌ و بیمه نامه خود را دریافت کنند. تمامی افراد متقاضی می‌توانند با استفاده از سیستم مدیریت بیمه بیمیتو از زمان اتمام بیمه، تاریخ سررسید اقساط بیمه‌ها و سایرجزئیات مالی خود مطلع شوند و به اطلاعات بیمه‌ای خود، در هر ساعت از شبانه روز دسترسی داشته باشند. همچنین می توانند از کدتخفیف بیمیتو، کد تخفیف بیمیتو شخص ثالث، کد تخفیف بیمه بدنه بیمیتو، کد تخفیف بیمه تو و… بهره مند شوند. کارشناسان و متخصصان بیمه در این سامانه،همواره آماده ارائه مشاوره رایگان جهت خرید و دریافت انواع خدمات بیمه خودرو و بیمه بدنه با صدور اینترنتی بیمه نامه و ارسال رایگان آن با پیک برای متقاضیان با کدتخفیف بیمیتو، بیمیتو کد تخفیف می‌باشند. این مجموعه با هدف بهبود کیفیت و تسریع روند خدمات بیمه و نزدیک شدن به استانداردهای بین المللی، با مقایسه و شفاف سازی قیمت های سایر شرکت ها،جهت بهترین انتخاب متقاضیان خود شکل گرفته است. برای دریافت بهترین تخفیف های بیمه و سایر تخفیف ها مانند تخفیف لوازم آشپزخانه و… به تخفیف هات مراجعه کنید.

بیمه های آنلاین

با بیمیتو، بیمه ایده آل خود را پیدا کنید.

یکی از مزایا و ویژگی های اپلیکیشن بیمیتو، وجود آیتم ها و فیلتر هایی است که به شما کمک می کند بهترین بیمه ای که مناسب شما است را پیدا کنید. بیمیتو برای کمک کردن به شما که بیمه اید آل خود را پیدا کنید، 6 آیتم با عنوان های قیمت نزولی، قیمت صعودی، تعداد شعب، سطح رضایت مندی مشتریان و سطح توانگری شرکت ها تنظیم کرده است.شما با تنظیم هر کدام از این فیلتر ها می توانید بیمه ها را دسته بندی شده مشاهده کنید و با آگاهی بیمه مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می توانید برای دریافت تخفیف هایی مانند کد تخفیف بیمیتو شخص ثالث، کد تخفیف بیمه بدنه بیمیتو، بیمیتو کد تخفیف، کد تخفیف بیمه تو، کد تخفیف بیمه بازار، کد تخفیف بیمه ماهان و… به تخفیف هات مراجعه کنید.

 


 

معرفی خدمات آنلاین بیمه خودرو:

همه افرادی که خودرو دارند،از اهمیت دو بیمه شخص ثالث وبیمه بدنه مطلع هستند. بیمه بدنه به نوعی مکمل بیمه شخص ثالث است و با جبران خسارات واردشده به خودروی شخص در زمانی که او مقصرحادثه باشد ازاوحمایت می‌کند.البته پوشش‌های بیمه بدنه وبیمه شخص ثالث بسته به نیازواولویت افراد متفاوت است. در مواردی اولویت شخص برای خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، قیمت پایین حق بیمه است در صورتی‌که ممکن است افرادی حاضر باشند با پرداخت حق بیمه بیشتر، خدمات با کیفیت‌ تری دریافت کنند. افراد می توانند از طریق این سایت با وارد کردن مشخصات خودرو و بیمه نامه جهت خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه،بهترین بیمه با کدتخفیف های ویژه را با توجه به نیاز خود دریافت کنند.

برای مشاهده مطالب چگونه ارزان سفر کنیم؟ و آشنایی با محمدرضا فرحی به تخفیف هات مراجعه کنید.

بیمیتو

شهر های تحت پوشش خدمات بیمیتو:

به طور کلی خدمات بیمیتو همه شهر های کشور را تحت پوشش قرار می دهد. البته برخی از بیمه ها، فقط در مراکز استان ها امکان پذیر است. بیمه هایی که نیازمند بازدید حضوری هستند، فقط در مراکز استان ها فعال می شوند و ساکنان این مراکز می توانند از این خدمات استفاده کنند. اما در تمام شهر های ایران، بیمه هایی که نیازمند بازدید حضوری نیستند، خدمات بیمیتو فعال است و بیمه نامه کاربران با پست برای آن ها ارسال خواهد شد. برای دریافت جدید ترین تخفیف های بیمه، کد تخفیف بیمیتو شخص ثالث، کد تخفیف بیمه بدنه بیمیتو، کد تخفیف بیمه تو، کد تخفیف ازکی، کد تخفیف بیمه دات کام و… به تخفیف هات مراجعه کنید.

معرفی خدمات کلی بیمه bimito:

بیمیتو،اطلاعات کامل ودقیق مربوط به تمام شرکت های بیمه،سقف پوشش،مدت بیمه نامه،قیمت بیمه را جهت مشاهده،مقایسه و خرید آگاهانه به صورت اینترنتی دراختیار کاربران می گذارد.برای مثال با "bimito.com" میتوانید شرایط و قیمت انواع بیمه خودرو تمامی شرکت های بیمه را با هم مقایسه کنید ودر نهایت بهترین و مناسبترین بیمه را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.برای دریافت بیمه‌نامه نیز نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد،بیمیتو، بیمه ‌نامه را به صورت رایگان برای کاربران خود ارسال می‌کند. بیمیتو 10 روز قبل از سررسید بیمه‌های کاربران با آنها تماس گرفته و ضمن یاداوری موعد سررسید بیمه‌، تمدید آن را انجام می‌دهد. برای مشاهده و استفاده از کد تخفیف بیمه، بیمیتو کد تخفیف، ویژه خرید بیمه شخص ثالث تا 3% تخفیف تهیه کنید واز سایرخدمات بیمه خودرو در این وب سایت،بهره مند شوید.


نظرات کاربران درمورد کدتخفیف بیمتو:

نقاط قوت: بسیاری از کاربران از امکان خرید آنلاین ،انتخاب مطمئن و هوشمندانه به علت بررسی شرایط سایرشرکتهای بیمه با شفاف سازی قیمت ها و پایین بودن هزینه،سرعت صدور و تحویل بیمه نامه از طریق این وب سایت راضی بوده اند.
نقاط ضعف: کاربران نقطه ضعفی را بیان نکرده اند.
جمع بندی نظرات کاربران: درمجموع بسیاری ازکاربران از این وبسایت به دلیل کیفیت بالای خدمات آنلاین بیمه مسافرتی، امکان مدیریت بیمه با اپلیکیشن، کاهش صرف وقت و انرژی،مقرون به صرفه بودن خرید انواع بیمه خودرو رضایت کافی داشته اند.

ارسال نظرات