لوگو تخفیف هات

کد تخفیف ایسمینار ویژه ویدئو وبینارهای مالی

0
85
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

از طریق سایت تخفیف هات و با وارد کردن کد تخفیف می توانید از 30% تخفیف ویژه وبینار های مالی بهره مند شوید. برای استفاده از این وبینار کافی است کد تخفیف را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت ایسمینار برای شما منظور گردد.

HOT89CH
خرید کنید
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف ایسمینار ویژه سامانه آموزش های آنلاین

همه ما اسم سمینار آنلاین، سمینار مجازی و سایت ای سمینار را بسیار شنیده ایم. به خصوص بعد از بیماری همه گیر کوید 19 و شروع دورکاری استفاده و برگزاری دوره های مجازی و به شدت گسترش یافت. جلسات کاری، سمینارها، کلاس ها و ... جایگزین سمینار شده و به صورت وبینار برگزار می شوند. سایت و پلتفرم ای سمینار قبل از شروع و استفاده گسترده از این قابلیت مشغول فعالیت بوده است. این پلتفرم معتبر و با تجربه به گونه ای طراحی شده است که با حداقل سرعت اینترنت نیز قابلیت استفاده دارد. سایت برای افزایش رضایت کاربران تلاش نموده و انواع کد تخفیف ایسمینار روزانه و دوره ای برای استفاده ارزان تر و به صرفه تر به کاربران تعلق می گیرد. سایت معتبر و به روز تخفیف هات شما را از جدیدترین کدتخفیف ایسمینار مطلع می کند.

 

سایت ایسمینار
 

 

ای سمینار چیست؟

وبینار (Webinar) یا همان Web-based seminar به کلاس، دوره، سمینار یا هر رویداد اینترنتی و آنلاینی اطلاق می‌ شود که در محیط وب و با استفاده از اینترنت به صورت آنلاین، زنده و هم زمان برگزار می ‌شود. در واقع Webinar نوعی آموزش آنلاین است که به صورت زنده برگزار شده و امکان تعامل بین افراد وجود دارد. با نام های کلاس آنلاین، سمینار آنلاین، دوره مجازی، کلاس مجازی نیز شناخته می گردد. به زبان گویاتر و ساده تر در یک تاریخ و ساعت مشخص از پیش تعیین شده مدرس یا آموزشگر و کاربران در پلتفرم آنلاین خواهند شد. مدرس دسترسی و امکان اشتراک و ارسال صدا و تصویر، فایل، ویدئو کلیپ را دارد. کاربران به مدرس گوش داده و هر جا که نیاز دارند از طریق چت باکس یا حتی صدا و تصویر می توانند نظر داده و سوال مطرح کنند. وب سایت ایسمینارنیز پلتفرمی برای برگزاری وبینار و شرکت در کلاس های آنلاین و ... می باشد.

 

مزایا و کاربردهای استفاده از سایت ایسمینار

مزایای بسیار زیادی را می توان برای استفاده از این پلتفرم آنلاین و کار آمد در دوره حساس کنونی برشمرد. برخی از مزایای آن در ادامه به صورت اجمالی بیان می شود:

 

• عدم نیاز به حضور فیزیکی

 

• صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها

 

• برگزاری به صورت زنده و دریافت آنی پاسخ سوالات

 

• امکان ضبط برنامه یا کلاس

 

• امکان مشاهده با موبایل و تبلت

 

• قابلیت حضور در دوره ها با هر سرعت اینترنتی

 

چرا استفاده از سایت ای سمینار به صرفه است؟

امروزه با رشد اکثر اموزش ها در بستر اینترنت و برگزاری کلاس ها به صورت مجازی، شما حتی در خانه نیز می توانید از آموزش ها جا نمانید و همواره در هر زمان و مکانی در حال یادگیری باشید. کلاس های حضوری جدا از هزینه های رفت و آمد و... شهریه های زیادی را نیز دریافت می کنند. در ایسمینار جدا از کلاس ها و وبینار های مختلف و رایگان، یک سری آموزش های پولی نیز دارد که شما با استفاده از کد تخفیف ایسمینار می توانید با هزینه کمتر از آن ها استفاده کنید. با وب سایت ایسمینار در هر زمان و مکانی با کمترین هزینه می توانید به روز باشید و از اموزش ها جا نمانید.

 

چگونگی اطلاع و دریافت کد تخفیف eseminar در تخفیف هات

با توجه به پاندمی کرونا و تعطیل شدن دوره ها و کلاس های حضوری، افزایش نیاز به استفاده از سایت ایسمینار به وجود آمده است. این تیم با هدف ارائه خدمات بهتر به کاربران علاوه بر زیرساخت های اصولی و حرفه ای، با ارائه کد تخفیف ایسمینار جذابیت استفاده از آن را نیز بیشتر کرده است. کاربران با وارد کردن کد تخفیف eseminar می ‌توانند از تخفیف های منتخب ای سمینار و آموزش‌های آنلاین بهره‌مند شوند. لازم است برای کسب اطلاع و مشاهده کدهای تخفیف ایسمینار سایت تخفیف هات را دنبال نموده تا از تخفیفات جدید مطلع شوید.علاوه بر کد تخفیف ایسمینار، کد تخفیف مکتبخونه و ... را نیز می توانید از سایت takhfifhot دریافت نمایید.

 

ارسال نظرات