لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف اکسپرس ویژه خرید روزانه

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
5
15773
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

با کلیک بر روی "خرید سوپری" میتوانید از تخفیف های روزانه اسنپ اکسپرس برای انواع محصولات بهره مند شوید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف اکسپرس

با کد تخفیف اسنپ اکسپرس میتوانید خرید های سوپرمارکتی خود را بسیار ارزان تر از همیشه دریافت نمایید. اسنپ اکسپرس علاوه بر کدهای تخفیف مختلفی که دراختیار کاربران قرار می‌دهد، کد تخفیف روزانه را برای کاربران به همراه دارد. کد تخفیف اکسپرس روزانه که از جدیدترین کدهای تخفیف اختصاصی اسنپ اکسپرس هست را می توانید از تخفیف هات به صورت رایگان دریافت نمایید.

اسنپ اکسپرس گاها کد تخفیف روزانه را به صورت چندین روز مستمر ارائه می‌دهد و در اکثر مواقع کدهای روزانه خود را به صورت دو کد مجزا برای خرید اول و بدون محدودیت در اختیار کاربران قرار می‌دهد اما ممکن است یک کد برایتان داشته باشد که به صورت خرید اول و یا بدون محدودیت باشد. حتی اگر کد تخفیف برای خرید اول باشد، هنوز هستند افرادی که از اسنپ اکسپرس خریدی ثبت نکردند و مشتاق این کدها هستند. 

کدهای روزانه قطعا دارای محدودیت ریالی و یا درصدی خواهند بود به این صورت که مثلا کد تخفیف 30 هزارتومانی برای خرید بالای 150 هزارتومان، یعنی شما باید 150 هزارتومان خرید داشته باشید تا 30 هزارتومان تخفیف برایتان اعمال شود و یا کد تخفیف 25% با حداکثر تخفیف 20 هزارتومان، یعنی حداکثر تخفیفی که از این کد خواهید گرفت 20 هزارتومان خواهد و بود و با توجه به سبد خریدتان حتی امکان دارد کمتر از 20 هزارتومان تخفیف دریافت نمایید.

 

ارسال نظرات