لوگو تخفیف هات

کد تخفیف اکالا تا 40% ویژه پیشنهادات روزانه

40% تخفیف
0
1261
2.3
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

برای خرید از فروشگاه اینترنتی اکالا میتوانید تا 20% تخفیف برای خرید از پیشنهادات ویژه بهره مند شوید. برای استفاده از تخفیف میبایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت برای شما منظور گردد.

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

راهنمای استفاده از کد تخفیف اکالا

با خرید از سایت اکالا علاوه بر اینکه کالاهای اساسی مورد نیازتان را با بهترین بسته بندی درب منزل تحویل می گیرید، در هزینه های حمل و نقل بین شهری و زمان خود صرفه جویی کرده اید. سایت اکالا از جمله فروشگاه ها و هایپر مارکت های آنلاین به حساب می آید و ضمن استفاده از تخفیف های مختص سایت اکالا می توانید از تخفیف های به صرفه ی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نیز استفاده کنید. در ادامه برای استفاده از کد تخفیف اکالا و کد تخفیف افق کوروش و کوپن تخفیف اکالا شما را راهنمایی می کنیم.


کدتخفیف اکالا چیست؟

علاوه بر تخفیف هایی که سایت اکالا برای محصولات خود در نظر گرفته است شما می توانید از کد تخفیف اوکالا که در سایت تخفیف هات موجود است استفاده کنید و خرید ارزان ترو به صرفه تری داشته باشید. اما باید دقت کنید که هر کدتخفیف اکالا تا تاریخ مشخصی و به تعداد دفعات گفته شده، قابل استفاده است. شما همچینین می توانید این کوپن تخفیف و یا کد های تخفیف را با دوستان و آشنایان خود در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید و یا آنها را از کد های تخفیف اکالا مطلع کنید.

 

اکالا
 

کد تخفیف اکالا برای چه محصولاتی قابل استفاده است؟

فرقی نمی کند، شما برای هرکدام از محصولات مورد نظرتان که در سایت اکالا موجود است می توانید ازکوپن تخفیف اکالا و یا کد تخفیفی که تخفیف هات به شما ارائه می دهد استفاده کنید. محصولات و کالا های اساسی اعم از برنج، روغن، چای، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم تحریر، نوشیدنی و دمنوش های گیاهی و .. از جمله محصولاتی هستند که در سایت اکالا موجود هستند که شما می توانید با تخفیف های ارائه شده بهترین و ارزان ترین خرید را از سایت اکالا داشته باشید.

 

کد تخفیف اوکالا یا کد تخفیف افق کوروش؟

با اینکه اکالا از زیر مجموعه های فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به شمار می آید اما ممکن است برای بعضی محصولات از کد تخفیف های اکالا به عنوان کد تخفیف کوروش استفاده نشود و بالعکس. برای اطمینان، هنگام استفاده از هر کد علاوه بر اینکه به تاریخ و اعتبار آن دقت می کنید به توضیحاتش در خصوص قابل استفاده به عنوان کد تخفیف افق کوروش یا کد تخفیف اکالا هم دقت فرمایید.

 

کد تخفیف اوکالا برای چه شهرهایی قابل استفاده است؟

با توجه به اینکه سایت اکالا در شهر های تبریز، مشهد، تهران، کرج، قم، رشت، اصفهان، کرمان، کرمانشاه، تبریز، ارومیه، قزوین، گرگان، شهرکرد، اهواز، زنجان، سمنان، شیراز، یاسوج، بابل، ساری، آمل، قشم، همدان، یزد، بجنورد، نیشابور، انزلی، گنبدکاووس، اسفراین، جاجروم، شیران، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، آستانه، کوچصفهان، ایلام فعال است می توانید در تمام این شهر ها با مراجعه به سایت تخفیف هات کوپن تخفیف اکالا و یا کد تخفیف اوکالا برای محصولات مورد نظرتان را دریافت و استفاده کنید.

 

چگونه از آخرین کدتخفیف اکالا با خبر شوم؟

با مراجعه به سایت تخفیف هات و وارد کردن ایمیل و شماره تلفن همراه می توانید از آخرین کد تخفیف های اکالا که برای شما در نظر گرفته شده است مطلع شوید. می توانید برای دسترسی آسان تر سایت تخفیف هات را در مرورگر خود ذخیره کنید تا به صورت روزانه با چک کردن صفحه برند اکالا، از کد تخفیف اکالا و کد تخفیف افق کوروش مطلع شوید. همچنین به پیشنهاد هایی که سایت تخفیف هات با استفاده از كد تخفيف اكالا و کد تخفیف کوروش به شما می دهد می توانید خرید به صرفه تر و ارزان تری را تجربه کنید.

 

مزایای خرید از اکالا

علاوه بر مزیت هایی که خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری دارد، مانند صرفه جویی در وقت و هزینه و همینطور کاهش آلودگی به علت عدم استفاده از وسایل حمل و نقل بی رویه، این امکان را به شما می دهد که محصولات خود را با بهترین کیفیت و بسته بندی بهداشتی درب منزل خود دریافت کنید. دیگر وقت شما در صف های طولانی فروشگاه ها هدر نمی رود و از کیفیتی محصولات در مقابل هزینه ای که می کنید مطمئن هستید. از دیگر مزایایی که سایت اکالا دارد امکان مقایسه و بررسی قیمت ها است. امکانی که خرید آنلاین به شما می دهد و شما با اعمال کوپن تخفیف اکالا، از مزایای دو چندان بهره مند می شوید.

 

افق کوروش
 

 

سقفی برای کد تخفیف اکالا وجود دارد؟

بله؛ سقف کد تخفیف ها نیز یکی از موضوعاتی است که شما هنگام مراجعه به سایت تخفیف هات در کنار تاریخ اعتبار و تعداد دفعات قابل مصرف مشاهده می کنید. برای مثال ممکن است برای خرید محصولی مثل روغن مخصوص سرخ کردنی کد تخفیف تا 50 هزارتومان در نظر گرفته شده باشد. در این صورت از سبد کالای شما با اعمال این کد تخفیف سوپر مارکت، 50 هزار تومان کسر می شود.

 

خرید با تخفیف در دنیای تکنولوژی

تکنولوژی دنیای تازه ای را به روی ما گشوده است. تجربه ی خرید کردن بدون آنکه بخواهیم از جای خود بلند شویم و انرژی بیهوده ای را صرف خرید کردن و تخفیف گرفتن کنیم. در خانه و یا محل کار می نشینیم و محصولات درخواستی خود را با بهترین کیفیت و بهداشتی ترین بسته بندی تحویل می گیریم. در گذشته ای نه چندان دور مانند 50 سال گذشته کسی فکرش را نمی کرد که بدون صحبت کردن با فروشنده و فقط وارد کردن عبارتی متشکل از حروف و اعداد در یک صفحه نمایشگر بیشترین تخفیف ها را برای خرید خود بگیرد. کاری که امکان آن به کمک کد های تخفیف برای همه ی ما وجود دارد.

 

در آخر لازم است این نکته را بگوییم که برای خریداز سوپرمارکت های آنلاین دیگر نیز می توانید کد تخفیف دریافت نمایید. برای مثال کد تخفیف خرید اول پینکت و ... را نیز درتخفیف هات موجود می باشد که کامالا معتبر و رایگان است.

 

کد تخفیف اکالا خرید دوم

در اکالا کد تخفیف، کدهای تخفیف به دو نوع کد تخفیف اولین خرید اکالا و کد تخفیف اکالا خرید دوم و یا ویژه دوستان همیشگی تقسیم می شود. مبالغ تخفیف ها در این نوع از کدتخفیف اکالا متفاوت و زمان های انقضای متفاوتی برای هر کد وجود دارد. مدتی است اکالا هر روزه کدتخفیف جدید به کاربران خود ارائه می دهد و در بیشتر مواقع مدت اعتبار این کدها نهایتا 24 ساعت است. در وبسایت اکالا بخش بلاگ وجود دارد که با قرار دارن مطالب جذاب، افراد زیادی را به خود جلب کرده است و طرفداران زیادی را پیدا کرده است.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد