لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف اچاره تا 10% ویژه نظافت و پذیرایی

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
101
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی
1 میلیون تومان حداکثر تخفیف

از طریق سایت تخفیف هات و با کپی کردن کد تخفیف از 10% تخفیف وبسایت آچاره ویژه نظافت و پذیرایی تا سقف تخفیف 1 میلیون تومان بهره مند شوید. برای استفاده از تخفیف کد را کپی کرده و به بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برایتان اعمال شود.

A4WNC
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

نظافت با کد تخفیف آچاره

سانا گستر سبز یک شرکت دانش بنیان و حاصل تلاش سه نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف است. این مجموعه به صورت رسمی فعالیت خودشان را از سال ۱۳۹۵ شمسی شروع کردند. یکی از محصولات این شرکت پلتفرم آچاره است. آچاره برای ارائه خدمات مختلف به کاربران ایجاد شده است. در زمانی که اینترنت و فناوری ها زندگی روزمره را در خود حل کرده اند، هر پلتفرمی که برای خدمات رسانی اینترنتی و آنلاین شکل بگیرد، موفق می شود. آچاره هم یکی از این پلتفرم های نو پا است. اپلیکیشن و وب سایت آچاره به کاربرانشان این امکان را می دهند تا اگر نیازمند خدماتی برای منزلشان هستند، از طریق این دو بستر سفارش دهند. سفارش خدمات در هر ساعتی از شبانه روز از این طریق ممکن شده است. در ادامه این مطلب با خدمات مختلف آچاره و نحوه خدمات رسانی آن ها آشنا خواهید شد. همچنین یک کد تخفیف آچاره برای سفارشتان دریافت می کنید.

تخفیف آچاره بدون محدودیت

خدماتی که در آچاره به کاربران عرضه می شود، گستره بزرگی دارد. این خدمات از نظافت و پذیرایی گرفته تا بازسازی و طراحی دکوراسیون محیط مد نظر تان از جمله منزل را شامل می شود. تیم طراحی و توسعه آچاره با دانش خود، بستری ایجاد کرده اند تا نیرو های خدماتی معتمد خود را برای اجرا خدمات گفته شده و سفارش داده شده، به صورت مستقیم با مشتریان وصل می کنند. این پلتفرم هم معضل و نگرانی های افراد را در ارتباط با مشکلات خانه رفع کرده است و هم برای افرادی که توانایی های فنی دارند اشتغال زایی کرده است. آچاره برای سه سال متوالی برنده جایزه بهترین وب سایت و اپلیکیشن جشنواره وب و موبایل شده است. پس با خیال راحت از این پلتفرم ها استفاده کنید. نگران هزینه ها هم نباشید، چون تخفیف آچاره هزینه های شما را به حداقل می رساند.

 

آچاره


 

 

كد تخفيف آچاره برای خدمات آچاره

اگر به نیروهای خدماتی احتیاج دارید، بعد از شناخت نیازتان به آچاره مراجعه کنید. نیرو های نظافتی، پرستاری، باغبانی، تعمیرات و تاسیسات در هر زمان از طریق آچاره در دسترس هستند. با مراجعه به اپلیکیشن یا وب سایت آچاره امکانات متنوع مجموعه را مشاهده می کنید. خدمات آچاره به منزل محدود نمی شود و خدماتی نظیر تعمیرات خودرو و کارواش هم توسط متخصصان در این پلتفرم ارائه می شود. زیبایی بانوان و پیرایش آقایان هم بخشی دیگر از خدمات مجموعه می باشد. برای اطلاع دقیق از هر کدام از خدمات کافی است که به وب سایت و اپلیکیشن آچاره مراجعه کنید. بعد از آن هم با بهترین قیمت و با كد تخفيف آچاره این خدمات را سفارش دهید.

 

آچاره و كد تخفيف آچاره از دید کاربران

آچاره با ایجاد یک سیستم نظر دهی و امتیاز سنجی، پینشهادات و انتقادات کاربران را ثبت می کند. همین سیستم باعث می شود تا خدمات رسانی مجموعه هر روز به نسبت قبل و در جهت رضایت مشتریان پیشرفت کند. نیرو ها و کارگران نظافت در این مجموعه همگی دارای عدم سو پیشینه هستند و از فیلتر های مورد نیاز مثل عدم اعتیاد برای تایید صلاحیت عبور کرده اند. همین موارد باعث می شود تا کاربران هم اعتماد بیشتری به مجموعه داشته باشند و هم در انتها از خدمات آن ها رضایت داشته باشند. قیمت گذاری مناسب و پشتیبانی همیشه حاضر و دسترس این مجموعه هم جز دیگر نقات قوت آن هستند. علاوه بر همه این نکات هزینه خدماتی که دریافت می کنید هم در انتهای گرفتن خدمات پرداخت خواهید کرد.

 

کد تخفیف اولین سفارش آچاره در تخفیف هات

برای دریافت خدمات و اطلاع از شرایط و قوانین آچاره از وب سایتشان کمک بگیرید. بعد از آن هم برای استفاده از هر کدام از خدمات کد تخفیف آچاره را تهیه حتما در برنامه تان قرار دهید. کد تخفیف اولین سفارش آچاره در تخفیف هات بدون محدودیت برای شما ارائه شده است. شما می توانید به روز ترین کد تخفیف ها را مانند شیرآلات ارزان ، لامپ کم مصرف دیجی کالا و... از تخفیف هات دریافت کنید.

 

ارسال نظرات