لوگو تخفیف هات

کد تخفیف افق کوروش و امارکت 30 هزارتومان

30,000 تومان
0
13204
3
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 30 هزارتومان تخفیف ویژه اولین خرید افق کوروش و امارکت برای سبدهای خرید بالای 150 هزار تومان از فروشگاه های اکالا بهره مندشوید. قابل توجه این کد تخفیف برای فروشگاه‌های ابیزینس، سوپرمارکت و نانوایی قابل استفاده نیست. جهت استفاده از تخفیف کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

mopon30
خرید کنید
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

مزایای خرید از اکالا

فروشگاه اکالا با ارائه بهترین محصولات با قیمت مناسب به خرید کاربران و مشتریان کمک شایانی کرده است. اکالا با ضمانت هایی که به مشتریان خود می‌دهد خیال آن ها را از بابت خرید راحت کرده است. اکالا دارای 

  1. تنوع در محصولات
  2. ضمانت اصالت کالا
  3. ارسال 48 ساعته
  4. صرفه جویی در زمان
  5. تنوع در پرداخت
  6. ارزان قیمت ترین عمده فروشی در تهران و کرج
  7. ارائه کد تخفیف 

است و همین موارد باعث جذب کاربران بسیاری شده است.

 با کد تخفیف افق کوروش به راحتی خرید سوپرمارکتی خود را می‌توانید خریدهای خود را به صورت ویژه و با اعمال تخفیف به ثبت برسانید.

یکی از مشکلاتی که همواره در خرید عمده با آن روبه‌رو هستیم، انتخاب و ثبت سفارش محصولات است. اما با فروشگاه اکالا، این دردسرها به پایان می‌رسد. در بازار عمده فروشی آنلاین، می‌توانید به راحتی و با یک گوشی هوشمند متصل به اینترنت، خرید عمده خود را ثبت کنید. اپلیکیشن خرید اکالا همچنین به دسترسی آسان‌تر مشتریان کمک می‌کند.

خرید عمده از اکالا

از این پس، می‌توانید با آرامش و راحتی، لیست فروشگاه خود را چک کرده، محصولات مورد نیازتان را انتخاب و به صورت عمده سفارش دهید. با اکالا، بهترین برندهای تولیدی در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید از تنوع محصولات و برندهای مختلف بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های خرید از اکالا عبارتند از:
- خرید آسان و آنلاین عمده
- تنوع محصولات شرکت‌های مختلف
- سیستم تحویل سریع
- ضمانت کیفیت و سلامت محصولات
- بسته‌بندی باکیفیت و مناسب
- قیمت مناسب و ارزانتر از سایر منابع

قیمت های عمده از اکالا

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد فروشگاه اکالا، قیمت‌های بسیار ارزان است. اکالا تخفیفات ویژه‌ای برای محصولات خود ارائه می‌دهد که باعث افزایش سود خریداران عمده می‌شود. این ارزانی به دلیل این است که اکالا محصولات را مستقیماً از تولید کننده تهیه می‌کند و واسطه‌ها را حذف کرده است. این رویکرد، با حضور در بازار رقابتی، فضایی مناسب برای خریداران ایجاد کرده است. از این فرصت ویژه بهره ببرید.

ارسال نظرات