لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف اسنپ پی غیر اول 100 هزارتومانی

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
115
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 100 هزارتومان تخفیف ویژه برای انواع خرید از اسنپ پی بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

takhfifhot
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف اسنپ پی غیر اول 

اسنپ پی کدهای مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، این کد ها شامل کد تخفیف اسنپ پی، کد تخفیف اسنپ پی خرید اول، کد تخفیف اسنپ پی خرید غیر اول و کد تخفیف ارسال رایگان اسنپ پی و …. کد تخفیف اسنپ پی خرید اول که تکلیف مشخصی دارد، کسانی می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند که تا به حال از اسنپ پی خرید نکرده اند و باید اولین خرید خود را ثبت نمایند، اما کد تخفیف اسنپ پی خرید غیر اول یعنی تمام افراد، کسانی که از اسنپ پی خرید داشته اند و کسانی که از اسنپ پی خرید نداشته اند به راحتی می‌توانند خرید خود را با تخفیف ویژه ثبت کنند.

ممکن است با خرید های پیاپی اعتبار اسنپ پی شما به اتمام برسد حال برای تمدید اعتبار چه باید کرد؟
پس از پایان دوره، در صورت پرداخت به موقع، قرارداد شما به صورت خودکار فعال خواهد شد و هزینه‌ای برای تمدید قرارداد دریافت نخواهد شد. اما برای تسویه حساب خود زودتر از موعد میبایست در بخش اطلاعات کاربری سرویس درخواست خودرو به بخش "سرویس اعتباری" مراجعه کنید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و بر روی "آیکن اعتباری" یا "بنر اعتباری" کلیک کنید. پس از مشاهده صورت حساب، می‌توانید از صفحه اصلی برنامه یا از قسمت بدهی‌ها، بر روی دکمه پرداخت کلیک کنید و با ورود به درگاه بانکی، حساب خود را تسویه کنید. مهلت تسویه حساب پایان هر ماه است، اما برای راحتی شما امکان پرداخت تا ۵ روز بعد نیز وجود دارد.

ارسال نظرات