لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف آبمیوه اسنپ فود 50% ویژه خرید آبمیوه و میوه و بستنی

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
2
6873
2.8
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی
10 هزارتومان حداکثر تخفیف
سفارش اول

از طریق سایت تخفیف هات و با وارد کردن کدتخفیف می توانید برای سفارش میوه، آبمیوه و بستنی از 50% تخفیف تا سقف 10 هزار تومان بهره مند شوید. لازم به ذکر است که این کد تخفیف مخصوص خرید اول می باشد. برای ورود به سایت اسنپ فود و استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برایتان اعمال شود.

خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

خصوصیات zood food:

زود فود برای شما امکان سفارش آنلاین غذا را فراهم کرده است. به راحتی در منزل خود از zood food شیرینی مورد علاقه تان را به صورت آنلاین سفارش بدهید و با دریافت کوپن تخفیف و کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف اولین خرید میوه اسنپ فود، کد تخفیف آبمیوه اسنپ فود، کد تخفیف بستنی اسنپ فود از تخفیف تا 20% بگیرید. علاوه بر این غذاهای لبنانی، عربی، هندی و هر غذایی را که بخواهید در zoodfood میتوانید بیابید. تنها کافی است کوپن تخفیف و کد تخفیف اسنپ فود و یا کد تخفیف فروشگاه اسنپ ، کد تخفیف اسنپ مارکت ، کد تخفیف اولین سفارش میوه اسنپ را دریافت کرده تا از تخفیف های این سایت بهرمند شوید. در روز های تعطیل و ماه رمضان سایت یا اپلیکیشن zood food مشغول به کار است. شما باید تنها مکانی را که آنجا هستید مشخص کرده و رستوران های اطراف به خود را پیدا کنید و هر غذایی را که میخواهید با کد تخفیف آبمیوه اسنپ فود سفارش دهید. خیلی سریع غذایی را که سفارش دادید را توسط zoodfood با کدتخفیف اسنپ فود دریافت میکنید. در سایت zood food علاوه بر رستوران، شما می توانید با وارد کردن محلی که آنجا هستید فست فودها، سوپر مارکت ها و کافی شاپ های اطراف خود با کد تخفیف سوپرمارکت اسنپ فود هر چیزی را که نیاز دارید سفارش بدهید.

 

خدمات زود فود:

زود فود خدمات ویژه ای را ارائه می دهد، که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم:

  • قابلیت پرداخت سفارش خود با سه روش، حضوری، آنلاین و اعتباری
  • قابلیت سفارش عمده غذا و… با تخفیف های ویژه کد تخفیف آبمیوه اسنپ فود، کد تخفیف بستنی اسنپ فودو…
  • قابلیت سفارش غذا برای برگزاری مراسمات، مهمانی ها و…
  • ارائه کارت های ویژه به شرکت ها، سازمان ها و… برای سفارش غذا از رستوران های عضو شبکه زود فود

مزایا سفارش از سایت زود فود:

  1. پرداخت با سه روش حضوری، اعتباری و آنلاین
  2. تخفیف ویژه 5% به ازای هر سفارش از سایت
  3. عضویت رایگان و ایجاد نمایه شخصی
  4. تنوع زیاد غذا ها شامل ایرانی ، سنتی، خانگی و…
  5. مشاهده اطلاعات و عکس رستوران ها
  6. و…

برای مشاهده آموزش خرید از اسنپ مارکت و راهنمای سفارش از اسنپ فود به وبلاگ تخفیف هات مراجعه کنید.

سفارش آنلاین غذا

تخفیف اولین سفارش شیرینی اسنپ فود( zood food):

اسنپ فود برای کسانی که اولین خرید خود را انجام میدهند کوپن تخفیف و کد تخفیف اولین سفارش اسنپ فود، کد تخفیف آبمیوه اسنپ فود،کد تخفیف اولین سفارش میوه اسنپ را در نظر می گیرد. این کد ممکن است مختص غذا یا شیرینی یا نان یا ... باشد و یا بتوان به صورت دلخواه انتخاب کرد. مثلا کوپن تخفیف اولین سفارش شیرینی اسنپ فود فقط مخصوص سفارش شیرینی است. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که آیا از اسنپ فود شیرینی و یا نان و یا بستنی و ..یا. می توان سفارش داد؟. بله اسنپ فود دارای بخش های مختلف سفارش آجیل و آبمیوه و شیرینی و نان و حتی سوپرمارکت است. با دریافت کوپن تخفیف اسنپ فود و کد تخفیف سوپرمارکت اینترنتی و کد تخفیف بستنی اسنپ فود می توانید از سوپر مارکت اسنپ فود استفاده نمایید و خریدتان را با تخفیف انجام دهید. همچنین می توانید از تخفیف هات انواع تخفیف ها مانند کد تخفیف دیجی جت، کد تخفیف باسلام ، فروشگاه تخفیف آنلاین لباس زنانه و.. را دریافت کنید.

 

آخرین و جدیدترین کوپن تخفیف ویژه اسنپ فود  (zood food) را تضمین شده از سایت تخفیف هات رایگان دریافت نمایید.
 

ارسال نظرات