لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

خرید انواع کتاب با تخفیف 25% از طاقچه

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
734
3.3
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما می توانید با وارد کردن کد تخفیف از 25% تخفیف تا سقف تخفیف 50 هزارتومان برای خرید بالای 200 هزارتومان از انواع کتب درسی وبسایت طاقچه بهره مند شوید. برای دریافت تخفیف می بایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

mopb25
خرید کنید
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: منقضی

با استفاده از این کد تخفیف میتوانید از 40% تخفیف تا سقف 200 هزارتومان برای خرید انواع کتاب بهره مند شوید. این کد بر روی محصولات بالای 40% اعمال نخواهد شد. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کتاب" کلیک نمایید.

20HBD-WP
خرید کتاب
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

خصوصیات سایت خرید اینترنتی طاقچه: 
 

طاقچه یک نرم‌افزار مخصوص کتابخوان های الکترونیکی است همچنین میتواند به عنوان فروشگاه اینترنتی فعالیت میکند. فروشگاه خرید اینترنتی کتاب طاقچه از سال ۱۳۹۲ شروع به کار کرد ودر نهایت در سال ۱۳۹۳ به‌ طور رسمی کارش را شروع کرد. اهداف فروشگاه خرید اینترنتی کتاب طاقچه ارائه کتاب صوتی به سهولت در دسترسی تمامی افراد است،خرید کتاب های مختلف، از جمله کتاب داستان، مجله و روزنامه‌ها به شکل الکترونیکی یا حتی خرید اینترنتی کتاب های درسی است. سایت فروش و خرید کتاب طاقچه در حال حاضر در سه نسخه اندروید، طاقچه آی‌اواس و کتابخوان تحت وب وجود دارد.


تاریخچه خرید اینترنتی کتاب طاقچه


نسخه اولیه طاقچه در پاییز سال ۱۳۹۲ منتشر شد و اما با نام کتاب من وارد بازار شد. در بهار ۱۳۹۳، به صورت رسمی و با نام طاقچه رونمایی شد. در نمایشگاه کتاب تهران، غرفه طاقچه برگزیده ترین بخش رسانه‌های دیجیتال و خرید اینترنتی کتاب شد. سایت خرید کتاب طاقچه در تابستان ۱۳۹۵ مسابقه ای کتابخوانی در برنامه خندوانه برگزار کرد همچنین در همان سال انواع کتاب‌ صوتی را به فروشگاه خرید کتاب اضافه کرد. این سایت خرید اینترنتی کتاب در سال ۱۳۹۶ با رونمایی یک برنامه جذاب که مانند شبکه اجتماعی وارد بازار شد بسیار دیده شد اینبار طاقچه با نام جدیدی با اپلیکیشن میان علاقه مندان کتاب صوتی از جمله کتاب داستان شروع به کار کرد. در اخر سال ۱۳۹۷ امکانی جدید به طرح خرید آنلاین کتاب صوتی با کوپن تخفیف طاقچه و کد تخفیف طاقچه به نام کتابخانه همگانی یا طاقچه بی‌نهایت توسعه پیدا کرد. هم اکنون سامانه خرید کتاب صوتی مخصوصا برای کتاب داستان بین افراد محبوبیت زیادی پیدا کرده است.


ویژگی های خرید اینترنتی کتاب در طاقچه


شما میتوانید در سایت خرید اینترنتی کتاب انواع کتاب های زیادی را دیده و به سهولت با کوپن تخفیف طاقچه خریداری کنید. کتاب های موجود در طاقچه شامل انواع خرید کتاب های عمومی، خرید کتاب های کمک درسی، کتاب صوتی، خرید کتاب مخصوص زبان های خارجه، خرید کتاب های کودک و نوجوان و خرید کتاب داستان هستند. شما بعد از سفارش کتاب های مورد علاقه خود ان را در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت خواهید کرد. همچنین شما میتوانید انواع کتاب داستان را به صورت کتاب صوتی دریافت کنید. همچنین وجود کتاب داستان هایی برای رده سنی های مختلف نیز وجود دارد. شما میتوانید کتاب صوتی های مختلفی با موضوع های متفاوت با استفاده از کد تخفیف طاقچه بی نهایت خریداری کنید بعلاوه خرید کتاب صوتی برای کتاب های جدید یا قدیمی را نیز مشاهده کنید.


کتاب صوتی و ویژگی های آن


وجود تعداد زیادی از ناشران نظیر نوین کتاب صوتی، بسیاری از رمان یا کتاب داستان مشهور ایرانی و خارجی تولیده شده. جالب است بدانید گاهی خود نویسنده، دوبلر های حرفه ای کتاب داستان را میخوانند و یا گاهی با صدای چهره های سرشناس این کتاب داستان ها خوانده می شوند. درضمن با تولید کتاب داستان گویا فرهنگ کتاب خوانی بین مردم افزایش میابد. با گذشت زمان مخاطبان خرید کتاب داستان صوتی و خرید اینترنتی کتاب افزایش یافته است همچنین فرادی که دارای وقت کمی هستند با خرید اینترنتی کتاب در صورتی میتوانند به مقدار زیادی از زمان خود صرفه جویی کرده همچنین در کنار ان به اطلاعات و دانایی خود بیفزایند.

مزیت های خرید اینترنتی کتاب


پیشنهاد میکنم کسانی که علاقه به افزایش اگاهی خود دارند اما وقت کافی برای خواند مطالب مورد نیاز خود را ندارند شما میتوانید از سفارش انلاین کتاب و با استفاده از کوپن تخفیف طاقچه و كد تخفيف طاقچه استفاده کنید تا با سرعت بیشتری کتاب های مورد نظر خود را پیدا کرده و قبل از رفتن به مراکز فروش کتاب، ان را با زدن چند دکمه خریداری کنید. همه ما میدانیم که زمان مهمترین چیزاست که برگشت ان غیر ممکن میباشد گشتن در فروشگاه های کتاب برای پیدا کردن کتاب مورد علاقه و مورد نیازمان تقریبا سرسرام اور است ممکن است خستمان کند و ساعت ها وقتمان را بگیرد اما همه ما به سهولت در فروشگاه های آنلاین کتاب با یک جستجو ساده در سریع ترین و کم ترین زمان ممکن به چیزی که میخاهیم برسیم!

خرید کتاب با خیال راحت

وجود فضای نامحدود برای فروش کتاب ها دیگر دلایل استفاده از فروشگاه اینترنتی کتاب است برای ارائه کتاب در دسته بندی های مختلفه نیاز به قفسه های زیاد و منظم داریم تا هزاران کتاب را بطور مرتب بچینند در صورتی که در فضای سایت ها میلیون ها مانند انواع کم یاب کتاب داستان را در دستعه بندی مرتب بچیند و در هر زمان که نیاز داشتیم مشاهده کنیم این موقعیت برای تمام کاربران همیشه در دسترس است. شما در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل به خرید و مشاهده کتاب مورد علاقه خود داشته باشید با خیال راحت و با اسانی و سرعت فوق العاده مراجعه به فروشگاه های آنلاین کتاب یک خرید انلاین و هیجان انگیز را تجربه کنید و لذت ببرید. حتی اگر قبل از خرید کتاب شک داشته باشیم یا اگر بین انتخاب چند کتاب مانده باشیم به راحتی با مراجعه به نظرات افراد مختلف با سلیقه های متفاوت که قبلا همان کتاب را از سایت سفارش دادن استفاده کنیم و با خیال راحت بدون احساس ضرر کردن یک خرید با صرفه انلاین داشته باشید.درضمن .درصورت بروز مشکل با مرکز تماس مشتریان سایت تماس برقرار کنید میتوانیم قبل از سفارش کتاب قیمت آن را با قیمت همان کتاب در دیگر فروشگاه های آنلاین کتاب مقایسه کنیم وبصرفه ترین خرید را داشته باشیم ممکنه است در فروشگاهی دیگر همان کتاب را با کوپن تخفیف و کدهای تخفیف طاقچه یا این که ارسال سریعتری یا حتی اپشن های بیشتری در کنار فروش کتاب ها مشاهده کنیم در این صورت میتوانیم با مقایسه کتاب ها در هزینه های خود صرفه جویی کنیم.

تخفیف طاقچه بی نهایت:

با استفاده از تخفیف طاقچه بی نهایت و یا کد تخفیف اپلیکیشن طاقچه می توانید خرید کتاب را با تخفیف های بسیار عالی انجام دهید. شاید برایتان سوال پیش بیاید ک کدتخفیف طاقچه را از کجا می توان گرفت؟ این کد ها در وبسایت طاقچه و یا شبکه های اجتماعی آن و وبسایت تخفیف هات می توانید بیابید. با داشتن کد تخفیف ترغیب می شوید که کتاب خریداری کرده و مطالعه نمایید.

نظرات کاربران در مورد سایت طاقچه:


نقاط قوت: اکثر کاربران از خرید کتاب و مجله از این سایت با کد هدیه طاقچه رضایت کامل داشتند.
نقاط ضعف: بعضی از کاربران دوست داشتند کتاب هایی که در ایران امکان موجود بودنش نیست بدون سانسور در سایت ببینند.
جمع بندی نظرات کاربران: اکثر کاربر ها از خرید انواع کتاب موجود در سایت خرید اینترنتی کتاب رضایت کامل داشتند.

ارسال نظرات