لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف پول تیکت تا 30% برای خرید بلیط استخر

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
878
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 30% تخفیف اولین خرید از پول تیکت با سقف تخفیف 3 هزار تومان بهره‌مند شوید.برای کسب اطلاعات بیشتر از این تخفیف و سایر تخفیف های دیگر در وبسایت پول تیکت بر روی "خرید کنید"کلیک کنید.

FHIV4H7M2JSL
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

سفر ارزان و به صرفه با پول تیکت:

اگر ساکن تهران هستید و به دنبال بهترین استخر تهران میگردید، یا اگر مشهدی هستید و می‌خواهید بدانید بهترین و مجهزترین استخر مشهد کدام است، اگر قصد سفر به اصفهان دارید و دنبال به روزترین استخر اصفهان هستید، ما به شما پول تیکت را برای خدمات فروش بلیط استخر و خدمات دیگر پارک‌های آبی و استخر ها پیشنهاد میکنیم.

 

خصوصیات سایت پول تیکت:

پول تیکت در سال 1394 شروع به عنوان اولین سامانه فروش اینترنتی بلیط استخر و پارک آبی شروع به کار کردو سپس امکان رزرو سایر خدمات مجموعه های آبی از جمله تخفیف ماساژ و اسپا، تخفیف کلاس آموزش شنا، جکوزی و سونا، فیش اسپا، غار نمک و غیره را به سایت و اپلیکیشن خود اضافه کرد. علاوه بر امکان مقایسه و پیدا کردن بهترین استخر مشهد، بهترین و مجهزترین استخر تهران و یا بهترین استخر اصفهان، شما در هرشهر دیگری که هستید برای دسترسی به عکس ها و ویدیوها یا دیدن تخفیف ها و قیمت ها یا آدرس و خدمات و خرید بلیط درشهر خود میتوانید اسم شهر یا استخر مورد نظر را در پول تیکت سرچ کنید. با کد تخفیف پول تیکت ، رزرو های خود را با هزینه کمتری انجام دهید.

تخفیف ویژه پول تیکت

خدمات سایت پول تیکت:

انتخاب یک استخر خوب از بین این تعداد استخر تهران، استخر مشهد و استخر اصفهان برای ساکنین این شهرهای بزرگ و شلوغ و حتی دیگر شهرهای بزرگ و کوچک ایران بسیار مشکل است اما شما با مشاهده نظرات و خدمات و امتیازات استخرها میتوانید به راحتی استخر مورد نظر خود را به صورت آنلاین انتخاب و بلیط استخر را با چند کلیلک خریداری کنید. پول تیکت مجموعه بی نظیری از تمامی عکس ها اطلاعات هر استخر مشهد یا استخر تهران و استخر اصفهان یا شیراز و حتی شهرهای شمال فراهم آورده که برای علاقه‌مندان به شنا و تفریحات آبی بسیار مفید و ارزشمند است. از بازی هایی که میتوان در استخر انجام داد واترپلو است.

 

رزرو بلیط استخر با تخفیف های ویژه پول تیکت:

اگر به دنبال استخر مورد نظر خود هستید پول تیکت سامانه پیشرو و قابل اعتمادی در زمینه ی رزرو بلیط مجموعه های آبی است، فرقی نمیکنید این استخر تهران باشد یا یک استخر مشهد یا حتی یک استخر اصفهان یا هرشهر بزرگ و کوچک دیگری درهرجای ایران، میتوانید به راحتی بلیط استخر و پارک آبی مورد نظر خودرا با قیمت مناسب و کمتر از گیشه و حتی با تخفیف های ویژه حتی اگر آن استخر مجهز ترین استخر تهران است خریداری کنید.امکان کنسلی بلیط استخر و پارک آبی یا خدمات آبی دیگر با تضمین استرداد هزینه برای تمامی کاربران فراهم شده، پس همین الآن بلیط یا خدمات استخر مورد نظر خودرا از بین این تعداد استخر تهران یا هر استخر مشهد یا استخر اصفهان یا شیراز یا کیش در این سامانه انتخاب کنید. برای دریافت کد تخفیف پول تیکت و سایر تخفیف ها مانند تخفیف اسنپ تریپ و… به تخفیف هات مراجعه کنید.

 

ویژگی بلیط های پول تیکت:

پس از خرید بلیط نیازی به چاپ آن نیست و کافیست شماره سریال آن را ارائه دهید. ما می‌دانیم که پیدا کردن یک استخر خوب در بین این همه استخر تهران و اگر ساکن مشهد هستید استخر مشهد یا هرشهر دیگری چقدر میتواند مشکل باشد پس با توجه به اطلاعات کافی این سایت و اپلیکیشن و قیمت های فوق العاده ی آن ما به شما پول تیکت را پیشنهاد میکنیم تا به راحتی و با چند کلیک استخر مورد نظر خود در شهرتان را پیدا و بلیط آن را خریداری کنید.

 

ارسال نظرات