لوگو تخفیف هات

پاکنام بی بافت

پاکنام بی بافت

درباره پاکنام بی بافت پاکنام بی بافت یکی از پیشگامان عرصه تولید محصولات صنایع سلولزی است و انواع محصولات تیشو را تولید می کند

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
کارت ناموجودی تخفیف

در حال حاضر تخفیف معتبری برای این برند وجود ندارد

کالا
موردی یافت نشد

 

درباره پاکنام بی بافت

پاکنام بی بافت یکی از پیشگامان عرصه تولید محصولات صنایع سلولزی است و انواع محصولات تیشو را تولید می کند. این شرکت در حال حاضر در حال توسعه و تلاش برای بهبود خدمات و فعالیت های خویش می باشد. باید بگوییم این شرکت از تولید کننده داخلی محصولات بهداشتی و سلولزی می باشد.

 

محصولات پاکنام بی بافت

سفره پاکنام بی بافت ضد آب می باشد این سفره لمینت شده است و می توانید از سفره در مسافرت استفاده کنید و یا اینکه به صورت یکبار مصرف از مدل های یکبار مصرف نیز از آن بهره ببرید. سفره مناسب در طرح های مختلف در اختیار شما قرار دارد و میتوانید از جنس با الیاف طبیعی آن مطمئن باشید. سفره با ابعاد مختلف و مناسب را میتوانید از تخفیف هات خرید کنید.

 

دستمال تنظیف برای استفاده در تمام سطوح تولید شده است حتی می توانید از آن در سطوح سخت نیز استفاده کنید. این دستمال تنظیف قابل شست و شو است و جنس آن نیز همانند سایر محصولات از الیاف طبیعی می باشد. برخی از دستمال تنظیف این شرکت فاقد پرز بوده و برای تمیز کردن سطوح شیشه ایی و LED مناسب است. دستمال تنظیف برای نظافت محیط اطراف شما می باشد و با جذب حداکثری می تواند حتی در سلامت شما نیز تاثیر گذار باشد.

 

دستمال کاغذی نرم و لطیف که پوست دست و یا صورت حس خوش آیندی می دهد همراه با طرح های مختلف این دستمال کاغذی را به یک انتخاب خوب تبدیل کرده است. استفاده از الیاف مقاوم و طبیعی در دستمال کاغذی بسیار مهم است و نشان دهنده دوام آن می باشد. دستمال کاغذی با دوام و کیفیت بالا در تخفیف هات در دسترس شما قرار داده شده است.

 

نظر کاربران در خصوص محصولات پاکنام بی بافت

کیفیت محصولات شرکت پاکنام بی بافت از نظر مشتریانش خوب است و می توانند انواع محصولاتش را به راحتی از تخفیف هات خرید کنند.

 

فروش ویژه محصولات پاکنام بی بافت در تخفیف هات

هر چند که قیمت محصولات این شرکت برای خرید بسیار مناسب است اما تخفیف هات در سایت خود برای خرید از محصولات پاکنام بی بافت تخفیف ویژه ایی در اختیار کاربران خود قرار داده است. خرید با ویژگی های فوق العاده در سایت تخفیف هات همیشه در دسترس شما می باشد.

 

ارسال نظرات