لوگو تخفیف هات

مک لارن

مک لارن

درباره مک لارن:یک مهندس انگلیسی به نام آقای اُوِن مک لارن،موفق شد با استفاده از آلومینیوم هواپیما،کالسکه های به نسبت سبکتر و کوچکتری در مقایسه با کالسکه های موجود در دهه 60 میلادی بسازد وبعد از مدتی توانست شرکت مک لارن را دراوایل دهه 70 میلادی در انگلستان تاسیس کند

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
کارت ناموجودی تخفیف

در حال حاضر تخفیف معتبری برای این برند وجود ندارد

کالا
موردی یافت نشد

 

درباره مک لارن:

یک مهندس انگلیسی به نام آقای اُوِن مک لارن،موفق شد با استفاده از آلومینیوم هواپیما،کالسکه های به نسبت سبکتر و کوچکتری در مقایسه با کالسکه های موجود در دهه 60 میلادی بسازد وبعد از مدتی توانست شرکت مک لارن را دراوایل دهه 70 میلادی در انگلستان تاسیس کند. در حال حاضر محصو این برند با محبوبیت جهانی، علاوه بر کالسکه بچه، دارای وسایل نوزادو سیسمونی نیز می باشد.محصولات این شرکت در بیش از 50 کشور دنیا عرضه میشود ودر حال حاضر این شرکت در چین فعال می باشد ویکی از بزرگترین تولید کنندگان کالسکه بچه و کالسکه دوقلو به شمار می رود.جنس بدنه این کالسکه ها از آلومینیوم است و دارای کمربند ایمنی جهت امنیت بیشتر نوزاد می باشد. همچنین دارای روکش قابل شستشوازجنس مایکرو فایبر پلی استر که ضد حساسیت است و شامل چتر و آفتابگیر،پتو،ساک حمل کالسکه بچه و محافظ سر و شانه نوزاد با قابلیت تا شدن و حمل آسان می باشد.

 

خدمات مک لارن:

کالسکه های این برند،با طرح های متنوع، به صورت کالسکه دوقلو و کالسکه تک سبک، محل امن برای خواباندن و جابه جا کردن کودک می باشد.برای خرید سیسمونی، وسایل نوزاد نیز می توان از محصولات این شرکت استفاده کرد.از ویژگی این کالسکه ها داشتن ظاهری زیبا،صندلی راحت با کمربند ایمنی قابل تنظیم،داشتن جیب برای قراردادن وسایل نوزاد، بدنه محکم و بادوام جهت ایجاد امنیت بهتر نوزاد، وجود سایبان ضد آب و داشتن دسته های ارگونومیک و قابل تنظیم می باشد. این کالسکه با قابلیت جمع شدن جای کمتری را اشغال می کند و کیف های حمل این کالسکه از مقاومت بالایی برخوردارند. کالسکه های تک برای کودکان کمتر از15 کیلوگرم و کالسکه های دو قلو برای کودکان تا30 کیلوگرم طراحی شده است.محصولاتاین برند شامل انواع وسایل نوزاد، مناسب برای تهیه سیسمونی می باشد.

 

نظرمشتریان یا مخاطبان درخصوص لوازم نوزاد مک لارن:

بسیاری از کاربران از این برند از لحاظ کیفیت ساخت وسایل نوزاد و سیسمونی،طراحی و ارزش خرید آن رضایت کافی داشتنه اند و استفاده از این محصولات را به افرادی که کیفیت ،امنیت کالسکه بچه هم به صورت تک و هم کالسکه دوقلو،برایشان مهم است ،پیشنهاد داده اند.

 

ارائه کد تخفیف خرید لوازم نوزاد مک لارن:

شما میتوانید با کپی کردن کد تخفیف خرید لوازم نوزاد مک لارن نظیر کالسکه بچه، کالسکه دوقلو و... این برنداز فروشگاه اینترنتی تخفیف هات جهت خرید ارزان محصولات مرغوب و با کیفیت این محصولبه صورت تخفیف دار،اقدام نمائید.

 

ارسال نظرات