لوگو تخفیف هات

تخفیف نت برگ تا 70% ویژه انواع مدل کاشت ناخن

70% تخفیف
0
62
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

شما از طریق سایت تخفیف هات می توانید از 70% تخفیف سایت نت برگ ویژه انواع مدل کاشت ناخن بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده این تخفیف و سایر تخفیف های بی نظیر سایت نت برگ بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

جدیدترین مدل کاشت ناخن:

داشتن دست هایی زیبا به داشتن ناخن هایی زیبا وابسته است. شاید به همین علت باشد که خانوم ها توجه زیادی بر روی ناخن های خود دارند. مراقبت های زیادی از ناخن های خود به عمل می‌آورند و از هر روش برای زیباتر نشان دادن آنها استفاده می‌کنند. برای مراسم های رسمی و مهمانی ها تلاش می‌کنند در آرایشگاه های زیبایی حتماً ناخن های خود را نیز به شکلی موجه و زیبا تغییر بدهند. اما گاهی اوقات ممکن است بنا به دلایلی ناخن ها از بین بروند. کاشتن ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد.کاشت ناخن مخصوصا برای کسانی که ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است و مانع عادت جویدن ناخن می‌شود. روش های مختلفی برای این کار معرفی شده است که در ادامه به تشریح نقاط قوت و ضعف آنها خواهیم پرداخت.

 

نت برگ


 

 

انواع مدل کاشت ناخن:

طی چند سال پیش روش های متعددی برای کاشت ناخن کوتاه معرفی شده است. در گذشته از روش های کلاسیک و قدیمی مانند پدیکور ناخن و مانیکور ناخن استفاده می‌شد. امروزه روش های جدید تری معرفی شده است. قیمت کاشت ناخن در انواع کاشت ناخن ممکن است با هم تفاوت هایی داشته باشد. این تفاوت ها بسته به نوع موادی است که در کاشت ناخن کوتاه به کار رفته است. هم‌چنین نوع این مواد به کار رفته شاید در زیباتر نشان دادن ناخن ها نیز موثر باشد. بهترین روش های معرفی شده برای کاشت ناخن عبارتند از:

 

• کاشت ناخن پودری و ژله ای

• کاشت ناخن قالبی و به روش گیاهی و با استفاده از فیبر

• کاشت ناخن اکلیلی و آکواریوم

• کاشت ناخن دیپینگ و لاک جلیش

• کاشت ناخن سیلک و میکس

• کاشت ناخن فرنچ دائمی و بیبی بومر یا کاشت هایلایت

• کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری و مرمریت

رعایت نکات ایمنی بعد از کاشت ناخن:

با توجه به انواع کاشت ناخن که معرفی شد، باید پس از کاشت ناخن مراقبت های ایمنی از ناخن را به عمل آورد. ناخن ها در این حالت نیز بسیار در معرض خطر و آسیب پذیری هستند. شاید شما هم این نکته را درک کرده باشید که ناخن ها نباید زیاد تحت فشار و یا در شرایط سخت قرار بگیرند. قیمت کاشت ناخن نیز از عواملی است که شما را مجبور می‌کند از ناخن های خود مراقبت به عمل بیاورید. اگر بعد از کاشت ناخن، ناخن های شما بر اثر سهل انگاری دچار آسیب بشوند، شما باید مجدداً هزینه های کاشت ناخن را بپردازید. توجه به نکات زیر در مورد ناخن ها می‌تواند به شما کمک زیادی داشته باشد:

 

• عدم تماس با اجسام آلوده

• مراقبت برای عدم وارد شدن ضربه ناخن ها

• استفاده از دستکش برای استفاده از مواد شوینده ظرف، لباس و ...

• عدم کار با مواد شیمیایی

 

قیمت کاشت ناخن


 

 

علت ترک خوردن ناخن کاشته شده:

معمولاً در مکان های خشک و سرد ممکن انواع مدل کاشت ناخن که استفاده کرده‌اید، دچار ترک و یا آسیب های جدی تر بشوند. در روش کاشت پودری اگر کمتر از حد معمول از مواد استفاده شده باشد امکان ترک خوردن وجود دارد. هم‌چنین یکی دیگر از علت های ترک خوردن ناخن های کاشته شده، ممکن است سوهان کشیدن بیش از حد ناخن ها باشد. هم‌چنین در صورت مرغوب نبودن مواد مورد استفاده در کاشت ناخن ممکن است پس از مدتی ناخن ها کیفیت خود را از دست بدهند و دچار آسیب بشوند.

 

کد تخفیف نت برگ ویژه انواع مدل کاشت ناخن در تخفیف هات:

شما می‌توانید همین حالا و با چند کلیک ساده به کد تخفیف نت برگ ویژه انواع مدل کاشت ناخن و صدها کدتخفیف دیگر دسترسی داشته باشید. تمامی خدماتی که از سوی وب سایت تخفیف هات برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است، کاملاً رایگان می‌باشد و شما نیاز به پرداخت هیچ‌گونه هزینه ای ندارید. اگر شما هم قصد خریدی ارزان قیمت و مقرون به صرفه را دارید، از این فرصت طلایی بهره ببرید و با استفاده از تخفیف لحظه آخری وب سایت تخفیف هات خریدی ارزان تر را تجربه کنید.

 

ارسال نظرات