لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کدتخفیف 500 هزارتومانی مدل لباس نامزدی

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
3873
4.2
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 500 هزارتومان تخفیف ویژه ساعت مچی برای خرید بالای 1میلیون و 200 هزارتومان از دیجی استایل بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

AXJDHFU500
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل:

لباس مجلسی نامزدی کوییز با زیبایی بسیار خاص با کوپن تخفیف و کد تخفیف دیجی استایل در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل به فروش میرسد.

خصوصیات لباس مجلسی نامزدی:

هر فردی میخواهد که در شب نامزدی خود بسیار خاص باشد، حتی آرایش و مدل لباس نامزدی خود بسیار متفاوت و چشمگیر باشد و در ذهن ها باقی بماند. اگر از مدل لباس نامزدی موجود در بازار لباس فروشان راضی نیستید و به دنبال لباس مجلسی زنانه خاص تری هستید میتوانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید. فروشگاه های اینترنتی بسیاری در اینترنت وجود دارند که مدل لباس نامزدی بسیاری دارند. اما یکی از این فروشگاه ها دیجی استایل است که با مراجعه به این سایت میتوانید انواع بسیاری مدل لباس نامزدی برسی کنید و سپس با کوپن تخفیف دیجی استایل خریداری کنید. مدل لباس نامزدی های موجود در این سایت بسیار خاص هستند و مدل این لباس ها نیز بسیار متنوع هستند. یکی از مدل لباس نامزدی بسیار زیبا و خاص لباس مجلسی بلند زنانه کوییز است که سایز بندی متفاوتی دارد و میتوانید بر اساس سایز خود آن را سفارش دهید.

 

لباس

 

کیفیت این لباس بسیار بالا است و قابل شسشتو در لباسشویی است . این لباس دکلته است و روی آن با پولک کار شده که این لباس را به لباس نامزدی شیک تبدیل کرده است. این مدل لباس نامزدی و تن خور بسیار فوق العاده ای دارد و پایین این لباس به صورت ماهی شکل است. رویه و آستر این محصول 100% از پلی استر تهیه شده و کیفیتی بسیار بالا دارد و تا مدت زمان زیادی در مهمونی های دیگر میتوانید از این لباس استفاده کنید. در سایت دیجی استایل علاوه بر لباس نامزدی شیک لباس عروس های بسیار خاص و زیبایی موجود هستند که این لباس عروس ها قیمت هایی بسیار مناسب و همراه با کوپن تخفیف دارند و تنوع این لباس عروس ها بسیار بالا است.

شما میتوانید با بررسی قیمت ها لباس عروس و یا لباس نامزدی شیک مورد نظر خود را از این سایت با قیمتی مناسب خریداری کنید. علاوه بر لباس نامزدی شیک شما میتوانید محصولات دیگر از قبیل لباس و مدل لباس مردانه ، کفش، کیف و وسایل اکسسوری را از سایت دیجی استایل سفارش دهید و شامل 40% کوپن تخفیف دیجی استایل و کدتخفیف شوید.

 

ارسال نظرات