لوگو تخفیف هات

تخفیف نت برگ تا 75% ویژه لیزر موهای زائد بدن

75% تخفیف
0
58
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

شما از طریق سایت تخفیف هات می توانید از 75% تخفیف سایت نت برگ ویژه لیزر موهای زائد بدن بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

لیزر موهای زائد بدن راهی برای رهایی قطعی و همیشگی:

امروزه افراد زیادی به دنبال روشی برای از بین بردن موهای زائد بدن به صورت دائمی هستند. اصلاح موهای زائد بدن کاری خسته کننده و وقت گیر است. علاوه بر این، بسیاری‌ ها پس از اصلاح دچار حساسیت های پوستی، جوش و زخم میشوند. لیزر موی زائد این فرصت را فراهم میکند تا برای همیشه با موهای زائد بدن خود خداحافظی کنید. نت برگ برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود رها شوند، یک تخفیف ویژه در نظر گرفته است. به کمک کد تخفیف نت برگ تا سقف ۷۵ درصد تخفیف از طرف تخفیف هات دریافت کنید. لیزر موهای زائد بدن معمولا هزینه بالایی دارد. با استفاده از کد تخفیف نت برگ و دریافت تخفیف ۷۵ درصدی، این کار را با یک قیمت بسیار مناسب انجام دهید.

 

لیزر موهای زائد


 

 

لیزر موهای زائد بدن برای بدن مضر است یا نه؟

لیزر موی زائد به تنهایی کار خطرناک یا مضری برای بدن نیست. در واقع اشعه های لیزر منجر به سرطان، نازایی، مشکلات هورمونی، آسیب غدد لنفاوی و ... نخواهد شد. چرا که این اشعه ها آنقدر قوی نیستند که از پوست عبور کنند و به ارگان های داخلی بدن صدمه ای وارد کنند. طول موج این اشعه ها به اندازه ای است که فقط تا ریشه مو نفوذ کنند و آن را بسوزاند. رعایت طول موج استاندارد و بی خطر بستگی به دستگاه و مهارت پزشکی دارد که لیزر را انجام میدهد. بنابراین میتوان گفت که لیزر موهای زائد بدن یک کار کاملا تخصصی است و باید در کلینیک های معتبر و تخصصی انجام شود.

 

افرادی که برای از بین بردن موهای زائد مناسب نیستند؟

لیزر موهای زائد بدن برای موهای نازک مناسب نیست و باعث قوی تر شدن ریشه مو و در نتیجه ضخیم تر شدن موها میشود. بنابراین لیزر برای آن دسته از افرادی که موهای نازک و کرکی دارند توصیه نمیشود. دسته دیگر افرادی هستند که مشکلات هورمونی دارند. در صورتی که مشکلات هورمونی آن ها برطرف نشود، لیزر موهای زائد بدن برای آن ها بی فایده خواهد بود. برای خانم های باردار لیزر در دوران بارداری تصمیم درستی نیست. نه به خاطر اینکه به جنین آسیبی وارد شود، بلکه به خاطر اینکه زمان بیشتری می‌برد تا جای زخم و سوختگی ترمیم شود. اگر کسی روی بدن خود دارای زخم فعال، عفونت با زگیل باشد، نباید برای آن ناحیه از بدن لیزر انجام شود.

 

لیزر صورت را برای موهای صورت خود انجام بدهیم یا نه؟

اکثر خانم ها دارای موهای نازک و کرکی روی صورت خود هستند. همان گونه که قبلا گفته شد لیزر منجر به تقویت و ضخیم شدن موهای نازک میشود. بنابراین توصیه میشود که اگر خانم ها موهای ضخیم و مردانه روی صورت خود ندارند از لیزر استفاده نکنند. اما اگر کسی به دلیل مشکلات هورمونی، موهای مردانه روی چانه و پشت لب خود داشته باشد می‌تواند پس از برطرف کردن مشکل هورمون هایش، از لیزر صورت استفاده کند تا برای همیشه از این موها رها شود.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد