لوگو تخفیف هات

كد تخفيف فيليمو 50% ویژه خرید اشتراک 3 ماهه

50% تخفیف
0
7595
3.2
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

با استفاده از این کد تخفیف برای اولین خرید اشتراک 3 ماهه فیلیمو میتوانید از 40 و 50% تخفیف ویژه خرید فیلیمو بهره مند شوید. جهت اعمال تخفیف بر روی "خرید اشتراک" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت فیلیمو برای شما منظور گردد.

chb99
خرید اشتراک
راهکار تخفیف خدمت
راهکار دوم: فعلا معتبر

با کپی این کد تخفیف از 50 درصد تخفیف خرید اشتراک سه ماهه، 30 درصد تخفیف اشتراک شش ماهه فیلیمو و 20 درصد تخفیف اشتراک یکماهه برخوردار شوید. جهت اعمال تخفیف کد را کپی کرده و بر روی "خرید اشتراک" کلیک نمایید.

flm151
خرید اشتراک
راهکار تخفیف خدمت
راهکار سوم: منقضی

با استفاده از این کد تخفیف برای خرید اشتراک 3 ماهه فیلیمو میتوانید از 50% تخفیف ویژه فیلیمو بهره مند شوید. جهت اعمال تخفیف بر روی "خرید اشتراک" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت فیلیمو برای شما منظور گردد.

DPI99
خرید اشتراک
کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

بیشترین كد تخفيف فيليمو

فیلیمو یک سامانه تماشای آنلاین فیلم و سریال است. برای دسترسی به سریال ها و فیلم های روز دنیا در فیلیمو باید اشتراک تهیه کنید. با داشتن اشتراک فیلیمو می توانید از امکانات متنوع این سامانه که در ادامه مطلب بیشتر با آن آشنا می شویم، استفاده کنید. با این اشتراک به آرشیو بزرگی از بهترین فیلم های جدید یا قدیمی سینمای ایران و جهان دسترسی خواهید داشت. هزینه خرید یک اشتراک از فیلیمو به مراتب برای شما کم تر از هزینه دانلود فیلم ها به صورت غیر قانونی و یا خرید دی وی دی ها به صورت فیزیکی تمام خواهد شد. اگر از یک كد تخفيف فيليمو مناسب و تایید شده هم استفاده کنید، می توانید با کم ترین هزینه یک تفریح مناسب داشته و خود و دوستانتان را سرگرم کنید. این مطلب را دنبال کنید تا بهترین كد تخفيف فيليمو را از تخفیف هات هدیه بگیرید.

جدید ترین تخفیف اشتراک فیلیمو برای تمام امکانات

این روز ها دیدن سریال های نمایش خانگی خیلی باب شده است. این سریال ها معمولا در همین پلتفرم های پخش فیلم و سریال مثل فیلیمو یا نماوا پخش می شوند. برای اینکه از این غافله عقب نمانید و بتوانید به فیلم و سریال های جدید و متنوع دسترسی داشته باشید، کافی است که در سامانه فیلیمو ثبت نام کنید. فیلیمو فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ شروع و در سال بعدش هم اولین اپلیکیشن خود یعنی فیلیمو اندروید را منتشر کرد. شاید بتوان بزرگ ترین امتیاز سرویس فیلیمو را کاهش حجم اینترنت مصرفی در زمان تماشای فیلم ها دانست. اینترنت رایتل هم از تماشای رایگان در فیلیمو برخوردار است. با توجه به فناوری این سامانه، که خود کیفیت محتوا را با سرعت اینترنت شما هماهنگ می کند، بدون قطعی می توانید فیلم ها را دنبال کنید.

استفاده از تخفیف اشتراک فیلیمو

ثبت نام در فیلیمو بسیار آسان است. استفاده از تخفیف اشتراک فیلیمو هم همینطور. شما در هم در وب سایت و هم در اپلیکیشن می توانید ثبت نام و خرید اشتراک را انجام دهید. برای دانلود اپلیکیشن اندروید، کافه بازار و گوگل پلی، و برای سیستم عامل IOS هم سیب اپ به شما کمک می کند. البته می توانید اپلیکیشن ها را به صورت مستقیم از سایت مجموعه دریافت کنید. در پلتفرم فیلیمو با کلیک کردن بر روی گزینه ثبت نام و دنبال کردن گام های ثبت نام، در چند ثانیه این فرآیند انجام می شود. بعد از ثبت نام در مراحل خرید اشتراک، قبل از پرداخت می توانید کد تخفیف فیلیمو را ثبت کنید، تا با قیمت ارزان تری اشتراک بخرید. اشتراک های فیلیمو به صورت روزانه، ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله به فروش می رسد. شما با توجه به نیازتان می توانید هر کدام را تهیه کنید.

البته نکته شایان توجه درباره تخفیف اشتراک فیلیمو این است که شما در هر بار خرید اشتراک، فقط از یک کد و از هر کد فقط یک بار می توانید استفاده کنید.

دانلود فیلم رایگان با اشتراک فیلیمو

شما در فیلیمو می توانید فیلم مورد علاقه تان را با توجه به ژانر آن جست و جو کنید. همچنین امکان جست و جو بر اساس نام فیلم یا سریال، اسامی بازیگران و یا کارگردان هم وجود دارد. با کمک دو گزینه فیلتر ها و مرتب سازی، پیدا کردن فیلم مورد نظر در این سایت از میان هزاران فیلم و سریال بسیار آسان است. شما می توانید در وب سایت و اپلیکیشن فیلیمو فیلمی که به دنبال بودید را دانلود کنید تا به صورت آفلاین هم بتوانید مشاهده کنید. دانلود فیلم رایگان در این بستر ها بسیار آسان است. اگر بخواهید فیلم را از روی وب سایت دانلود کنید، لازم است که نرم افزار دانلود فیلیمو را نصب کنید. اگر هم بخواهید در اپلیکیشن بخواهید فیلم دانلود کنید، فقط کافی است دکمه دانلود را بزنید. پس یک اشتراک تهیه کنید تا به راحتی هر فیلم و سریالی که می خواهید را دانلود کنید.

کد بلیط سینما آنلاین فیلیمو

از زمان شیوع کرونا و تعطیلی سینما ها، اکران آنلاین فیلم های سینمایی طرفداران زیادی پیدا کرد. حالا فیلیمو هم این امکان را دارد. شما می توانید به راحتی با خرید یک بلیت به همراه خانواده به تماشای فیلم های سینمایی در هر کجا بپردازید. کد بلیط سینما آنلاین فیلیمو را می توانید با تخفیف هم دریافت کنید. بدون نیاز به هک کد تخفیف فیلیمو یک تخفیف ارزشمند تهیه کنید و تا هشت ساعت از هرجایی که هستید فیلم های روز سینما را تماشا کنید. اگر کد تخفیف خودتان را هنگام تهیه بلیط یا اشتراک وارد کنید سریعا و به آسانی با احتساب تخفیف به صفحه پرداخت منتقل خواهید شد. استفاده از این تخفیف ها بسیار آسان است و برای دسترسی به آرشیو بزرگ فیلم و سریال حتما ارزشش را دارد.

تخفیف اشتراک فیلیمو در دید کاربران

ثبت نام و خرید اشتراک آسان، حجم مصرفی اینترنت نیم بها، دسترسی به فیلم و سریال در هرجا و با هر دستگاهی و همینطور سینمای آنلاین تنها بخشی از امکانات و امتیازاتی است که فیلیمو در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران فیلم های غیر ایرانی و خارجی را می توانند هم با زیر نویس و هم دوبله کاملا مناسب در فیلیمو تماشا کنند. در زمان پخش فیلم و سریال هیچ تبلیغی برای کاربران نمایش داده نمی شود. فیلم ها در سامانه با کیفیت های مختلف قابل نمایش و دانلود هستند. همه این امتیازات دست به دست هم داده اند تا کاربران در زمان استفاده از فیلیمو در کمال راحتی و آسودگی به تماشا بشینند. فیلیمو وسیله خوبی برای پر کردن اوقات فراغت کاربران است. همین ها باعث می شود تا کاربران رضایت خوبی از این مجموعه داشته باشند. استفاده از كد تخفيف فيليمو حتما این رضایت را بیشتر هم خواهد کرد.

کد تخفیف فیلیمو در تخفیف هات

وب سایت تخفیف هات ارائه دهنده بهترین تخفیف ها مانند کدتخفيف فيلم گردي، فیلم های آموزشی و... برای کاربران خود می باشد. یعنی شما برای استفاده از هر پلتفرم، کالا و برندی که مد نظر دارید، می توانید تخفیف دریافت کنید. تا با قیمت ارزان تر و مناسب تری از خدمات استفاده کنید. فیلیمو هم جز همین برند هاست. شما به کمک تخفیف هات نیاز ندارید که هک کد تخفیف فیلیمو انجام دهید. کافی است به تخفیف هات سر بزنید و بهترین كد تخفيف فيليمو معتبر را دریافت کنید. كد تخفيف فيليمو برای تهیه اشتراک با هزینه کم تر است که به شما کمک می کند ارزان تر فیلم و سریال نگاه کنید.

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد