لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

تخفیف نت برگ تا 35% برای قالیشویی گل ابریشم و ...

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
158
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما از طریق سایت تخفیف هات میتوانید وارد سایت نت برگ شده و از 35% تخفیف قالیشویی گل ابریشم و ... بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

چرا از قالیشویی استفاده کنیم؟

امروزه با توسعه دستگاه ها و مواد شوینده و همچنین مشغله بالای مردم استفاده از قالیشویی ها و کارواش ها در بین مردم رایج شده است. امروزه تمامی قالیشویی ها از جمله قالی شویی تهران، قالی شویی مشهد، قالی شویی شیراز و ... به دستگاه های پیشرفته مجهز شده اند و برای خشک کردن فرش و قالی ها از گرمخانه های مدرن استفاده می‌کنند. البته این مسئله را نباید نادیده گرفت که هنوز برخی قالیشویی ها از روش های سنتی برای خشک کردن و شستن فرش ها استفاده می‌کنند. نحوه شستن فرش و همچنین انتخاب مواد شوینده متناسب با نوع فرش انتخاب می‌شود. فرش ها به دو دسته ماشینی و دستباف تقسیم بندی می‌شوند. قالیشویی در ایران به عنوان یک شغل شناخته می‌شود و اتحادیه و صنف قالیشویی در سال 1351 تاسیس شده است. ما سعی داریم در ادامه به معرفی معتبرترین قالیشویی تهران که قالیشویی گل ابریشم نام دارد بپردازیم.

 

قالی شویی تهران


 

 

قالی شویی گل ابریشم:
 

 

معتبرترین و بهترین قالیشویی تهران که مجری کلیه خدمات شستشو و ترمیم فرش می‌باشد قالیشویی گل ابریشم نام دارد. این قالی شویی ارزان در سراسر تهران با استفاده از ناوگان حمل و نقل پیشرفته آماده خدمت رسانی می‌باشد. با توجه به این‌ موضوع که کمبود منابع آب در کشور به یک بحران جدی تبدیل شده است این قالیشویی با استفاده از دستگاه های اتوماتیک استفاده از آب را به حداقل رسانده است. همچنین در قالیشویی ابریشم طیف گسترده ای از خدمات شامل رفع شکستگی و پارگی فرش، بازسازی فرش، خشکشویی مبلمان، شستشوی تخصصی انواع موکت و ... به مردم ارائه می‌شود. مواد شوینده‌ای که در این قالیشویی استفاده می‌شود نقش زیادی در چربی زدایی و درخشش فرش ها دارد. همچنین با توجه به تفاوت میان فرش های دستباف و ماشینی از مواد شوینده مخصوصی استفاده می‌شود که به الیاف فرش آسیب وارد نشود.

 

چرا قالیشویی گل ابریشم؟

 

امروزه قالیشویی های زیادی از جمله قالی شویی تهران، قالی شویی مشهد، قالی شویی شیراز و ... وجود دارند. اما قالیشویی گل ابریشم عنوان معتبرترین قالیشویی را دارا می باشد. شستشوی فرش در این قالیشویی با رعایت مسائل شرعی انجام می‌شود. خدمات منحصر به فردی همچون رفوگری، بازسازی و مرمت فرش های آب دیده و پوسیده انجام می‌شود. همچنین برخی از خدمات مانند دارکشی، پرداخت و پرزگیری، اصلاح سر نخ، چرم دوزی، دوگره و شیرازه دوزی برای اولین بار توسط این قالیشویی معرفی شدند. هنگامی که کارکنان این قالیشویی برای تحویل گرفتن فرش و یا قالی مراجعه می‌کنند از کامیون ها مسقف و ایمن استفاده می‌کنند و حمل و نقل فرش به صورت لول با روکش پلاستیکی انجام می‌شود. همچنین این قالیشویی با توجه به تعرفه ثابت که دارد یک قالی شویی ارزان محسوب میشود. در نهایت فرش ها به بهترین نحو و بدون چروک تحویل داده می‌شود.

 

ارتباط با قالیشویی گل ابریشم:

 

قالیشویی گل ابریشم عضو رسمی و معتبر اتحادیه قالیشویان تهران بزرگ می‌باشد. این قالی شویی در شرق، غرب، مرکز، شمال و جنوب تهران دفتر دارد. همچنین شما میتوانید با تماس با این قالیشویی به واحد های مبل شویی، تبلیغات صدای مشتری و ... وصل بشوید و اگر پیشنهاد و انتقادی دارید به این قالیشویی منتقل کنید. در راستای تحقق اصل مشتری مداری خواسته و سلیقه مشتریان برای این قالیشویی در اولویت بوده و پاسخگویی به مشتریان در اولویت کارها قرار دارد. اپراتور های این قالیشویی به طور شبانه روزی آماده دریافت سفارش های شما هستند. همچنین شما می‌توانید به سایت این قالیشویی مراجعه کنید و درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

 

قالی شویی مشهد


 

 

تخفیف نت برگ برای قالیشویی گل ابریشم:
 

 

امروزه با توجه توسعه تکنولوژی سایت های تخفیف گروهی در بین مردم بسیار محبوب شده اند. یکی از معتبر ترین سایت های تخفیف گروهی وب سایت نت برگ می‌باشد. این وب سایت به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاهی به مجموعه‌ای از کدتخفیف دسترسی داشته باشید و با قیمت ارزان تر خرید کنید. کارشناسان سایت تخفیف هات پس از بررسی این کدتخفیف نت برگ و تمامی کد های تخفیف و اطمینان از فعال بودن آنها این کدتخفیف را به طور کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید با چند کلیک ساده و مراجعه به وب سایت تخفیف هات به کد تخفیف نت برگ تا 35 درصد برای قالیشویی گل ابریشم و ... و صد ها کد تخفیف دیگر دسترسی داشته باشد.

 

ارسال نظرات