لوگو تخفیف هات

کد تخفیف شیلا

کد تخفیف شیلا

ارائه کد تخفیف شیلا ویژه سفارش آنلاین شیلا:مجموعه شیلا در کلیه شعب ها همواره در تلاش است تا با انتخاب مواد اولیه مرغوب و تازه بتواند رضایت مشتریانش را جلب نماید

امتیاز دهید
(امتیاز 4.2 از 29 رای)
کوپن و کد تخفیف
کد تخفیف 100% شیلا فست فود

کد تخفیف 100% شیلا فست فود

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 100درصد تخفیف ویژه تا سقف 50 هزارتومان تخفیف برای خرید انواع پیتزا ، ساندویج گرم، سوخاری و... از رستوران های شیلا بهره مند شوید. جهت سفارش غذا از رستوران های شیلا روی "سفارش غذا" کلیک نمایید.

100% تخفیف
فعلا معتبر
کدتخفیف
دریافت کد تخفیف رستوران شیلا تا 15000 هزار تومان از دیجی کلاب

دریافت کد تخفیف رستوران شیلا تا 15000 هزار تومان از دیجی کلاب

شما از طریق سایت تخفیف هات وارد سایت دیجی کالا شده و با انجام کارهایی نظیر خرید یا درج کامنت یا ...امتیاز از باشگاه مشتریان دیجی کالا دریافت نمایید و سپس با پرداخت 10 امتیاز در دیجی کلاب، از 15000 هزار تومان تخفیف فست فود شیلا بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

15,000 تومان
فعلا معتبر
پیشنهاد تخفیف دار
کد تخفیف 100 هزارتومانی سفارش غذا اینترنتی ویژه اولین خرید

کد تخفیف 100 هزارتومانی سفارش غذا اینترنتی ویژه اولین خرید

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 100 هزارتومان تخفیف ویژه برای اولین سفارش غذای بالای 200 هزارتومان از اسنپ فود بهره مند شوید. جهت استفاده از کد تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا به سایت اسنپ فود منتقل شوید.

100,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف اولین سفارش غذا 60 هزارتومانی

کد تخفیف اولین سفارش غذا 60 هزارتومانی

با استفاده از کد تخفیف 60 هزارتومانی برای اولین سفارش غذا از اسنپ فود برای خرید بالای 120 هزارتومان تخفیف دریافت نمایید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

60,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف 35 هزارتومانی خرید اول از سایت شیلا

کد تخفیف 35 هزارتومانی خرید اول از سایت شیلا

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 35 هزارتومان تخفیف ویژه برای خرید اول بالای 150 هزارتومان از فست فود شیلا بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

150 هزارتومان حداقل خرید
35,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف شیلا فود 40 هزارتومانی

کد تخفیف شیلا فود 40 هزارتومانی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید برای سفارش غذا از رستوران های شیلا از 40 هزارتومان تخفیف برای خرید بالای 200 هزارتومان بهره مند شوید. جهت سفارش غذا از رستوران های شیلا روی "سفارش غذا" کلیک نمایید.

40,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد 50% تخفیف شیلا - اسنپ فود

کد 50% تخفیف شیلا - اسنپ فود

با کپی کد تخفیف و کلیک بر روی "سفارش غذا" می توانید اولین سفارش خود از اسنپ فود را با 50% تخفیف تا سقف 50 هزار تومان برای حداقل خرید 100 هزارتومان انجام دهید.

50 هزارتومان حداکثر تخفیف
ویژه سفارش اول
50% تخفیف
منقضی
کدتخفیف
کدتخفیف شیلا 25 هزارتومانی بدون محدودیت

کدتخفیف شیلا 25 هزارتومانی بدون محدودیت

با استفاده از کدتخفیف میتوانید از 25 هزارتومان تخفیف ویژه برای خرید بالای 120 هزارتومان از فست فود شیلا بدون محدودیت خرید اول بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

120 هزارتومان حداقل خرید
25,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف اولین سفارش غذا 30 هزارتومانی

کد تخفیف اولین سفارش غذا 30 هزارتومانی

با استفاده از کد تخفیف برای اولین سفارش غذا 30 هزارتومان از اسنپ فود تخفیف دریافت نمایید. این تخفیف برای حداقل سفارش 100 هزارتومان قابل اعمال خواهد بود. جهت استفاده از تخفیف میتوانید کد را کپی کرده و بر روی "سفارش غذا" کلیک نمایید.

ویژه سفارش اول
100 هزارتومان حداقل سفارش
30,000 تومان
منقضی
پیشنهاد تخفیف دار
کدتخفیف سفارش غذا 75 هزارتومانی ویژه سفارش اول

کدتخفیف سفارش غذا 75 هزارتومانی ویژه سفارش اول

برای دریافت کد تخفیف 75 هزارتومانی اولین سفارش غذا از وبسایت و یا اپلیکیشن اسنپ فود برای خرید بالای 190 هزارتومان میبایست کد را کپی کرده و بر روی "سفارش غذا" کلیک نمایید.

ویژه اولین سفارش غذا
190 هزارتومان حداقل خرید
75,000 تومان
منقضی
کدتخفیف

ارائه کد تخفیف شیلا ویژه سفارش آنلاین شیلا:

مجموعه شیلا در کلیه شعب ها همواره در تلاش است تا با انتخاب مواد اولیه مرغوب و تازه بتواند رضایت مشتریانش را جلب نماید. همچنین محصولات شیلا به صورت تازه، متمرکز و به‌صورت اختصاصی از بهترین تولیدکنندگان تأمین می‌شود. از این رو با پیشرفت تکنولوژی افراد دیگر می توانند از طریق سریع ترین راه، برای رفع نیازهایشان اقدام کنند. سیستم سفارش آنلاین غذا یکی از این راه ها می باشد که نیاز انسان به غذا را به راحتی و در کمترین زمان ممکن برطرف می سازد. فست فود شیلا نیز جز آن مجموعه هایی هست که در فضای اینترنتی در اپلیکشن سفارش غذا در دسترس هست. که هر لحظه و در هرجا می توانید به این رستوران سربزنید، تا از وضعیت غذا ها و منوها آگاه شوید. برای استفاده از کد تخفیف فست فود شیلا، می توانید از طریق تخفیف هات، اقدام نمائید.

 

چگونه کد تخفیف رستوران شیلا را دریافت کنیم؟

سیستم سفارش آنلاین غذا قطعا موجب صرفه جویی در وقت و هزینه برای مشتری خواهد شد. این سیستم می تواند علاوه بر این که اطلاعات دقیقی از مشتریان را در اختیار صاحبان رستوران ها می گذارد، همچنین کمک شایانی در بهبود خدمات رستوران ها از طریق نظراتی که مشتریان ثبت می کنند داشته باشد. در این راستا تخفیف هات شرایطی فراهم کرده است که از طریق آن شما میتوانید با کپی کردن کد تخفیف فست فود شیلا از سایت تخفیف هات جهت دریافت خدمت ارزان تر با تخفیف های ویژه اقدام کنید.

 

معرفی سایت شیلا :

مجموعه فست فود شیلا در سال ۱۳۷۸در تهران فعالیتش را آغاز کرده است. هدف از تأسیس مجموعه شیلا فست فود ارائه‌ی غذایی با کیفیت و متمایز، همراه با تأمین رضایت و اطمینان مشتریان بوده است. مجموع فست فود شیلا طی این سال ها شعب خود را گسترش داده است که توسعه‌ی شيلا، صرفاً به توسعه‌ی شعب محدود نمی‌شود. سایت شیلا در مواردی همچون تهیه مواد اولیه درجه یک، كيفيت، نيروی انسانی، فضای رستورانی و غیره از برنامه‌ریزی مستمر و پیوسته‌ نیز برخوردار بوده است.

 

مزایای سفارش آنلاین شیلا با کد تخفیف رستوران شیلا:

با فراگیر شدن سفارش غذا به صورت آنلاین، دیگر کمتر کسی در طول هفته از سیستم سفارش تلفنی یا حضوری استفاده می‌کند. سامانه‌ های سفارش اینترنتی غذا مزیت های جذابی دارند که در این قسمت به برخی از آن ها اشاره شده است.

 

• پیگیری سفارش آن لاین غذا به صورت لحظه به لحظه در اپلیکیشن سفارش غذا

 

• رابط کاربرپسند و سهولت دسترسی در سایت

 

• روش های پرداخت و جستجوی متفاوت

 

• پشتیبانی در زمان انجام سفارش اینترنتی

 

• دارای اپلیکیشن سفارش غذا در نسخه اندروید و آیفون

 

• دسترسی به جزئیات کامل

 

• دریافت تخفیف و صرفه جویی در هزینه‌ها

 

• استفاده از تجربیات دیگران

 

• و ...

 

کد تخفیف شیلا ارائه شده در تخفیف هات:

تمامی سایت‌های سفارش آنلاین غذا تلاش می‌کنند تا فرهنگ جدیدی از ثبت سفارشی اینترنتی در حوزه‌ غذا را به شما ارائه کنند. چنانچه وارد سایت شدید و نیاز به کد تخفیف شیلا داشتید تا از طریق وارد کردن این کد بتوانید از خدمات این مجموعه به صورت ارزان تر استفاده کنید، می توانید کدتخفیف فست فود شیلا را از طریق سایت تخفیف هات بیابید. که با وارد کردن آن کد می توانید خریدتان را با تخفیف ویژه و ارزان تر تهیه کنید.

 

در پایان لازم به ذکر است که تخفیف اسنپ فود، تخفیف اسنپ مارکت ، تخفیف لوازم آشپزخانه و ... را می توانید از تخفیف هات به راحتی و بدون پرداخت هزینه دریافت نمایید.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد