لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

دریافت 24 گیگابایت اینترنت هدیه همراه اول با خرید سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی همراه اول

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
523
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما می توانید با خرید سیم کارت اعتباری همراه اول از 24 گیگابایت اینترنت هدیه بهره مند شوید. و همچنین اینترنت هدیه به مدت 6 ماه ( هر ماه 4 گیگابایت) همزمان با فعالسازی سیم کارت، هر 30 روز یک بار فعال می‌شود و شما تنها 7 روز می توانید از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است که از طریق کدهای دستوری #10*100* و #0*100* و یا اپلیکیشن همراه من، می توانید استعلام بسته‌ی خود را دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

*100*10#
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

همراه اول، فروشنده انواع سیم کارت:

شما میتوانید با دریافت کد های رایگان همراه اول از وب سایت تخفیف هات برای خرید سیم کارت تخفیف دار از وب سایت همراه اول اقدام کنید. همچنین می توانید کد اینترنت رایگان همراه اول واقعی۹۹ را از تخفیف هات دریافت نمایید.

سیم کارت دائمی همراه اول:

با گذشت زمان و توسعه تکنولوژی ارتباط حرف اول را میان افراد میزند با مراجعه به دفاتر فروش سیم کارت همراه اول و تهیه یک سیم کارت برای گوشی های هوشمندمان میتوانیم راهی ساده برای شروع پیدا کردن ارتباط با افراد بیابیم همان طور که همه ما میدانیم با داشتن یک گوشی موبایل هوشمنده به اسانی میتوانیم با هرکسی که بخواهیم ارتباط برقرار کنیم فقط کافیست قبل از ان به فکر تهیه یک گوشی هوشمند باشیم و به مراکز فروش سیم کارت همراه اول مراجعه کنیم.

تاریخ ورود تلفن به ایران:


یازده تا دوازده سال پس از اختراع تلفن به ایران وارد شد. ناصرالدین‌ شاه قاجار در یادداشت های خود به تلفنی اشاره می‌کند که ره‌ آورد سفر فرنگ معین الملک بوده وهمچنین برای برقراری ارتباط و تماس های تلفنی از شمس‌ العماره تا باغ سپه‌ سالار استفاده میکردند.

خریدن سیم کارت دائمی همراه اول:


همانطور که می دانید، در ابتدا خرید سیم کارت هزینه های هنگفت و زیادی داشت و کاربران برای خرید سیم کارت زمان زیادی را معطل می شدند. اما امروزه با اپراتورهای مختلف و شکسته شدن انحصار، ثبت نام و خرید سیم کارت دیگر مثل گذشته سخت و طولانی نیست. باید بدانید که معمولاً هزینه تماس در سیم کارت دائمی همراه اول کمی ارزان تر از اعتباری است. در حال حاضر فروش یا خرید سیم کارت دائمی همرا اول در بازار از رونق نسبتاً خوبی برخوردار است و گاهی برای خرید سیم کارت خاصی، قیمت های میلیونی پرداخت می شود.


طرح های فروش سیم کارت همراه اول:


مشترکان جدید سیم کارت دائمی همراه اول می توانند با مراجعه به مراکز فروش سیم کارت همراه اول ضمن دریافت تخفیف قیمت سیم کارت، از بسته خوش آمد سیم کارت دائمی همراه اول که شامل ۱۰۰۰ پیامک، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه و اینترنت نامحدود به مدت یک هفته و تخفیف مکالمه به مدت ۹۰ روز است استفاده کنند. بدیهی است که این تخفیف ویژه حین خرید و فروش سیم کارت همراه اول مخصوص افرادی است که در بازه زمانی در نظر گرفته شده اقدام به خرید و فعالسازی از مراکز فروش سیم کارت همراه اول کنند.

کدهای اینترنت همراه اول رایگان:

تخفیف هات که ارائه دهنده انواع پیشنهاد های تخفیف دار و کد های تخفیف است، کد تخفیف همراه اول را نیز به کاربران ارائه می دهد. کدهای رایگان همراه اول در این سایت شامل کد هدیه رایگان اینترنت همراه اول، رمز های اینترنت رایگان همراه اول و... می باشد. کد رایگان همراه اول برای اینترنت رایگان همراه اول را می توانید را از وب سایت تخفیف هات دریافت نمایید. کد رایگان همراه اول همانطور که از اسمش نیز پیداست در این وب سایت به صورت رایگان قرار گرفته است. اینترنت همراه اول را با دریافت کدهای اینترنت همراه اول رایگان از تخفیف هات بگیرید. کد هدیه رایگان اینترنت همراه اول به صورت رمز های اینترنت رایگان همراه اول در قالب کد تخفیف اینترنت در این وب سایت ارائه شده است.

نظرات کاربران در مورد سیم کارت دائمی همراه اول:


نقاط قوت: اکثر کاربران از سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول و همچنین کد اینترنت رایگان همراه اول رضایت داشتند.
نقاط ضعف: بعضی افراد از قیمت بسته مکالمه همراه اول و بسته اینترنت رضایت کافی را نداشتند.
جمع بندی نظرات کاربران: اکثر کاربران از سیم کارت دائمی همراه اول رضایت کامل داشتند.

ارسال نظرات