لوگو تخفیف هات

کد تخفیف سیب اپ

کد تخفیف سیب اپ

کد تخفیف سیب اپ برای آیفون داراناگر از دارندگان گوشی های آیفون باشید می دانید که استفاده از این گوشی ها به دلیل تحریم ها در ایران تا حدودی مشکل شده است

امتیاز دهید
(امتیاز 4 از 5 رای)
مرتب سازی:
کوپن و کد تخفیف
کدتخفیف سیب اپ تا 50% ویژه خرید اشتراک

کدتخفیف سیب اپ تا 50% ویژه خرید اشتراک

کاربران تخفیف هات میتوانند با کلیک روی "خرید کنید" و با استفاده امتیاز های خود در دیجی کلاب، کد تخفیف 50% ویژه خرید اشتراک از سیب اپ را دریافت کنند.

50% تخفیف
منقضی
پیشنهاد تخفیف دار
کد تخفیف سیب اپ تا 10% ویژه خرید اشتراک

کد تخفیف سیب اپ تا 10% ویژه خرید اشتراک

شما از طریق سایت تخفیف هات و با وارد کردن کدتخفیف می توانید از 10% تخفیف خرید اشتراک سیب اپ، اپلیکیشن برنامه ها و بازی های آیفون بهره مند شوید. با استفاده از این کد علاوه بر دریافت تخفیف در قرعه کشی آیفون 13 نیز شرکت داده خواهید شد. جهت استفاده از تخفیف میبایست بر روی "خرید اشتراک" کلیک نمایید.

10% تخفیف
منقضی
کدتخفیف

کد تخفیف سیب اپ برای آیفون داران

اگر از دارندگان گوشی های آیفون باشید می دانید که استفاده از این گوشی ها به دلیل تحریم ها در ایران تا حدودی مشکل شده است. دارندگان این تلفن همراه برای دانلود برنامه هاو اپلیکیشن های مورد نیازشان باید به اپ استور مراجعه کنند و استفاده از این برنامه برای ایرانیان سختی های زیادی دارد. سیب اپ را می توان به نوعی اپ استور ایرانی نامید که افراد به راحتی می توانند برای دانلود برنامه ها و اپلیکیشن ها به آن مراجعه کنید. برای دانلود سیب اپ و همچنین دانلود برنامه هایی که در آن وجود دارد، ممکن است لازم باشد هزینه هایی را بپردازید؛ کد تخفیف سیب اپ به کمک شما آمده است که در صورت برخوردن با هزینه ای، کمترین هزینه را برای دانلود و استفاده بپردازید.

کدتخفیف سیب اپ برای چه برنامه هایی قابل استفاده است؟

هنگامی که اقدام به استفاده از کدتخفیف سیب اپ می کنید، در توضیحات مربوط به کد تخفیف سیب اپ نوشته شده است که این کد برای چه برنامه ای قابل استفاده است. این کدهای تخفیف برای اکثر برنامه های موجود در سیب اپ قابل استفاده می باشند و محدودیتی از این بابت ندارند.

برنامه سیب اپ برای ایفون چه مزایایی دارد؟

1- عدم نیاز به تغییر آی پی برای دانلود
2- عدم نیاز به پرداخت های دلاری که اغلب غیرممکن است.
3- مواجه نشدن با ارور هایی که افراد با آنها در اپ استور برخورد می کنند.
4- در دسترس بودن همه ی اپلیکیشن های ایرانی که در اپ استور حذف شده اند.
5- امکان سریع دانلود سیب اپ از دیگر مزایای این برنامه است.
6- نصب راحت سیب اپ
7- گستردگی زیاد برنامه و اپلیکیشن های ایرانی و خارجی در سیب اپ یکی از برنامه هایی که از اپ استور حذف شده بود و تا مدتی دارندگان آیفون به خاطر آن به مشکل خورده بودند، تاکسی های اینترنتی بود. قطعا با داشتن برنامه ای مانند سیب اپ برای استفاده از اپلیکیشن های ایرانی به مشکل کمتری بر می خورید.

برنامه سیب اپ برای توسعه دهندگان آی او اس

بسیاری از کسانی که در حوزه ی توسعه ی آی او اس فعالیت می کنند، برای در معرض قرار دادن حاصل دسترنج و تلاش برنامه های خود نیاز دارند آن را در پلتفرمی منتشر کنند سیب اپ ایفون این امکان را برای این افراد فراهم کرده است که با انتشار برنامه های در سیب اپ می توانند به مرحله ی جدیدی از پیشرفت دست یابند.

انواع اپلیکیشن ها در سیب اپ ایفون

گستردگی اپلیکیشن ها در سیب اپ از دیگر مزایای این برنامه است. بسیاری از اپلیکیشن ها به صورت اختصاصی برای سیب اپ هستند و امکان انتشار آن ها خارج از این برنامه وجود ندارد. بسیاری از این اپلیکیشن ها آموزشی هستند که به رشد فردی شما کمک می کنند. همچنین برنامه های دیگری با محویت های مختلف در سیب اپ وجود دارند که شما با استفاده از کد تخفیف سیب اپ می توانید برنامه های پولی را با قیمت پایین تری خریداری کنید؛ همینطور که با استفاده از این کد برای خرید اشتراک سیب اپ نیز هزینه ی کمتری را می پردازید.
در پایان لازم به ذکر است که کد تخفیف خرید گوشی، تخفیف اینترنت ، تخفیف اسنپ، کد تخفیف تپ سی جدید و .... را می توانید کاملا معتبر از سایت تخفیف هات دریافت نمایید.
ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد