لوگو تخفیف هات

تخفیف سایت تخفیفان تهران تا 40% برای خشکشویی

40% تخفیف
0
57
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

شما از طریق سایت تخفیف هات میتوانید وارد سایت تخفیفان شده و از 40% تخفیف خدمات خشکشویی بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

سایت تخفیفان تهران:

امروزه با گسترش ابزار های ارتباط جمعی یکی از موفق ترین ایده هایی که برای کسب و کار در حال پیشرفت می‌باشد سایت های تخفیف گروهی می‌باشد. وب سایت تخفیفان یکی از معتبرترین و به روز ترین این وب سایت ها می‌باشد. شما در سایت تخفیفان تهران ، تخفیفان مشهد و... می‌توانید به مجموعه از کد های تخفیف و پیشنهادهای تخفیف دار دسترسی داشته باشید. شما با استفاده از این کد های تخفیف که شامل تخفیفان استخر، تخفیفان رستوران، کارواش و ... می‌شود خرید و یا تفریحی با هزینه های بسیار کمتر و قیمت ارزان تر می توانید داشته باشید. در ادامه ما قصد داریم به معرفی یکی از محبوب ترین کد های تخفیف سایت تخفیفان تهران بپردازیم.

 

تخفیفان


 

 

تاریخچه خشکشویی:
 

 

روش خشکشویی در اثر یک تصادف تاریخی بوجود آمد. شخصی به نام ژولی پلین که در یک کارگاه رنگرزی کار می‌کرد هنگام کار به اشتباه چراغ را که حاوی روغن تربانتین بود را واژگون کرد و روغن روی لباس وی ریخت. هنگامی که پلین روغن را پاک کرد متوجه شد تمامی لکه های روی لباس از بین رفته اند. پلین متوجه شد که تربانتین دارای خاصیت لکه بری می‌باشد. بدین ترتیب اتحادیه صنف شتسشوی شیمیایی در سال 1920 در فرانسه راه اندازی شد. بعد ها محققین به این نتیجه رسیدند که بخار تربانتین سمی و سرطان زاست به همین دلیل بنزین را جایگزین این ماده کردند. از آنجایی که بنزین نیز دارای خاصیت مشتعل شدن می باشد دی اکسید کربن مایع که غلظت یک مایع را دارد اما مثل گاز روان است جایگزین این ماده شد.

 

شستشوی لباس ها:

 

شستشوی لباس ها از دیرباز تا کنون بین افراد رایج و متداول بوده است و افراد در هر دوره زمانی، با توجه به امکاناتی که داشتند، از روش‌های خاصی برای شست‌ و شو لباس های خود استفاده می‌کردند. شست‌وشوی لباس از کنار رودخانه‌ها و دریاچه‌ها آغاز شد و با پیشرفت تکنولوژی و به‌روز شدن علم و دانش انسان‌ها، به داخل خانه‌ها و درون ماشین‌های لباسشویی‌ها کشیده شد. بااین‌حال تمام این روش‌های شست‌وشو از آب و ماده‌ای قلیایی برای چربی زدایی استفاده می‌کنند.

 

چرا ما از خشکشویی استفاده می‌کنیم؟!

 

امروزه در سطح شهر ها خشکشویی های بسیاری تاسیس شده اند. شما می‌توانید برای شستشو و اتو کردن لباس، پرده، پتو و... به خشکشویی مراجعه کنید. در خشکشویی برای شستشوی لباس از آب و مواد شوینده مثل صابون استفاده نمی‌شود و در مقابل از مواد شیمیایی برای تمیز کردن لباس استفاده می‌شود. شاید برای شما هم این مسئله پیش آمده باشد که برای از بین بردن یک لکه سخت از بنزین استفاده کنید. این کار یعنی از بین بردن لکه ها بدون دخالت آب، دقیقاً همان کاری است که در خشکشویی انجام می‌شود. در خشکشویی از حلال پرکلراتیلن برای حذف لکه ها از روی لباس استفاده می‌شود. در روش های متداول ما از محلول های شوینده برای این کار استفاده می‌کنیم. بعضی از لکه ها با توجه به مقاومتی که از خود نشان می‌دهند ممکن است در روش های معمولی باعث آسیب رساندن به لباس و از بین رفتن تار و پود لباس بشوند.

 

لباس


 

 

مزایا و معایب روش خشکشویی:
 

 

شستشوی لباس ها به روش خشکشویی دارای مزایا و معایبی نسبت به روش آب شویی می باشد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم. در خشکشویی لباس ها کشیدگی پارچه کم می باشد و تغییر رنگی در لباس ها ایجاد نخواهد شد. خشک شویی لباس ها موجب افزایش طول عمر لباس و جلوگیری از آسیب به بافت پارچه می شود و چربی و لکه های روغنی کاملا پاک می شوند. از معایب استفاده از روش خشک شویی در لباس ها می توان به قیمت بالای مواد خشک شویی، ایجاد حساسیت های پوستی، استفاده از موادی که برای محیط زیست و افراد ضرر دارند اشاره کرد.

 

تخفیف سایت تخفیفان برای خشکشویی:

 

امروزه سایت تخفیفان تهران، تخفیفان مشهد و... کد های تخفیف خوبی به مشتریان خود ارائه می‌کند. این کد تخفیف می‌تواند برای تخفیفان رستوران باشد و یا حتی تخفیفان استخر. کد تخفیف تخفیفان تهران تا 40 درصد برای خشکشویی یکی دیگر از این کدهای تخفیف می‌باشد. شما می‌توانید هم‌اکنون به راحتی و به طور کاملاً رایگان این کدتخفیف و مجموعه بزرگ از کد های تخفیف دیگر را در وب سایت تخفیف هات مشاهده کنید. این نکته را فراموش نکنید که تمامی خدمات وب سایت تخفیف هات رایگان بوده و هزینه ای را برای شما در پی نخواهد داشت.

 

ارسال نظرات