لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

تماشای 99 شبکه تلویزیون اینترنتی رایگان آیو نت

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
1
195
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

مشترکین آیو بدون نیاز به خرید اشتراک و ثبت نام در وبسایت آیو 99 شبکه تلویزیونی را میتوانید تماشا کنید. برای تماشای این شبکه ها بر روی "شبکه تلویزیونی" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

پخش فیلم، سریال و ... در تلویزیون اینترنتی رایگان آیو:

تلویزیون اینترنتی رایگان آیو اولین تلویزیون اینترنتی ایرانی است. از طریق آیو این امکان وجود دارد که فیلم ها و سریال ها را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. آیو دارای شبکه های اختصاصی مانند آیو اسپرت، آیو فیلم، آیوتون است که با داشتن اشتراک می توانید به تماشای این شبکه ها بنشینید. اگر اشتراک تلویزیون اینترنتی آیو را تهیه کنید می توانید شبکه های صدا و سیما را نیز تماشا کنید. همچنین این امکان وجود دارد که هر شبکه را تا 14 روز عقب بزنید و صحنه های فوتبال و ... را تماشا کنید. تلویزیون اینترنتی رایگان آیو را می توانید روی گوشی های هوشمند موبایل، تلویزیون های هوشمند، تبلت ها، مرورگر های وب و ... داشته باشید. اگر اشتراک آیو را خرید کرده باشید، از اینترنت هر اپراتوری مانند ایرانسل، همراه اول، آسیا تک، شاتل و ... استفاده نمایید، حجم ترافیک مصرفی به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

 


 

 

پخش تلویزیون از طریق اپلیکیشن آیو:

در آیو علاوه بر شبکه های اختصاصی که دارد که شامل آیو اسپرت، آیو فیلم، آیوتون، اشاره، حرم رضوی، آیو لایو و سیمای رفاه است امکان تماشای شبکه های تلویزیون نیز وجود دارد. پخش تلویزیون از شبکه یک، شبکه دو، شبکه سه، شبکه تهران، شبکه خبر، شبکه نسیم و شبکه ورزش در آیو صورت می گیرد. فیلم و سریال هایی مانند فیلم ایرانی، فیلم زبان اصلی، مستند، انیمیشن و ... نیز در آیو به نمایش گذاشته می شود. با خرید اشتراک آیو می توان با ترافیک نیم بها این محتواهای جذاب را تماشا کرد.

 

آیو نت، وب سایت تلویزیون اینترنتی آیو:

آیو نت دات آی آر، وب سایت تلویزیون اینترنتی رایگان آیو است. در این وب سایت تمامی اطلاعات در مورد شبکه ها، فیلم ها، سریال ها و ... وجود دارد. از طریق وب سایت آیونت نیز می توانید همه ی شبکه ها، فیلم ها، سریال ها و ... را تماشا کنید. خرید اشتراک آیو را نیز می توانید از طریق این وب سایت انجام دهید و به راحتی به تماشای آنلاین فیلم ها و سریال ها بپردازید. وب سایت هایی مشابه تلوزیون اینترنتی آیو نیز وجود دارند که در قالب رادیو اینترنتی فعالیت می کنند. پس با داشتن اینترنت می توانید به محتوای رادیو اینترنتی و تلویزیون اینترنتی به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید.

 

دانلود آیو برای اندروید، iOS و ... ؛ دریافت کد تخفیف آیو از تخفیف هات:

امکان دانلود آیو برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل های اندروید و آی او اس وجود دارد. شما می توانید اپلیکیشن این سامانه را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید و از خدمات خوب آیو بهره مند شوید. علاوه بر این آیو را می توان بر روی تلویزیون های هوشمند نیز داشت. مرورگر های وب یکی دیگر از راه های استفاده از آیو می باشد. تماشای آیو از طریق همه ی موارد نام برده شده به اینترنت نیاز دارد. همچنین خرید اشتراک ایو نیز لازم است که از طریق تخفیف هات می توانید کد تخفیف آیو را دریافت نمایید تا خرید ارزان تری را تجربه کنید.

 

ارسال نظرات