لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد 15 هزار تومان تخفیف اسنپ اکسپرس بدون محدودیت خرید اول

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
3605
1.8
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی
80 هزارتومان حداقل خرید

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 15 هزارتومان تخفیف بدون محدودیت خرید اول برای سفارش بالای 80 هزارتومان از اسنپ اکسپرس بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

B2BTHT15
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

تخفیف اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس تمامی مواد لازم برای زندگی را شامل می‌شود و با دسته بندی های مجزا خرید را برای شما راحت تر کرده است به این صورت که این دسته بندی شامل: لبنیات و بستنی، تنقلات، نوشیدنی، خواروبار و نان، میوه و سبزیجات تازه، آرایشی و بهداشتی، کودک و نوزاد، دخانیات، دستمال و شوینده، کنسرو و غذای آماده و منجمد، چاشنی و افزودنی، خانه و سبک زندگی، خشکبار و دسر و شیرینی، صبحانه، پروتئین و تخم مرغ، روشنایی و الکتریکی، پت شاپ و مد و پوشاک می‌شود. تمامی این لوازم مورد نیاز زندگی در فروشگاه های مختلف شامل تخفیف خواهند شد و کاربران اسنپ اکسپرس حتی بدون داشتن کد تخفیف می‌توانند این لوازم را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

شاید بسیاری از مردم از کد تخفیف برای انواع خرید لباس، لوازم خانگی، لوازم هوشمند و … استفاده کرده باشند، اما استفاده از کد تخفیف برای خرید های سوپرمارکتی بسیار کمتر در بین مردم رواج دارد. با تخفیف اسنپ اکسپرس شما میتوانید خرید های روزمره خود را بسیار راحت تر ثبت نمایید. کد تخفیف اسنپ اکسپرس در سایت و یا در کانال های اسنپ اکسپرس که در شبکه های اجتماعی مختلف قرار دارد ارائه می‌شود. فروشگاههای مختلفی در اسنپ اکسپرس فعال و در حالت ارائه خدمت به کاربران خود هستند که بعضی محصولات در این فروشگاه ها دارای تخفیف است، یعنی شما بدون داشتن کد تخفیف می‌توانید خرید خود را ثبت نمایید و از تخفیف های موحود بر روی محصولات استفاده نمایید. 

حال اسنپ اکسپرس با ارائه کدهای تخفیف مختلف مانند کد تخفیف اولین خرید اسنپ اکسپرس، کد تخفیف اسنپ اکسپرس بدون محدودیت، کد تخفیف ارسال رایگان اسنپ اکسپرس، کد تخفیف دوم اسنپ اکسپرس، کد تخفیف اسنپ اکسپرس روزانه و یا ارئه کد تخفیف با مبالغ مختلف مانند: کد تخفیف اسنپ مارکت 35000 تومانی بدون محدودیت سفارش اول، کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی اسنپ اکسپرس و کد تخفیف اسنپ اکسپرس ۳۰ هزار تومانی و … می‌تواند باعث خرید با ثبت این کدهای تخفیف باشد. 

 

 

ارسال نظرات