لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف آچار باز تا 20000 هزار تومان

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
75
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما از طریق سایت تخفیف هات و با وارد کردن کد معرف تخفیف هات از 20000 هزارتومان اعتبار برای اولین سفارش خود درتمامی خدمات بهره مند شوید.لازم به ذکر است برای استفاده از تخفیف پس از وارد کردن شماره تلفن در سایت و یا اپلیکیشن در قسمت کد معرف کد بالا را وارد کنید تا بتوانید از تخفیف استفاده کنید.جهت سهولت کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

5TX9PZ
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

کد تخفیف آچار بار فرصتی ویژه برای خدمات تخصصی

آچار باز یک سامانه اینترنتی برای ارائه خدمات در کشور است. این خدمات شامل تعمیرات تخصصی وسیله های مختلف مانند تعمیر پکیج، تعمیر انواع لوازم خانگی، خدمات برق ساختمانی و ... می‌باشد که در ادامه آن‌ها بررسی خواهیم کرد. اکنون در یک فرصت ویژه، این سایت کد تخفیف آچار باز را برای مشتریان خود فراهم کرده است. با وارد کردن کد تخفیف آچار باز از طرف سایت تخفیف هات، تخفیف ویژه دریافت نمایید.

 

آشنایی با خدمات آچارباز

شما می‌توانید با خیال راحت تعمیرات تمامی تجهیزات اداری در محل کار و یا لوازم خانگی خود را به تیم آچارباز بسپارید. در ادامه به صورت مفصل با انواع تعمیرات و برند های تحت پوشش آشنا خواهیم شد. شما برای استفاده از تمامی این خدمات می‌توانید از کد تخفیف آچار باز برای دریافت ۵۰ درصد تخفیف استفاده کنید. این تیم در حال حاضر خدمت رسانی خود را در شهر تهران، کرج، اصفهان و بندر عباس در اختیار مشتریان قرار می‌دهد اما به زودی گستره این خدمت رسانی ها افزایش خواهد یافت.

 

تعمیر پرینتر و ماشین های اداری

 

خدمات این بخش شامل تعمیر انواع پرینتر، پلاتر، اسکنر، دستگاه کپی، کارتریج و برند های معتبری چون اچ پی، کانن، سامسونگ، پاناسونیک، اپسون و ... می‌شود.

 

تعمیر کامپیوتر

 

خدمات این بخش شامل خدمات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر ها، مودم و لپ تاپ با برند هایی چون اچ پی، ایسوس، لنوو، سونی، اپل، ایسر و ... می‌باشد.

 

تعمیر تلویزیون در محل

 

خدمات این بخش شامل تعمیر تلویزیون های ال جی، سامسونگ، سونی و سایر برند های صوتی و تصویری می‌باشد.

 

آچارباز


 

 

تعمیر موبایل و تبلت

 

خدمات این بخش از تیم آچار باز شامل تعمیر موبایل ها و تبلت های اپل، سامسونگ، هوآوی، شیائومی، ال جی و ... می‌باشد. هم چنین بخشی دیگر از خدمات شامل بازیابی اطلاعات و ریکاوری می‌باشد که برای انواع هارد های اکسترنال، فلش مموری ها، هارد های اینترنال، استوریج های DAS، SAN و NAS قابل ارائه است.

 

سرویس و تعمیر یخچال و فریزر

 

خدمات این قسمت شامل سرویس های دوره ای و یا تعمیر یخچال های معمولی یا ساید بای ساید و فریزر با برند های معتبری چون سامسونگ، ال جی و ... است.

 

سرویس و تعمیر ماشین و لباسشویی و ظرفشویی

 

با خیال راحت می‌توانید سرویس های دوره ای و یا تعمیرات ماشین های لباس شویی و ظرفشویی منزل خود را، با برند هایی مانند سامسونگ و یا بوش، به متخصصان این تیم حرفه ای بسپارید.

 

دیگر خدمات مهم آچار باز

از دیگر خدمات مهم این تیم متخصص و حرفه ای می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم: خدمات و تعمیرات اجاق گاز و فر، خدمات مخابراتی و تلفن، خدمات برق ساختمانی، خدمات دوربین مدار بسته، خدمات تعمیر پکیج و ... همان طور که می‌بینیم این خدمات انقدر گسترده و مهم هستند که حداقل یک بار به آن نیاز پیدا کنیم. بنابراین حتما از تخفیف آچار باز استفاده کنید تا ضمن پرداخت قیمت مناسب، از کیفیت خدمات این تیم مطمئن شوید.

 

در پایان لازم به ذکر است که کد تخفیف خرید گوشی، تخفیف خرید لپ تاپ، کد تخفیف اولین سفارش آچاره و ... را می توانید از سایت takhfifhot کاملا رایگان و معتبر دریافت نمایید.

 

ارسال نظرات