لوگو تخفیف هات

کد تخفیف تپسی

کد تخفیف تپسی

پر تخفیف ترین کد تخفیف تپسی:تپسی از سال 1395 در تهران فعالیت می کند و مجموعه فعالیت هایش را برای ارزان تر کردن سفرهای داخل شهری راه اندازی کرده است

امتیاز دهید
(امتیاز 3.7 از 28 رای)
کوپن و کد تخفیف
کد تخفیف تپ سی 30هزارتومانی ویژه معرفی دوستان

کد تخفیف تپ سی 30هزارتومانی ویژه معرفی دوستان

با مراجعه به اپلیکیشن تپسی و ورود به حساب کاربری و انتخاب گزینه معرفی به دوستان میتوانید از تخفیف30هزارتومان ویژه برای دریافت تاکسی اینترنتی از تپسی بهره مند شوید. همچنین با به اشتراک‌ گذاشتن کد معرف خود برای دوستان و آشنایان از 30 هزارتومان تخفیف تپسی به ازای هر نفر برخوردار شوید. جهت استفاده از کد تخفیف میبایست کد را کپی کرده سپس بر روی "دریافت تپسی" کلیک نمایید.

30,000 تومان
فعلا معتبر
کدتخفیف
دانلود تپسی و دریافت تخفیف 100% ویژه اولین سفر با تپسی

دانلود تپسی و دریافت تخفیف 100% ویژه اولین سفر با تپسی

با استفاده از کد معرف شما و انجام اولین سفر دوستانتان هر دوی شما شانس برنده شدن جایزه نقدی 100 برابر قیمت همان سفر را امتحان کنید. جهت استفاده بر روی "دریافت تپسی" کلیک نمایید.

100% تخفیف
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف ۱۰۰۰۰ تومانی تپسی

کد تخفیف ۱۰۰۰۰ تومانی تپسی

با استفاده از کد تخفیف از 10 هزارتومان تخفیف برای اولین سفر خود با تپسی بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید "دریافت تپسی" کلیک نمایید.

10,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف اولین سفر تپسی 40 هزارتومانی

کد تخفیف اولین سفر تپسی 40 هزارتومانی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 40 هزارتومان تخفیف اولین سفر تپسی بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "درخواست تپسی" کلیک نمایید.

40,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کدتخفیف تپسی 20 هزارتومانی ویژه سفارش اول

کدتخفیف تپسی 20 هزارتومانی ویژه سفارش اول

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 20 هزارتومان تخفیف ویژه برای اولین سفر بهره مند شوید. در اپلیکیشن تپسی این کد را در قسمت "جایزه و تخفیف" ثبت نمایید. جهت استفاده از تخفیف میبایست بر روی "دریافت تاکسی" کلیک نمایید.

20,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
 کد تخفیف تپسي ویژه سفینه فضایی

کد تخفیف تپسي ویژه سفینه فضایی

شما از طریق سایت تخفیف هات میتوانید در طرح سفینه تپسی امتیاز کسب کنید و از طرح‌ها و امتیازات ویژه تخفیفی فروشگاه‌های آنلاین و تپسی بهره‌مند شوید.این سفینه چهار مقصد زمین، خورشید، ماه و کهکشان دارد که در هر سطحی که باشید میتوانید به ازای هر 1000 تومان امتیاز کسب کنید و درفروشگاه تپسی‌ خرید کنید.جهت کسب اطلاعات بیشتر به اپلیکیشن تپسی در قسمت منوی پروفایل و سفینه فضایی مراجعه کنید.برای ورود به سایت تپسي بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

منقضی
پیشنهاد تخفیف دار
کوپن تخفیف 50% تپسی-tap30

کوپن تخفیف 50% تپسی-tap30

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 50% تخفیف تا سقف 25 هزارتومان برای سرویس پیک فوری بهره مند شوید. میبایست کد را کپی کرده و بر روی "تپسی" کلیک نمایید و این کد را در قسمت تخفیف وارد نمایید.

50% تخفیف
منقضی
کدتخفیف
دریافت کوپن تخفیف تپسی ویژه 5 سفر رایگان

دریافت کوپن تخفیف تپسی ویژه 5 سفر رایگان

کاربران تخفیف هات می توانند با معرفی یک راننده به تپسی از 5 سفر رایگان بهره مند شوید. جهت استفاده از کد تخفیف میبایست کد تخفیف را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

منقضی
پیشنهاد تخفیف دار
تخفیف اولین سفر تپسی 60 هزارتومانی

تخفیف اولین سفر تپسی 60 هزارتومانی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 60 هزارتومان تخفیف ویژه تپسی بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میباسیت کد را کپی کرده و بر روی "دریافت تپسی" کلیک نمایید.

60,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف تپسی امروز تا 300 هزارتومان ویژه موتوپیک

کد تخفیف تپسی امروز تا 300 هزارتومان ویژه موتوپیک

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 50% تخفیف تا سقف 30 هزارتومان از موتوپیک تپسی بهره مند شوید. این کد را میتوانید برای 10 درخواست موتوپیک استفاده نمایید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت تپسی" کلیک نمایید.

300,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف تپسی غیر سفر اول 20 درصدی ویژه بین شهری

کد تخفیف تپسی غیر سفر اول 20 درصدی ویژه بین شهری

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 20% تخفیف برای سفر بین شهری تپسی تا سقف 150 هزارتومان بهره مند شوید. هر کاربر فقط 1 بار میتواند از کد تخفیف استفاده نمایید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت تپسی" کلیک نمایید.

20% تخفیف
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف بین شهری تپسی 25 هزارتومانی

کد تخفیف بین شهری تپسی 25 هزارتومانی

با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 25 هزارتومان تخفیف ویژه برای سفرهای بین شهری بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت تپسی" کلیک نمایید.

25,000 تومان
منقضی
کدتخفیف

تپسی، ارزان ترین تاکسی اینترنتی:

تپسی از سال 1395 در تهران فعالیت می کند و مجموعه فعالیت هایش را برای ارزان تر کردن سفرهای داخل شهری راه اندازی کرده است. تپسی از مجموعه شرکت ها و کسب و کارهای حمل و نقل درون شهری یا به عبارتی تاکسی اینترنتی محسوب می شود. تپ سی معتقد است که تنها یک اپلیکیشن نیست، بلکه خانواده ای است که برای امنیت و آسودگی خاطر مسافران تلاش می کند و در این راه تکنولوژی نیز به این امر کمک کرده است. کد تخفیف از مجموعه فعالیت های بازاریابی مجموعه های مختلف است تا بتوانند توسط کد تخفیف ۱۰۰۰۰تومانی تپسی، کد تخفیف تپسی 1400، کد تخفیف تپسی غیر سفر اول و… مشتریان بیشتری را سمت خود بکشانند. ایجاد کد تخفیف تپسی اولین سفر متعدد؛ تخفیف تپسی سفر اول، کد تخفیف اولین سفر تپسی tap30 را به یکی از رقبای اصلی تبدیل کرده است. البته داشتن کد تخفیف تپسی برای کاربران این سرویس خدماتی نیز یک ویژگی قابل توجه برای انتخاب آن ها می باشد.

تاکسی آنلاین

مزایا تاکسی آنلاین:

تاکسی اینترنتی قطعا به امری تبدیل شده است که روزی ما را به این فکر انداخته است که چه حیف که قبل از این، مجموعه تاکسی های آنلاین فعالیت نداشته اند. تاکسی اینترنتی در کمترین زمان، ما را به مقصدمان می رساند و اتفاقا هزینه کمتری نیز دریافت می کند. tap30 با کارشناسان توانایی همراه است تا این امر را با تلاش شبانه روزی به بهترین نحو انجام دهد. بازار داغ تاکسی اینترنتی بین مجموعه های مختلف به نفع مسافران تمام شده است. چرا که همه ی مجموعه ها مانند تپ سی نیز همانند مجموعه های دیگر تلاش می کنند تا خدمات خود را هر روز بیشتر کنند و سهم بیشتری از این حوزه را در اختیار خود داشته باشند. از جمله فعالیت های تپسی برگزاری کمپین های مختلف می باشد که مشتریان را با خود همراه می کند. در سایت تخفیف هات انواع کد تخفیف ماکسیم، اسنپ، و تپسی به شما ارائه می شود.

 

چرا استفاده از تاکسی های اینترنتی بهتر است؟

از چالش های همیشه افراد، پیدا کردن تاکسی در مواقع اضطراری، بوده است. با راه اندازی تاکسی های آنلاین، اولین چالش امنیت بود، که به مرور زمان و کوتاه توانستند اعتماد افراد را جلب کنند و به بخشی از زندگی روزمره افراد تبدیل شوند. تاکسی های اینترنتی از جهت های مختلفی بسیار بهینه تر و بهتر از تاکسی های دربست یا آژانس ها هستند. از جمله آن ها می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه ها، گرفتن تاکسی در کمترین زمان برای اطرافیان و…، ایمن بودن سفر ها، قابلیت اشتراک سفر ها با دیگران و از همه مهم تر اشتغال زایی، اشاره کرد. شما برای دریافت انواع کد تخفیف های تاکسی های اینترنتی، کد تخفیف ۱۰۰۰۰تومانی تپسی، کد تخفیف تپسی 1400، کد تخفیف اولین سفر تپسی می توانید به تخفیف هات مراجعه کنید و کد تخفیف تخفیف تپسی سفر اول، کد تخفیف اسنپ باکس را به صورت رایگان دریافت کنید.

معرفی و امکانات تپسی تلفنی:

اولین نکته ای که در حین درخواست تاکسی اینترنتی به ذهنمان خطور می کند، داشتن اینترنت و دسترسی به آن است. اما اخیرا تپسی، امکان درخواست خودرو را بدون استفاده از اینترنت و به صورت آفلاین، مهیا کرده است. تنها کافی است با شماره ۱۶۳۰، تماس بگیرید و درخواست تاکسی داشته باشید. در این راستا، فقط با دسترسی به تلفن همراه و یا ثابت می‌توانید با تماس با این شماره و بدون نیاز به پیش‌شماره‌ ی شهر، تپ‌سی بگیرید. در این روش نیز همانند روش اینترنتی سفر شما با همان امنیت و کیفیت خواهد بود. و هیچ گونه فرقی میان رانندگان سفر آنلاین و تلفنی وجود ندارد. لازم به ذکر است که این امکان در تمامی شهرهای تحت پوشش تپسی تلفنی از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب فعال است و هزینه این سرویس، درصدی از حالت کلاسیک بیشتر است.

 

با تپسی، نگران امنیت سفر خود نباشید.

با شروع فعالیت تاکسی های آنلاین، اولین سوالی که مطرح شده بود امنیت سفر ها بود. در تاکسی های آنلاین ازجمله تپسی ، تمامی رانندگان در هنگام ثبت نام، احراز هویت می شوند و تمامی اطلاعات و سوابق آن هاتوسط پلیس فتا بررسی می شود و بعد از تاییدیه لازم، رانندگان می توانند به عنوان تاکسی اینترنتی تپسی فعالیت داشته باشند. همچنین قابلیت اشتراک سفر در تپسی از جمله امکاناتی است که برای اطمینان خاطر مسافران از امنیت سفر ایجاد شده است. با اشتراک گذاری سفر خود با نزدیکان، آن ها می توانند موقعیت شما و اطلاعات راننده را مشاهده کنند. برای دریافت جدید ترین تخفیف های تپسی، کد تخفیف اولین سفر تپسی، کد تخفیف تپسی غیر سفر اول، کد تخفیف تپسی 1400 ، کد تخفیف ۱۰۰۰۰تومانی تپسی، کد تخفیف الوپیک ، کد تخفیف تاکسی و… می توانید به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

تاکسی آنلاین تپسی

مزایای اختصاصی این سامانه:

برنامه تپ سی شامل امکانات مختلفی میباشد؛ برآورد هزینه سفر، امتیاز دهی به راننده، امنیت سفر تپ سی، انواع سرویس و ... از جمله امکانات این نرم افزار است. به این ترتیب در قسمت برآورد هزینه سفر، تپ‌سی به صورت اتوماتیک هزینه سفر را محاسبه می کند و قبل از اینکه درخواست از جانب مسافر تائید شود، مبلغ کرایه را اطلاع می‌دهد. هزینه سفرها معمولاً ۳۰ تا ۴۰ درصد پایین‌تر از سفرهایی است که به روش‌های سنتی انجام می‌شوند. پرداخت هزینه سفر نیز می‌تواند هم به صورت نقدی و هم اعتباری انجام شود. همچنین در پایان سفر کاربران می‌توانند به راننده بر اساس میزان رضایت مندی، امتیازی بین ۰ تا ۱۰ بدهند. بدین ترتیب اگر رانندگان امتیازی بالاتر از ۸ داشته باشند امکان ادامه فعالیت را خواهند داشت. در تخفیف هات می توانید از کد تخفیف تپسی غیر سفر اول،تخفیف تپسی سفر اول، کد تخفیف اسنپ ، تخفیف خرید هدفون، کد تخفیف اسنپ اکسپرس و… به صورت رایگان بهره مند شوید.

 

پشتیبانی تاکسی اینترنتی تپسی:

همیشه حواشی زیادی حول عملکرد تاکسی‌های اینترنتی از سوی رقبا و رانندگان سنتی وجود داشته‌است؛ اما تپسی تا به امروز تا حد زیادی توانسته خود را از این حواشی دور کند. همیشه پس از درخواست خودرو توسط کاربر، توصیه‌هایی برای حفظ امنیت او نمایش می‌دهد. مثلا پیش از سوار شدن در ماشین سفیر، حتما پلاک خودرو و مشخصات راننده باید با اطلاعات داخلی اپلیکیشن همخوانی داشته‌باشد. همچنین امکان گزارش شرایط اضطراری را داخل اپلیکیشن و از طریق پایگاه تلفنی فراهم کرده‌است تا مسافر در صورتی که از سوی راننده دچار مشکل شد، سریعا تیم تپسی و یکی از نزدیکان مسافر مطلع شوند. چه راننده باشید چه مسافر، ممکن است برای شما سوال یا مشکلی در استفاده از اپلیکیشن و موارد دیگر پیش بیاید. برای رفع آن می‌توانید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

برای مشاهده آموزش تپسی، نحوه استفاده از کد تخفیف تپسی به وبلاگ تخفیف هات مراجعه کنید.

ارائه کد تخفیف تپسی اولین سفر به صورت تست شده و رایگان:

قطعا از مزیت های ویژه بازار تاکسی های آنلاین اولا راحتی کاربری، سرعت در ارائه خدمات و داشتن نرخ های پایین است. شاید از نقاط قوت این شرکت، حس راحتی در ماشین های در اختیار آن است. تخفیف هات برای تاکسی آنلاین، کد تخفیف تپسی را قرار داده است تا از خدمات آن به راحتی استفاده کنید و لذت یک سفر تخفیف دار را با سایت تخفیف هات تجربه کنید. با مراجعه به سایت تخفیف هات می توانید از کد تخفیف اسنپ فود ، کد تخفیف دیجی کالا ، کد تخفیف دیجی استایل، کدهای رایگان همراه اول ، کد تخفیف ایران هاست ، کدهای رایگان ایرانسل ، کد تخفیف اکالا ، کد تخفیف اسنپ ، کد تخفیف ایران هاست ، کد تخفیف باسلام و حتی کد تخفیف سوپرمارکت های اینترنتی نیز بهره مند شوید.

ارسال نظرات