لوگو تخفیف هات

کد تخفیف به روز رسان

کد تخفیف به روز رسان

با به روز رسان تمامی کالاهای مصرفی مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنید. بالاترین کد تخفیف های به روز رسان را می توانید از تخفیف هات کاملا رایگان و تست شده دریافت نمایید.

امتیاز دهید
(امتیاز 4.3 از 4 رای)
مرتب سازی:
کوپن و کد تخفیف
تخفیف به روز رسان 50 هزارتومانی

تخفیف به روز رسان 50 هزارتومانی

با استفاده از کد تخفیف از 50 هزارتومان تخفیف ویژه خرید انواع محصولات از به روز رسان بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست بر روی "خرید سوپرمارکتی" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

50,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف بروز رسان 30000 هزارتومانی برای خرید انواع محصولات

کد تخفیف بروز رسان 30000 هزارتومانی برای خرید انواع محصولات

با استفاده از کد تخفیف بالا می توانید از 30000% تخفیف ویژه برای سفارش بالای 100 هزارتومان بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

30,000 تومان
منقضی
کدتخفیف
کد تخفیف به روز رسان تا 40000 هزار تومان بدون محدودیت

کد تخفیف به روز رسان تا 40000 هزار تومان بدون محدودیت

با وارد کردن کدتخفیف میتوانید از 40000 هزارتومان تخفیف برای سفارش های بالای 200 هزارتومان از فروشگاه مواد غذایی به روز رسان بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در وبسایت به روز رسان برای شما اعمال شود.

200 هزارتومان حداقل سفارش
40,000 تومان
منقضی
کدتخفیف

کد تخفیف به روز رسان | بدون محدودیت!

با گسترش و پیشرفت تکنولوژی و توسعه اینترنت، نقش ابزار های جدید در زندگی مردم بسیار پر رنگ شده است. همین ها باعث شده است که سبک زندگی مردم تغییر کند. یکی از تغییر ها این است که خرید اینترنتی به مرور زمان جایگزین روش های سنتی خرید شده است. برای محصولات مختلف فروشگاه های اینترنتی متعددی وجود دارد. یکی از فروشگاه هایی که شما می توانید به صورت اینترنتی از آن خرید کنید، به روز رسان است. با کد تخفیف به روز رسان میتوانید خریدتان را ارزانتر از ارزش واقعی آن انجام دهید.

بازار آنلاین سایت به روز رسان

به روز رسان یک شرکت دانش بنیان است که فعالیت خود را در حوزه تامین و توزیع محصولات غذایی شروع کرده است. حالا اما در بستر اینترنت و فروشگاه آنلاین سعی می کند، خرید این محصولات را آسان تر کند. به روز رسان به شما این امکان را میدهد تا محصولات تازه را با تنوع بالا، جدید ترین تاریخ تولید و قیمت مناسب مستقیما بعد از تولید، بخرید. این فروشگاه عضو انجمن ارگانیک ایران است و به فروش و توزیع محصولات سالم می پردازد. به روز رسان با ساخت یک اپلیکیشن مخصوص سیستم عامل های اندروید و Ios خرید انلاین را بسیار اسان تر کرده است. به دلیل وجود نماد های اعتماد لازم شما با خیال راحت می توانید از این فروشگاه خرید کنید.

چه محصولاتی در بروزرسان به فروش می رسد؟

دسته بندی های محصولات در این فروشگاه به شرح زیر است:

  • ارگانیک. شامل: میوه و سبزیجات ارگانیک، دمنوش و نوشیدنی ارگانیک، عرقیات ارگانیک و...
  • عطاری و سلامت محور. شامل: دمنوش و نوشیدنی، شیرین کننده های طبیعی، عرقیات سلامت محور و ..
  • پروتئینی
  • لبنیات
  • کالا های اساسی. شامل: برنج، روغن،رب و...
  • میوه، سبزیجات و محصولات کشاورزی
  • نوشیدنی
  • غذا، پیش غذا و چاشنی
  • صبحانه
  • نان، شیرینی، کیک و شکلات
  • آجیل، خشکبار و تنقلات
  • گل و گیاه
  • سایر
به روز رسان

چطور در سایت به روز رسان ثبت سفارش کنیم؟

شما در تمام روز های هفته و تمام ساعات شبانه روز می توانید در سایت بروزرسان ثبت سفارش کنید. در ابتدا باید به کمک دسته بندی ها یا فیلتر جستجو محصول مورد نظرتان را پیدا کنید. به همین روش همه کالا ها را پیدا و به سبد خریدتان اضافه کنید. بعد از تکمیل سبد با کلیک کردن دکمه شیوه ارسال، به مرحله ای می روید که باید اطلاعات ارسال و زمان ارسال و روش پرداخت را وارد کنید. بعد از آن می توانید خریدتان را نهایی کنید.

چطور محصولات به روز رسان را ارزان تر بخریم؟- کدتخفیف به روز رسان

برای خرید ارزانتر هر محصولی، بهترین راه این است که کد تخفیف تهیه کنید. کد تخفیف به روز رسان توسط این مجموعه در زمان های مختلف برای مشتریان در نظر گرفته می شود. اگر قبل از خریدتان به تخفیف هات سر بزنید، می توانید جدید ترین کد تخفیف به روز رسان و سایر تخفیف ها مانند کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ مارکت و… معتبر را تهیه کنید. البته تخفیف های موجود در تخفیف هات به این فروشگاه محدود نمی شود. به شما پیشنهاد می کنیم قبل از هر خرید به این سایت سر بزنید.

چطور از كد تخفيف به روز رسان را استفاده کنیم؟

استفاده از کدتخفیف به روز رسان بسیار آسان است. در قدم اول باید به تخفیف هات بروید و به دنبال به روز رسان بگردید. در نتایج بهترین و مناسب ترین كد تخفيف به روز رسان را انتخاب و آن را کپی کنید. حالا به سایت فروشگاه بروید. مراحل خرید را طی کنید. تا قبل از پرداخت هزینه پیش بروید. قبل از پرداخت در قسمت مخصوص کوپن تخفیف بروزرسان را وارد و اعمال کنید. حالا مبلغی از فاکتورتان کسر خواهد شد. اگر کوپن تخفیفتان اعمال نشد، به مدت انقضا کوپن تخفیف بروزرسان و صحیح وارد شدن آن دقت کنید.

ارتباط با beroozresaan

آدرس دفتر به روز رسان: تهران، سه راه تهرانپارس، خیابان دماوند، بین رسالت و جشنواره، رو به روی نمایندگی سایپا، پلاک ۱۲۹
تلفن تماس: 021- 96647
ایمیل: info [at] BeroozResaan [dot] com

ارسال نظرات