لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف نت برگ تا 70% ویژه بازی های گروهی و برد گیم

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
1
149
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما از طریق سایت تخفیف هات میتوانید از 70% تخفیف سایت نت برگ ویژه بازی های گروهی و برد گیم بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

بازی های گروهی پر هیجان:

بازی های گروهی نیز مانند شهربازی ها از دیرباز نقش مهمی در زندگی مردم کشور ما داشته است. معمولا در دورهمی ها و مهمونی ها از این دست بازی ها برای پرکردن اوقات فراغت و سرگرم کردن مهمان ها استفاده می‌شده است. این بازی ها از شب های کسل کننده برای ما شب هایی سرشار از خنده و هیجان را آفریده اند. این بازی ها معمولاً با کمترین هزینه ها و بدون نیاز به تجهیزات خاصی انجام می‌شده اند. از نمونه معروف ترین این بازی ها می‌توانیم به گل یا پوچ اشاره کنیم. بازی که هنوز هم بین خانواده های ایرانی محبوب است و می‌تواند بین دو نفر و یا دو گروه انجام شود. و یا حتی بازی پانتومیم که معروف ترین و محبوب ترین بازی گروهی است که در صدر جدول بازی های گروهی و تفریح های دسته جمعی قرار دارد.

 

بازی


 

 

نکات مهم در حین انجام دادن یک بازی گروهی:
 

 

همان طور که اشاره شد بازی های گروهی برای پر کردن اوقات فراغت انتخاب بسیار مناسبی است ولی گاهی انتخاب یک بازی مناسب برای دورهمی بسیار سخت می‌شود. با توجه به این که روز به روز به تنوع بازی ها افزوده می‌شود لازم است که طرفین بازی با یکدیگر هماهنگ باشند تا بتوانند زودتر از تیم رقیب به جواب درست برسند و یا پیروز بشوند. برای مثال بازی پانتومیم که بین دو گروه برگزار می‌شود باید مدت زمان خاصی را در نظر گرفت تا در صورتی‌که یک تیم نتوانست در مدت زمان مناسب به پاسخ صحیح برسد امتیاز خود را از دست بدهد. این کار باعث هیجان انگیز تر شدن این بازی نیز می‌شود و در حین یک رقابت سالم و دوستانه میتوان نهایت لذت را از این بازی برد.

 

ویژگی های مثبت بازی های گروهی:

 

یک بازی گروهی در عین اینکه برای سرگرم شدن بسیار مناسب می‌باشد و یک تفریح سالم تلقی می‌شود یک رفتار اجتماعی محسوب میشود. این رفتار اجتماعی ریشه در آداب، فرهنگ و رسوم ما ایرانیان دارد. این نکته را نباید نادیده گرفت که بازی های گروهی نقش انکار ناپذیری در شکل گیری شخصیت کودکان و هم‌چنین روند رشد جسمی-روحی آنان دارد. یکی از ویژگی های مثبت این بازی ها آماده کردن شخصیت کودک برای ورود به دنیای بزرگسالی است. این مطلب مورد تاکید بسیاری از متخصصین تربیت و تعلیم بوده است. کودکان از طریق این بازی ها می‌توانند در کنار هم زیستن ر ا فرا بگیرند و از بودن در کنار هم لذت ببرند.

 

برد گیم چیست؟

 

در واقع این بازی را می‌توان آشنایی با مهارت های تصویری ارتباطی و ریاضی دانست. بردگیم از یک صفحه مرکزی تشکیل شده است که بازیکنان اطراف آن مینشیند و می‌توانند به یکدیگر متصل بشوند و معمولا دارای تاس و مهره به عنوان بازیکن در زمین هستند. این وسیله به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند: بازی های مقابله‌ای، بازی های تعاملی و بازی های مسابقه ای. هدف اصلی در این بازی ها شکست دادن حریف مقابل می‌باشد. تمامی برد گیم ها دارای قوائد و قوانین مخصوصی هستند و بنابراین باعث ایجاد محدودیت در تعداد حرکات بازیکنان می‌شوند. در بعضی از آنها از روی اطلاعات خاصی که بر روی کارت ها نوشته شده است استفاده می‌شود و روند کلی بازی را مشخص میکند. این نوع بازی ها معمولا نوبتی هستند و هر بازیکن طبق نوبت خودش بازی می‌کند.

 

بازی فکری


 

 

کد تخفیف نت برگ تا 70 درصد ویژه بازی های گروهی و برد گیم:
 

 

امروزه ایده های زیادی در خصوص کسب و کار های اینترنتی به وجود آمده است. یکی از این ایده ها سایت های تخفیف گروهی می‌باشند. نت برگ به عنوان یکی از معتبرترین وب سایت های تخفیف گروهی مجموعه ای از کد های تخفیف را برای خریدی ارزان قیمت و مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت تخفیف هات علاوه بر کد تخفیف نت برگ ویژه بازی های گروهی به صدها کد تخفیف دیگر نیز دسترسی داشته باشید. در نظر بگیرید که تمامی این کد های تخفیف به طور کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. هدف نهایی تخفیف هات ایجاد یک بستر مناسب برای خرید ارزان قیمت و مناسب برای شما می‌باشد.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد