لوگو تخفیف هات

ای اند ای

ای اند ای

درباره ای اند ایای اند ای، شرکت ارائه دهنده خدمات هنر و معماری است که در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی فعالیت دارد

امتیاز دهید
(امتیاز 0 از 0 رای)
کارت ناموجودی تخفیف

در حال حاضر تخفیف معتبری برای این برند وجود ندارد

کالا
موردی یافت نشد

 

درباره ای اند ای

ای اند ای، شرکت ارائه دهنده خدمات هنر و معماری است که در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی فعالیت دارد. این شرکت در حوزه واردات و توزیع کالاهای مرتبط با طراحی داخلی و دکوراسیون فعالیت دارد. ای اند ای، به واردات این محصولات از کشور چین می پردازد و محصولاتی را وارد کشور کرده است که پاسخگوی نیاز بازار ایران در حوزه دکوراسیون و طراحی داخلی باشد.

 

محصولات ای اند ای

محصولات و خدمات شرکت ای اند ای، یا گروه هنر و معماری شامل کالاهایی است که برای طراحی داخلی ساختمان لازم است. این محصولات، شامل کاغذ دیواری، لمینت، سرامیک، پارکت و محصولاتی از این دست است. قیمت های این محصولات متناسب با توان بازار ایرانی می باشد. مثلا قیمت پارکت یا لمینت این شرکت وارد کننده برای مصرف کننده ایرانی مناسب می باشد.

 

طرح پارکت، سرامیک یا کاغذ دیواری محصولات وارداتی شرکت ای اند ای می تواند با نیازها و سلیقه مشتریان ایرانی هماهنگ بوده و نیازهای بازار را در زمینه دکوراسیون داخلی مرتفع نماید. برای خرید پارکت، سرامیک یا لمینت با توجه به قیمت پارکت، طرح پارکت و نیز قیمت و طرح دیگر محصولات، می توان از این شرکت استفاده کرد.

 

نظر مشتریان در خصوص محصولات ای اند ای

محصولات شرکت ای اند ای، از جهت کیفیت ساخت، سهولت در نصب، ارزش خرید نسبت به قیمت، جذابیت ظاهری، خلاقیت و نوآوری، و طراحی خلاقانه می تواند نظر مشتریان را به خود جلب کرده و نیازهای آن ها را برای استفاده از محصولات و کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب برطرف نماید.

 

همچنین قیمت پارکت های این شرکت وارداتی مورد توجه مشتریان واقع شده و از جهت قیمت، قیمت پارکت ها مناسب بوده، می تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد. طرح پارکت یا لمینت های شرکت ای اند ای نیز با سلیقه و نیاز بازار ایران همسویی داشته و مورد توجه آن قرار گرفته است.

 

تخفیف های ویژه فروش محصولات ای اند ای در سایت تخفیف هات

برای خرید کالاهای مرتبط با دکوراسیون داخلی شرکت ای اند ای می توانید از تخفیف های ارائه شده در سایت تخفیف هات استفاده کرده و این محصولات را با قیمت مناسب تر خریداری کنید.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد